پیش بینی ارزهای دیجیتالسرمایه گذاریمنتخب سردبیر

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید (آبان ۱۴۰۳)

طی چند روز گذشته بیت کوین با رشد خود از مرز ۶۷ هزار دلار نیز عبور کرد. بیشتر آلت کوین‌ها نیز به تبعیت از بیت کوین، روند صعودی خود را آغاز کرده‌اند. با وجود بهبود اوضاع مارکت، ما طبق روال هر ماه به بررسی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آبان ۱۴۰۳ می‌پردازیم و به کمک تحلیل فاندامنتال و تکنیکال، بهترین ارزهای این ماه را معرفی می‌کنیم. البته پیش از هر چیز باید به یاد داشته باشید که این تحلیل‌ها صرفا جنبه آموزشی داشته و هیچگونه پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. معیار ما برای انتخاب این رمزارزها داشتن اخبار، رویداد مهم و چارت تکنیکالی مناسب بوده است. با آگاهی از این موارد به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آبان ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

لازم به ذکر است رمزارزهای پیشنهادی در این مقاله، بر اساس تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و داده‌های آنچین مورد بررسی قرار گرفته‌اند و به واسطه نوسان‌های شدید قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال، هیچ تضمینی بر رشد این رمزارزها وجود ندارد. این مقاله به عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری از جانب والکس قلمداد نمی‌شود.

تترگلد (XAUT)

خرید تتر گلد

طلا، یکی از گران‌بهاترین فلزات در بازار جهان است که پشتوانه بسیاری از ارزهای فیات به شمار می‌رود. قیمت طلا به عوامل مختلفی مثل شرایط اقتصادی کشور، مسائل سیاسی، تحریم‌ها و محدودیت‌های تجاری و جنگ بستگی دارد. وجود تنش‌های سیاسی و بی‌ثباتی‌های اقتصادی در دنیا انتظارات تورمی را تقویت کرده است. از سوی دیگر پس از مدت‌ها فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره در این کشور را کاهش داد. اتفاقی که سبب رشد تقاضا برای دارایی‌های پرریسک‌تر شده است. مجموع این عوامل موجب تشدید روند صعودی طلا در بازارهای جهانی شد. متعاقبا قیمت تتر گلد که یک توکن با پشتوانه طلاست نیز در روزهای اخیر روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

شدت مومنتوم صعودی طلا در روز های گذشته به قدری زیاد بود که باعث شکست سقف تاریخی آن شد. نمودار شمعی تتر گلد در تایم‌فریم ماهانه نیز هفت شمع سبز صعودی متوالی را ثبت کرده که آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آبان ۱۴۰۳ بدل می‌کند.

کاردانو (ADA)

کاربران علاقه‌مند به تکنولوژی کریپتو می‌دانند که کاردانو چه مزایایی با خود برای این صنعت به همراه داشته است. این بلاکچین نسل سوم با رویکرد علمی خود، بدل به یک توسعه‌دهنده پیشرو در حوزه قابلیت‌های بین بلاکچینی شده است. توکن بومی آن با نماد ADA اکنون در زمره رمزارزهای اصلی بازار قرار دارد. قیمت ADA در روزهای ابتدایی ماه مهر، رشدی تقریبا ۳۰ درصدی را تجربه کرد. شاخص‌های تحلیل تکنیکال نشان می‌دهند که این روند از هفته گذشته مجددا شروع شده است. همچنین نباید رشد حجم معاملات روزانه کاردانو از حدود ۱۵۶ میلیون دلار به تقریبا ۳۰۰ میلیون دلار در ماه مهر را نیز از نظر دور داشت.

خرید کاردانو

توکن ADA را در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آبان ۱۴۰۳ (نوامبر ۲۰۲۴) بسیاری از وب‌سایت‌های تحلیلی مانند Cryptonews می‌بینیم. بخشی از این خوش‌بینی را می‌توان به گرم‌تر شدن نسبی بازار و در نتیجه پتانسیل رشد قیمت آلت کوین‌های برتر نسیت داد. بخشی از آن نیز به امیدواری بازار نسبت پتانسیل‌های تکنیکی این بلاکچین، به‌ویژه با اجرایی شدن آپدیت چانگ مرتبط است. به‌تازگی چارلز هاسکینسون مدیر شناخته‌شده این بلاکچین نیز وعده داده که رشد قیمت کاردانو نسبت به بیت کوین و اتریوم در طول بولران بعدی، بیشتر خواهد بود.

ورلد کوین (WLD)

وب‌سایت‌های متعددی ازجمله Coincodex، ورلد کوین را در لیست بهترین بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آبان ۱۴۰۳ (نوامبر ۲۰۲۴) خود آورده‌اند. هدف و عملکرد اصلی این پروژه، ایجاد هویت دیجیتال برای افراد در سراسر جهان با دستگاه‌های موسوم به Orb است. توکن WLD تا پیش از این، روی بلاکچین آپتیمیزم قرار داشت؛ اما اکنون قرار است به بلاکچین اصلی خودش منتقل شود. ایجاد بلاکچین اختصاصی با تغییر برند این پروژه به World Network و نیز رونمایی از نسخه جدید دستگاه تشخیص هویت آن به نام Orb همراه بود. نسخه آپگرید شده می‌تواند هویت انسان از ربات را تشخیص دهد.

