تحلیل ارزهای دیجیتالسرمایه گذاریمنتخب سردبیر

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید (اردیبهشت ۱۴۰۳)

نوسانات شدید و البته رشد قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۱۴۰۳، به شدت توجه سرمایه‌گذاران را به سمت خود جلب کرد. قیمت این ارز دیجیتال در ۲۰ فروردین ماه به رکورد ۷۲۳۶۸ دلاری نیز رسید. با این حال همان‌طور که انتظار می‌رفت، یک اصلاح زودهنگام ارزش بیت کوین را در تاریخ ۲۹ فروردین به محدود ۶۰ هزار دلاری بازگرداند. اکنون این ارز مجدداً روند صعودی خود را در پیش گرفته و در حال جبران اصلاح قیمت خود است. با وجود رشد بیت کوین، آلت کوین‌ها نیز رشد خوبی را تجربه کردند. برخی از کارشناسان با توجه به رفتار مارکت، پیش بینی ظهور یک آلت سیزن در سال ۲۰۲۴ را دارند. ما نیز طبق روال هر ماه به بررسی ارزهای دیجیتال برای خرید اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌پردازیم و به کمک تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بهترین ارزهای این ماه را معرفی می‌کنیم. البته پیش از هر چیز باید به یاد داشته باشید که این تحلیل‌ها صرفا جنبه آموزشی داشته و هیچگونه پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. معیار ما برای انتخاب این رمزارزها داشتن اخبار، رویداد مهم و چارت تکنیکالی مناسب بوده است. با آگاهی از این موارد به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

لازم به ذکر است رمزارزهای پیشنهادی در این مقاله، بر اساس تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و داده‌های آنچین مورد بررسی قرار گرفته‌اند و به واسطه نوسان‌های شدید قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال، هیچ تضمینی بر رشد این رمزارزها وجود ندارد. این مقاله به عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری از جانب والکس قلمداد نمی‌شود.

شیبا اینو (Shiba Inu)

اولین گزینه مورد بررسی ما در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید اردیبهشت ۱۴۰۳ به شیبا اینو اختصاص دارد. این ارز دیجیتال از سال ۲۰۲۱ رشد سریع خود را آغاز کرد و پس از دوج کوین، به دومین میم‌کوین بزرگ بازار تبدیل شد. اخیرا پروژه شیبا اینو از طریق فروش توکن‌های TREAT، سرمایه‌ای به ارزش ۱۲ میلیون دلار به دست آورده است. سرمایه‌گذاران بزرگی نظیر Mechanism Capital و Big Brain Holdings در این سرمایه‌گذاری شرکت داشته‌اند.

توکن TREAT به عنوان جدیدترین ارز دیجیتال در اکوسیستم Shiba Inu، نقش یک توکن حاکمیتی در شبکه بلاکچین این ارز دیجیتال را ایفا کرده و حریم خصوصی کاربران و تراکنش‌های آن‌ها را افزایش می‌دهد. شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) به عنوان توسعه‌‌دهنده اصلی پروژه شیبا اینو در جدیدترین اظهارات خود از حمایت بزرگ سرمایه‌گذاران و کاربران از این اکوسیستم ابراز خوشحالی و هیجان کرده است.

بهترین ارز دیجیتال اردیبهشت 1403

در کنار این موارد، نمودار تغییرات قیمت شیبا اینو نیز از تغییرات فاندامنتال آن حمایت می‌کند. بر اساس این تغییرات می‌توان نتیجه گرفت که ارز دیجیتال شیبا اینو می‌تواند در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید اردیبهشت ۱۴۰۳ حضور داشته باشد. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که این ارز در طول ماه اردیبهشت با ارزشی بین ۰.۰۰۰۰۳۳۹ الی ۰.۰۰۰۰۷۸۶ دلار معامله خواهد شد. متوسط قیمت مورد انتظار تحلیل‌گران برای این ارز ۰.۰۰۰۰۵۶۲ دلار است.

تون کوین (Toncoin)

شبکه بلاک‌چین تون (TON) به لطف فعالیت‌های اخیر خود، بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه کریپتو قرار گرفته است. در حال حاضر تتر (USDT) به عنوان بزرگ‌ترین استیبل‌کوین بازار، در شبکه تون فعال است. علاوه بر این شبکه TON در نظر دارد که به زودی از قراردادهای هوشمند خود به منظور انجام معاملات مختلف و کاهش هزینه جابه‌جایی تتر رونمایی کند. تون که در حال حاضر به عنوان کیف پول داخلی اپلیکیشن تلگرام فعالیت دارد، خدمات خود را به میلیون‌ها کاربر این پیام‌رسان ارائه کرده است.

همه این اتفاقات باعث شده تا ماه پیش‌رو، یک بازه زمانی هیجان‌انگیز برای طرفداران توکن TON باشد. اما این همه ماجرا نیست! بنیاد تون اخیراً یک سرمایه‌گذاری برای تشویق کاربران به استفاده از کیف پول و جابه‌جایی تتر در بستر تلگرام انجام داده است. ارزش تقریبی این سرمایه‌گذاری حدود ۱۱ میلیون تون برآورد می‌شود.

