آموزش ابزارهامقالات ارز دیجیتال

کوین مارکت کپ چیست؟ آموزش کوین مارکت کپ فارسی

وب سایت کوین مارکت کپ coinmarketcap یکی از بهترین سایت‌های تحلیل ارز دیجیتال است. اگر در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید، حتماً سایت آن را مشاهده کرده‌اید. این وب سایت اطلاعات بسیار زیادی در خصوص تمامی جنبه‌های بازار کریپتو در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. ما در این مقاله به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

کوین مارکت کپ چیست؟

مارکت کپ یا ارزش بازار در واقع ارزش بازار یک شاخص ساده و مستقیم است که نشان می‌دهد بازار یک ارزدیجیتال چه ابعادی دارد. این شاخص به شما کمک می‌کند که تصمیم‌های هوشمندانه‌تری برای سرمایه‌گذاری بگیرید. اگر بخواهیم تعریف کلی از وب سایت کوین مارکت کپ ارائه کنیم، می‌توان این وب سایت را پایگاه اطلاعاتی بزرگی در حوزه رمزارزها عنوان کرد. اطلاعات و خدماتی که در این وب سایت ارائه می‌شود برای تمامی کاربران رایگان است و این مزیتی بزرگ در حوزه کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. اگردنبال مشاهده چارت‌ها، آخرین تغییرات رمزارز موردنظر و یا داشتن پرتفوی با قابلیت شخصی‌سازی هستید، وب سایت coinmarketcap تمامی این خدمات را در کامل‌ترین حالت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌های کوین مارکت کپ

شما در قسمت بالای صفحه اصلی پلتفرم و با کلیک روی گزینه Cryptocurrencies، می‌توانید از قابلیت‌های کوین مارکت کپ بهره‌مند شوید. برخی از این موارد عبارت است از:

  • ارائه آخرین تغییرات نرخی  رخ داده در بیش از ۱۷ هزار رمزارز موجود در بازامکان
  • داشتن پرتفوی رایگان با قابلیت شخصی سازی
  • لیستی از تمامی صرافی‌های دنیا به صورت رتبه‌بندی شده بر اساس امتیاز کاربران
  • برخورداری از دیده‌بان شخصی watch list جهت رصد کردن رمزارزها
  • ارائه اپلیکیشن کاربردی

صفحه اصلی وب سایت

با ورود به صفحه اصلی اولین نکته‌ای که توجه شما را جلب خواهد کرد نوار بالایی سایت coinmarketcap است. در این بخش تعداد رمزارزهای موجود در بازار (cryptos) درج شده است. در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار رمزارز در دنیا در حال مبادله است. در کنار آن تعداد صرافی‌های موجود (exchanges) به نمایش درآمده است. ۴۵۹ صرافی در سایت کوین مارکت کپ لیست شده است. مارکت کپ بازار (market cap)، حجم معامله شده در ۲۴ ساعت اخیر (۲۴h volume) و تسلط ارزدیجیتال بر بازار (dominance) نیز آخرین بخش نمایش داده شده در این نوار است.

آموزش کوین مارکت کپ و ثبت نام در سایت

زمان مورد نیاز: ۵ دقیقه

ثبت نام در سایت کوین مارکت کپ در سه مرحله بسیار ساده خلاصه می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره کردیم.

  1. sign up کردن

    در گوشه بالای سمت راست سایت بر روی گزینه sign up کلیک کنید تا پنجره زیر به شما نمایش داده شود.ثبت نام سایت کوین مارکت کپ

  2. افزودن ایمیل و رمز عبور

    در این بخش آدرس ایمیل و رمز عبور دلخواه خود را وارد کرده و گزینه create an account را انتخاب کنید.ساخت اکانت در کوین مارکت کپ

  3. تایید ایمیل

    برای آدرس ایمیلی که ثبت کردید، یک ایمیل تاییدیه ارسال خواهد شد که پس از تایید آن، ثبت نام شما در coinmarketcap به اتمام خواهد رسید.

بررسی امکانات سایت کوین مارکت کپ

در صفحه اصلی سایت چند گزینه برای انتخاب وجود دارد که به معرفی و توضیح جداگانه درمورد هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

نوار رمزارزها (Cryptocurencies)

نوار cryptocurrencies

نوار cryptocurrencies در سایت کوین مارکت کپ از چند گزینه مختلف تشکیل شده است.