قیمت ورلد کوین

ارز دیجیتال ورلد کوین با رتبه ۶۱ در کوین مارکت کپ در ماه مهر، رشدی تقریبا ۵۰ درصدی را تجربه کرد. حجم معاملات روزانه آن نیز از حدود ۹۲ میلیون دلار با رشدی تقریبا ۲۵۰ درصدی به بیش از ۲۲۰ میلیون دلار رسید. با توجه به رشد کاربران ورلد کوین (شبکه جهانی) به بیش از هفت میلیون نفر در سراسر دنیا، انتظار می‌رود تقاضا برای توکن WLD نیز افزایش یابد.

دوج کوین (DOGE)

با شروع رشد قیمت بیت کوین و گرم‌تر شدن بازار کریپتو، همه نگاه‌ها به سمت میم کوین‌ها جلب می‌شود. در راس آنها نیز اولین و قدرتمندترین میم کوین بازار، یعنی دوج کوین (DOGE) قرار دارد. در ماه مهر، قیمت دوج، رشدی بیش از ۳۳ درصدی را تجربه کرد. روندی که آن را در زمره بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آبان ۱۴۰۳ قرار می‌دهد. بخش مهمی از آن نیز تنها به یک هفته پایانی این ماه مربوط بود. نکته مهم در مورد دوج کوین، ثبات بیشتر آن نسبت به سایر میم کوین‌هاست. واقعیتی که آن را علاوه بر تریدرها برای سرمایه‌گذاران نیز به گزینه‌ای جذاب بدل می‌کند.

خرید دوج کوین

بخشی از رشد قیمت دوج کوین به افزایش اخبار پیرامون حامی بزرگ آن یعنی ایلان ماسک نیز مربوط است. طی روزهای گذشته، او از پروژه‌های خلاقانه خود در حوزه هوش مصنوعی و نیز هوافضا رونمایی کرد. بایننس پول نیز اکنون ویژگی ماینینگ ادغام‌شده خود شامل کوین‌های لایت کوین، دوج کوین و بلزکوین را راه‌اندازی کرده است. اما جالب است بدانید که در روزهای پایانی سپتامبر ۲۰۲۴ بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Doge Coin‌ گفت که نمی‌داند دلیل رشد قیمت این میم کوین دقیقا چیست؟ نکته مهم در مورد شاخص های تکنیکال آن نیز رشد دو میانگین متحرک نمایی میان‌مدت و بلندمدت روزه این توکن هستند. سیگنالی که می‌تواند از روند صعودی بلندمدت قیمت دوج کوین خبر دهد.

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای خرید آبان ۱۴۰۳

با وجود روند صعود بیت کوین در چند روز اخیر، بازار آلت کوین‌ها نیز جانی دوباره گرفته‌اند. از سوی دیگر قیمت جهانی طلا نیز روندی صعودی دارد. با این رویکرد و با درنظر گرفتن شرایط مناسب فاندامنتالی و تکنیکالی، رمزارزهای تترگلد، کاردانو، ورلد کوین و دوج کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای خرید آبان ۱۴۰۳ انتخاب شدند. لازم به ذکر است انتخاب این رمزارزها بر طبق استراتژی معاملاتی میان‌مدت بوده است. در پایان مجددا تاکید می‌کنیم، این مقاله به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و صرفا جنبه آموزشی دارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۲۰۵

از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
12 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ناصر
ناصر
1 ماه قبل

در مورد ارز hbar چ نظری دارید

امیر
امیر
1 ماه قبل

درود لطف کنید نقطه ورود وخروج ارزهای پیشنهادی رانیز بگذارید سپاس

داود
داود
5 ماه قبل

باعرض سلام و احترام خدمت شما پرسنل صرافی والکس از بابت راهنمایی ها و تحلیل هایتان ممنون و سپاسگزارم 👍🙏

قادر نصیرنژاد
قادر نصیرنژاد
5 ماه قبل

در حصوص world با شما موافق نیستم چرا که فاندر این هفته قصد عرضه بیشتر داره

امیر بوکان
امیر بوکان
5 ماه قبل

داداش چه ارزی بخرم بنظرت

عباس حیدری
عباس حیدری
5 ماه قبل

ممنون از تحلیل درست شما

بیژن
بیژن
7 ماه قبل

با سلام و احترام /با تشکر از تحلیل تان / کاش نقطه خرج را هم اعلام بفرمایید.

داریوش
داریوش
9 ماه قبل

جالبه که هیچ کدام از این ارزها در والکس عرضه نمی‌شن!!

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  داریوش

سلام
تمام این ارزها در والکس عرضه شده‌اند دوست عزیز :))
شما میتوانید با کلیک روی لینک هر ارز (در باکس سفید رنگ)، به صفحه خرید و فروش آنها در والکس هدایت شوید.

موسوی
موسوی
9 ماه قبل
پاسخ به  ر رواقی

این ارز ها به جز کیک….در بازار والکس موجود نیست غیر فعال هستن

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  موسوی

سلام
وقت به خیر
شما در حال حاضر می‌توانید ارزهای ویوز و ایموتیبل ایکس را از بخش OTC (خرید فروش آنی) خریداری کنید.

گلی
گلی
4 ماه قبل
پاسخ به  داریوش

ریپل تو والکس خرید و فروش میشه

دکمه بازگشت به بالا