تحلیل ارزهای دیجیتالسرمایه گذاریمنتخب سردبیر

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید (تیر ۱۴۰۳)

نوسانات شدید و البته رشد قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۱۴۰۳، به شدت توجه سرمایه‌گذاران را به سمت خود جلب کرد. قیمت این ارز دیجیتال در ۲۰ فروردین ماه به رکورد ۷۲۳۶۸ دلاری نیز رسید. با این حال همان‌طور که انتظار می‌رفت، یک اصلاح زودهنگام ارزش بیت کوین را در تاریخ ۲۹ فروردین به محدود ۶۰ هزار دلاری بازگرداند. اکنون این ارز پس از پشت از گذاشتن روند صعودی، در یک ماهه اخیر دچار افت قیمت شده و در یک روند نزولی یک ماهه قرار گرفته است. آلت کوین‌ها نیز در تبعیت از بیت کوین، روند نزولی خود را آغاز کرده‌‌اند. با این وجود برخی کارشناسان با توجه به رفتار مارکت، پیش بینی ظهور یک آلت سیزن در سال ۲۰۲۴ را دارند. ما نیز طبق روال هر ماه به بررسی ارزهای دیجیتال برای خرید تیر ۱۴۰۳ می‌پردازیم و به کمک تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بهترین ارزهای این ماه را معرفی می‌کنیم. البته پیش از هر چیز باید به یاد داشته باشید که این تحلیل‌ها صرفا جنبه آموزشی داشته و هیچگونه پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. معیار ما برای انتخاب این رمزارزها داشتن اخبار، رویداد مهم و چارت تکنیکالی مناسب بوده است. با آگاهی از این موارد به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید تیر ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

لازم به ذکر است رمزارزهای پیشنهادی در این مقاله، بر اساس تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و داده‌های آنچین مورد بررسی قرار گرفته‌اند و به واسطه نوسان‌های شدید قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال، هیچ تضمینی بر رشد این رمزارزها وجود ندارد. این مقاله به عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری از جانب والکس قلمداد نمی‌شود.

تون کوین (TON)

اولین گزینه در میان بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید تیر ۱۴۰۳ به تون کوین اختصاص دارد. تون کوین در حال حاضر با رشد بازی‌های تلگرامی بسیار مورد اقبال عمومی قرار گرفته است. این پلتفرم بستری مناسب برای راه‌اندازی بازی‌های بلاکچینی است که کاربران را برای دریافت ایردراپ ترغیب به فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال بازی همستر در حال حاضر بیش از ۱۵۰ میلیون بازی‌کننده دارد که منجر رشد آدرس‌های کیف پول جدید در شبکه تون شده است. با عرضه توکن این پروژه، آدرس‌های فعال شبکه تون رشد خیره‌کننده‌ای خواهند داشت و پویایی شبکه افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

آدرس های شبکه تون

در تصویر بالا رشد آدرس‌های شبکه تون پس از راه‌اندازی توکن بازی نات کوین مشخص شده است. همین روند نیز در آینده و با راه‌اندازی توکن‌های سایر بازی‌ها پیش‌بینی می‌شود. علاوه‌براین ظهور این گونه بازی‌ها بر بستر تون بلاکچین با افزایش نقدینگی در شبکه تون نیز کمک خواهد کرد که می‌تواند بر قیمت این کوین تاثیرگذار باشد. با توجه به وضعیت رو به رشد داده‌های آنچین، بدون شک کوین TON در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید تیر ۱۴۰۳ قرار می‌گیرد.

نومریر (NMR)

پروژه Numerai پلتفرمی بر بستر اتریوم است که به توسعه‌دهندگان و دانشمندان داده اجازه می‌دهد مدل‌های یادگیری ماشین قابل اعتمادتری را بسازند. هدف اصلی آن عدم تمرکز علم داده و تشویق توسعه‌دهندگان به رقابت در ساخت مدل‌های پیش بینی موثر است. یکی از کاربردهای گسترده نومریر در پلتفرم‌های هوش مصنوعی است که نیاز به نتظیم و طبقه‌بندی داده‌ها دارند.