سربرگ رتبه‌ها (Rankings)

سربرگ Rankings

در بخش اول گزینه Rankings قابل مشاهده است که در این بخش رمزارزهای موجود در بازار توسط این سایت رتبه‌بندی شده است. همانطور که در تصویر هم قابل مشاهده است، این رتبه‌بندی‌ها بر اساس قیمت، حجم معامله، مارکت کپ و موارد دیگر صورت گرفته است و یک منبع مناسب برای تحلیل ارز دیجیتال است. آخرین نرخ معامله شده نیز در این بخش قابل مشاهده است. با انتخاب کوین مورد نظر به صفحه آن کوین منتقل خواهید شد و اطلاعات تکمیلی در این بخش قابل مشاهده است. برای روشن‌تر شدن موضوع، ارزدیجیتال بیت کوین را برای مثال بررسی خواهیم کرد. پس از انتخاب بیت کوین به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که اطلاعات زیادی در خصوص این رمزارز در اختیار شما قرار می‌دهد. اولین سربرگ در این صفحه overview است.

بررسی اجمالی (OverView)

Overview آیکون

این سربرگ آخرین نرخ معامله شده رمزارز مورد نظر یعنی بیت کوین را نشان می‌دهد. همچنین درصد تغییرات این ارز نسبت به آخرین نرخ آن نیز قابل مشاهده است که به صورت درصدی با رنگ سبز یا قرمز در کنار ارزش کنونی خرید بیت کوین نمایش داده می‌شود .در بخش دوم سربرگ overview ما قادر به مشاهده چارت رمزارز بیت کوین هستیم. شما می‌توانید این چارت را بر اساس قیمت یا مارکت کپ بررسی کنید. بازه‌های ۱ روزه تا سالانه در بخش زمانی این چارت قابل تغییر است. اگر تحلیل‌های ارائه شده در این بخش برای شما کافی نبود می‌توانید سربرگ تریدینگ ویو را انتخاب کنید تا مستقیماً وارد سایت تریدینگ ویو شده و از ابزارهای تحلیل آنچین موجود در این سایت استفاده کنید.

بازار (Market)

آیکون market

در این قسمت لیست صرافی‌های برتر که خرید و فروش بیت کوین در آن‌ها انجام می‌شود را می‌توانید مشاهده کنید .این قسمت شامل سه بخش Spot ،Perpetual و Future است که با کلیک روی هر کدام می‌توانیم ببینیم که در هر یک از بازارها با چه صرافی‌هایی و با چه نرخی رمزارز بیت کوین در حال معامله است.

داده‌های تاریخی (Historical Data)

سربرگ سوم historical data است که داده‌های اخیر در خصوص ارز بیت کوین را نمایش می‌دهد.

آیکون historical data

آخرین تغییرات این ارزدیجیتال در تاریخ‌های گذشته و همچنین حجم معامله شده از جمله موارد قابل مشاهده در این قسمت است و قسمتی مناسب برای تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال است.

کیف پول‌ها (Wallets)

سربرگ wallets لیستی از کیف پول‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که ارزدیجیتال بیت کوین را پشتیبانی می‌کنند.

wallets آیکون

سربرگ افزوده‌های اخیر (Recently Added)

سربرگ recently added

همانطور که از اسم آن نیز پیدا است این بخش رمزارزها و پروژه‌هایی که اخیراً به کریپتوکارنسی وارد شده است را لیست می‌کند. به سادگی با جستجو در این قسمت شما می‌توانید از رخدادهایی که اخیراً در این حوزه اتفاق می‌افتد مطلع شوید و نسبت به سایر سرمایه‌گذاران قدمی جلوتر برای سرمایه‌گذاری بردارید.

سربرگ کشورهای قانونی خرید و فروش (Legal tender countries)

سربرگ Legal tender countries

در این قسمت کشورهایی که که خرید ارز دیجیتال در آن قانونی است لیست شده‌اند. همچنین اطلاعاتی از جمله کدام ارز به عنوان پول رایج آن کشور شناخته شده است نیز وجود دارد. در حال حاضر تنها السالوادور به طور قانونی از رمزارز بیت کوین و استیبل کوین تتر پشتیبانی می‌کند.