بهترین ارزهای اردیبهشت 1403 برای خرید

در سمت دیگر توجه به نمودار و تحلیل تکنیکال تون کوین خالی از لطف نخواهد بود. این توکن ممکن است در طی روزهای آتی با نوسان روبه‌رو شود؛ اما به عقیده تحلیل‌گران قیمت این ارز دیجیتال در طول سال ۲۰۲۴ افزایش خواهد یافت و ماه اردیبهشت بهترین زمان برای خرید و سرمایه‌گذاری بر روی آن است. در صورت صحیح بودن پیش‌بینی‌ها، ممکن است قیمت این توکن در طی ماه‌های پیش رو به بالای ۱۵ دلار نیز برسد. از همین رو به دلیل قیمت مناسب و معقول فعلی تون کوین، می‌توان این دارایی را در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید اردیبهشت ۱۴۰۳ قرار داد.

ورلد کوین (Worldcoin)

سومین و آخرین گزینه در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید اردیبهشت ۱۴۰۳ به یک توکن کمتر شناخته‌شده به نام ورلد کوین (Worldcoin) اختصاص دارد. ورلد کوین نماد WLD یک راه حل لایه دوم برای شبکه اتریوم است که مقیاس‌پذیری این شبکه را افزایش می‌دهد. این توکن در سال ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کرد و در سال ۲۰۲۳ موفق به ارائه توکن واقعی خود شد. بلافاصله پس از عرضه این توکن، صرافی‌های بسیاری نظیر بایننس، Huobi و OKX آن را به فهرست خود اضافه کردند.

پلتفرم ورلد کوین به زودی لایه شبکه لایه ۲ خود را بر روی اتریوم راه‌اندازی می‌کند. این توکن به لطف روش‌های منحصربه‌فرد خود، هزینه تراکنش‌های شبکه اتریوم را به میزان قابل توجهی کاهش داده و باعث رونق این شبکه خواهد شد. همچنین سیستم تأیید تراکنش این پلتفرم نیز در نوع خود خاص بوده و افرادی که تأیید هویت شده باشند، می‌توانند به ازای دریافت پاداش به سریع‌تر شدن انجام تراکنش‌ها کمک کنند. در صورت اجرایی شدن این طرح، بدون شک توکن WLD در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید اردیبهشت ۱۴۰۳ قرار خواهد گرفت. این توکن می‌تواند یک بازگشت سرمایه سریع را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورد.

بهترین آلت کوین های اردیبهشت 1403

در حال حاضر نمودار تغییر قیمت و تکنیکال ورلد کوین به دلیل جدید بودن این دارایی اطلاعات زیادی را ارائه نمی‌دهد؛ اما بخش فاندامنتال آن به اندازه کافی برای سرمایه‌گذاری جذاب است!

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای خرید در اردیبهشت ۱۴۰۳

با وجود رسیدن قیمت بیت کوین به بالای ۷۲ هزار دلار، آلت کوین‌ها نیز با روند صعودی جدیدی مواجه شده و به رشد قیمت ادامه دادند. با این رویکرد و با درنظر گرفتن شرایط مناسب فاندامنتالی و تکنیکالی، رمرارزهای شیبا اینو، تون کوین و ورلد کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای خرید اردیبهشت ۱۴۰۳ انتخاب شدند. در کنار آلت کوین‌ها، از روند رو به رشد بیت کوین در طی ماه جاری نیز نباید غافل شد. لازم به ذکر است این رمزارزها بر طبق استراتژی معاملاتی میان مدت انتخاب شده‌اند. در پایان مجددا تاکید می‌کنیم، این مقاله به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و صرفاً جنبه آموزشی دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۱۳۸

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
7 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
قادر نصیرنژاد
قادر نصیرنژاد
4 روز قبل

در حصوص world با شما موافق نیستم چرا که فاندر این هفته قصد عرضه بیشتر داره

عباس حیدری
عباس حیدری
4 روز قبل

ممنون از تحلیل درست شما

بیژن
بیژن
1 ماه قبل

با سلام و احترام /با تشکر از تحلیل تان / کاش نقطه خرج را هم اعلام بفرمایید.

داریوش
داریوش
4 ماه قبل

جالبه که هیچ کدام از این ارزها در والکس عرضه نمی‌شن!!

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل
پاسخ به  داریوش

سلام
تمام این ارزها در والکس عرضه شده‌اند دوست عزیز :))
شما میتوانید با کلیک روی لینک هر ارز (در باکس سفید رنگ)، به صفحه خرید و فروش آنها در والکس هدایت شوید.

موسوی
موسوی
3 ماه قبل
پاسخ به  ر رواقی

این ارز ها به جز کیک….در بازار والکس موجود نیست غیر فعال هستن

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  موسوی

سلام
وقت به خیر
شما در حال حاضر می‌توانید ارزهای ویوز و ایموتیبل ایکس را از بخش OTC (خرید فروش آنی) خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا
باز کردن معامله تعهدی