چارت قیمت توکن NMR

در حال حاضر ارز دیجیتال نومریر با مارکت کپ ۹۱ میلیون دلاری در جایگاه ۳۵۰ ارزهای دیجیتال قرار دارد. دلیل انتخاب این پروتکل به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید تیر ۱۴۰۳، صعود شاخص ترس و طمع در بازار توکن NMR است. این شاخص در بازار نومریر روی ۶۳ قرار دارد که نشان‌دهنده طمع خریداران برای انباشت این رمزارز است. البته که رشد این شاخص به تنهایی نمی‌تواند دلیلی بر رشد قیمت در آینده باشد، اما همکاری‌های اخیر این پروژه و تبدیل شدن به یک پروتکل زیرساختی و ابزار کارآمد برای پروژه‌ای هوش مصنوعی، می‌تواند در قیمت این رمزارز در تیر ۱۴۰۳ تاثیرگذار باشد.

کرومیا (CHR)

آخرین گزینه در لیست معرفی بهترین ارز دجیتال برای خرید تیر ۱۴۰۳ به توکن CHR اختصاص دارد. شبکه کرومیا یک بلاکچین مدولار است که هدف آن تسهیل روند توسعه و راه‌اندازی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکر است. پس چند سال فعالیت بالاخره در ۱۶ جولای، این شبکه اصلی این پروژه راه‌اندازی شده و به جمع ترندهای حال حاضر بازار یعنی بلاکچین‌های مدولار می‌پیوندد.

خبر راه اندازی شبکه اصلی کرومیا

این رمزارز در هفت روز گذشته ۵ درصد رشد قیمت داشته که با توجه به انتشار خبر به‌روزرسانی این شبکه انتظار می‌رود روند صعودی آن ادامه داشته باشد. پس از به‌روزرسانی شبکه و انتقال به شبکه اصلی، کاربردهای شبکه کرومیا به توکنیزه‌کردن دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) ارتقا پیدا می‌کند که باعث مقبولیت بیشتر آن خواهد شد.

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای خرید در تیر ۱۴۰۳

با وجود روند نزولی بیت کوین در یک ماه اخیر، بازار با ترندهای جدیدی روبرو شده که بر برخی از پروژه‌ها تاثیر مثبتی داشته است و پیش‌بینی می‌شود این روند برای این پروژه‌ها ادامه پیدا کند. با این رویکرد و با درنظر گرفتن شرایط مناسب فاندامنتالی و تکنیکالی، رمرارزهای تون کوین، نومریر و کرومیا به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای خرید تیر ۱۴۰۳ انتخاب شدند. لازم به ذکر است این رمزارزها بر طبق استراتژی معاملاتی میان مدت انتخاب شده‌اند. در پایان مجددا تاکید می‌کنیم، این مقاله به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و صرفاً جنبه آموزشی دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۱۶۳

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
10 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
داود
داود
2 ماه قبل

باعرض سلام و احترام خدمت شما پرسنل صرافی والکس از بابت راهنمایی ها و تحلیل هایتان ممنون و سپاسگزارم 👍🙏

قادر نصیرنژاد
قادر نصیرنژاد
3 ماه قبل

در حصوص world با شما موافق نیستم چرا که فاندر این هفته قصد عرضه بیشتر داره

امیر بوکان
امیر بوکان
2 ماه قبل

داداش چه ارزی بخرم بنظرت

عباس حیدری
عباس حیدری
3 ماه قبل

ممنون از تحلیل درست شما

بیژن
بیژن
4 ماه قبل

با سلام و احترام /با تشکر از تحلیل تان / کاش نقطه خرج را هم اعلام بفرمایید.

داریوش
داریوش
7 ماه قبل

جالبه که هیچ کدام از این ارزها در والکس عرضه نمی‌شن!!

ر رواقی
ر رواقی
7 ماه قبل
پاسخ به  داریوش

سلام
تمام این ارزها در والکس عرضه شده‌اند دوست عزیز :))
شما میتوانید با کلیک روی لینک هر ارز (در باکس سفید رنگ)، به صفحه خرید و فروش آنها در والکس هدایت شوید.

موسوی
موسوی
6 ماه قبل
پاسخ به  ر رواقی

این ارز ها به جز کیک….در بازار والکس موجود نیست غیر فعال هستن

ر رواقی
ر رواقی
6 ماه قبل
پاسخ به  موسوی

سلام
وقت به خیر
شما در حال حاضر می‌توانید ارزهای ویوز و ایموتیبل ایکس را از بخش OTC (خرید فروش آنی) خریداری کنید.

گلی
گلی
1 ماه قبل
پاسخ به  داریوش

ریپل تو والکس خرید و فروش میشه

دکمه بازگشت به بالا