سربرگ چارت جهانی (global chart)

در این بخش سه چارت بسیار مفید برای کاربران در دسترس است. اولین چارت، مارکت کپ تمامی رمزارزهای موجود در بازار از جمله انواع توکن‌ها و کوین‌ها را نمایش می‌دهد.

سربرگ global chart

چارت دوم نیز مشابه چارت اول است با این تفاوت که مارکت کپ رمزارزها به غیر از رمزارز بیت کوین را نمایش می‌دهد.

 global chart چارت دو

چارت سوم میزان تسلط ده رمزارز برتر روی بازار را به نمایش می‌گذارد.

global chart چارت سه

نوار صرافی‌ها (exchanges)

نوار exchanges

نوار صرافی‌ها سه گزینه شاخص را در بر می‌گیرد که در زیر به شرح آنها می‌پردازیم.

صرافی‌های متمرکز (spot)

صرافی‌های متمرکز spot

در این بخش تمام صرافی‌های متمرکز در سراسر دنیا بر اساس حجم معاملات و امتیاز کاربران رتبه‌بندی شده‌اند.

مشتقات (derivatives)

مشتقات derivatives

خدمات مشتق برخی از صرافی‌ها در این لیست قابل مشاهده است.

صرافی‌های غیر متمرکز (DEX)

صرافی‌های غیر متمرکز DEX

لیست تمامی صرافی‌های غیر متمرکز در این قسمت قابل مشاهده است.

نوار NFT

نوار NFT

این قسمت nft‌ های موجود در بازار را بر اساس حجم فروش آنها در هفت روز گذشته لیست کرده است.

نوار پرتفوی (Portfolio)

یکی از امکانات مهمی که coinmarketcap در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بخش پرتفوی این سایت است. با انتخاب گزینه create portfolio شما می‌توانید یک پرتفوی بر اساس سلیقه خود ایجاد کنید که قدم به قدم این مراحل را بررسی می‌کنیم. پس از انتخاب create portfolio تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با قرار دادن نام دلخواه خود به پرتفوی، آن را ایجاد کنید.

نوار Portfolio

پس از ثبت پرتفوی دلخواه در بخش add new می‌توانید توکن مورد نظر خود را انتخاب کرده و به پرتفوی خود اضافه کنید. به عنوان مثال توکن بیت کوین را در نظر بگیرید. در بخش خرید این توکن ابتدا می‌توان quantity یا مقدار مورد نظر را وارد و در بخش price per coin  قیمت واحد بیت کوین را انتخاب کنیم. تاریخی که خرید ارز را انجام دادید و همچنین مقدار کارمزد کسر شده نیز را در این بخش می‌توانید وارد کنید. اگر نکته خاصی در خصوص این خرید بود می‌توانید در بخش notes آن را اضافه کنید.

add transaction

در قسمت فروش نیز کاملاً مشابه خرید می‌توانید آخرین تراکنش فروش خود را به همراه تاریخ و کارمزد کسر شده وارد کنید. بخش جابه‌جایی نیز به دو بخش واریز و برداشت تقسیم بندی شده است. مطابق تصویر شما می‌توانید آخرین واریز و برداشت ارز خود به همراه تاریخ و کارمزد کسر شده را در این بخش وارد کنید.

add transaction2

به این ترتیب شما می‌توانید یک پرتفوی کاملاً رایگان و با جزییات بی نظیر در سایت کوین مارکت کپ داشته باشید.

نوار watchlist

نوار watchlist

در این بخش شما ارزهایی را که می‌خواهید رصد کنید و تغییرات آنها را پیگیری کنید یا برای شما جذاب هستند را می‌توانید به دیده‌بان سایت coinmarketcap اضافه کنید. با انتخاب گزینه add coin لیست ارزهای دیجیتال در بازار به شما نمایش داده می‌شود که پس از انتخاب ارز مورد نظر و اضافه کردن به لیست، شما می‌توانید از جزییات ارائه شده استفاده کنید.

add coin

همچنین در بخش رمزارزها که در صفحه اصلی قابل مشاهده است با انتخاب ستاره کوچکی که در سمت چپ نام رمزارز دیده می‌شود، شما می‌توانید آن را به به بخش دیده‌بان خود اضافه کنید.

نوار تقویم‌ها (calendars)

نوار calendars

در بخش تقویم سایت کوین مارکت کپ سه گزینه بسیار جذاب وجود دارد که به تفکیک بررسی خواهد شد.

ایردراپ‌های رایگان

ایردراپ های رایگان

در این قسمت لیستی از ایرداپ‌های رایگان که در سراسر دنیا در حال انجام هست قابل رویت است. در جدول سمت چپ ایردراپ‌هایی که در حال انجام هستند را می‌توان مشاهده کرد و جدول سمت راست لیستی از ایردراپ‌هایی را به نمایش می‌گذارد که به زودی اتفاق خواهد افتاد.

تقویم عرضه اولیه سکه (ICO Calendar)

تقویم  Ico Calendar

در این بخش انواع پروژه‌های ico قابل مشاهده است. این بخش نیز به دو قسمت در حال انجام و به زودی تقسیم‌بندی می‌شود. برای درک بهتر این قسمت پیشنهاد می‌کنیم مقاله همه چیز درباره عرضه اولیه سکه (ICO) و نحوه خرید آن را مطالعه بفرمایید.

تقویم رخدادها (Events Calendar)

تقویم رخدادها  Events Calendar

در این بخش آخرین تغییرات پروژه‌های مختلف قابل مشاهده است. شما می‌توانید با بررسی پروژه‌های در حال انجام به اطلاعات بسیار مفیدی در مورد پروژه یا ارزدیجیتال موردنظر خود دست پیدا کنید.

نوار محصولات (products)

نوار products

سایت کوین مارکت کپ محصولات کاربردی بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در بخش زیر به معرفی آن ها می‌پردازیم.

مبادله (Swaps)

مبادله Swaps

در این قسمت شما می‌توانید با اتصال کیف پول خود به سایت کوین مارکت کپ اقدام به مبادله ارز خود با ارز دیگری با کمترین کارمزد ممکن بپردازید. شبکه‌های پشتیبانی شده برای تبادل رمزارزها شامل شبکه اتریوم، بایننس اسمارت چین و شبکه heco است. کیف پول‌های پشتیبانی شده در coinmarketcap عبارت است از:

  • Meta mask
  • Wallet connect
  • Coin base wallet
  • Trust wallet
  • Token pocket

با انتخاب گزینه connect wallet شما می‌توانید یکی از کیف پول‌هایی که در لیست بالا قرار دارد را به سایت کوین مارکت کپ اضافه کنید و اقدام به مبادله رمزارزهای خود کنید.

create to a wallet

مبدل (Converter)

مبدل Converter

در این قسمت شما می‌توانید رمزارز مورد نظر خودتان را به هر واحد دیگری تبدیل کنید. این بخش بیشتر برای محاسبه ارزش تقریبی رمزارز مورد نظر نسبت به یکی از واحد‌های پولی سراسر دنیا به عنوان مثال دلار آمریکا در نظر گرفته شده است.

جستجوگر بلاکچین (Blockchain Explorer)

جستجوگر بلاکچین Blockchain Explorer

سایت کوین مارکت کپ جستجوگری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در آن می‌توان به جستجوی کد هش تراکنش‌های انجام شده داخل شبکه بلاکچین پرداخت. در حال حاضر این جستجو در ۴ شبکه اصلی بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بایننس کوین انجام می‌گیرد.

سوالات متداول

چرا باید پیش از استفاده از سایت coinmarketcap این مقاله را بخوانیم؟

در این مقاله به صورت کامل، نحوه استفاده از سایت Coinmarketcap را که شامل ثبت‌نام و نحوه استفاده از آن می‌باشد را آموزش داده‌ایم.

سایت کوین مارکت کپ چیست و چه اطلاعاتی به ما ارائه می‌کند؟

کوین مارکت کپ بهترین ابزار برای بررسی و تحلیل بازار رمزارزها است که اطلاعات بسیاری از جمله داده‌های تاریخی و نرخ‌های به‌روز تمامی ارزها را ارائه می‌کند.

چگونه در سایت کوین مارکت کپ ثبت نام کنیم؟

با ورود صفحه اصلی سایت، در قسمت Sign Up با استفاده از ایمیل یا از طریق اتصال کیف پول، می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید.

سایت کوین مارکت کپ متعلق به کدام صرافی ارز دیجیتال است؟

در آپریل ۲۰۲۰ صرافی بزرگ بایننس، مالکیت وب‌سایت کوین مارکت کپ را خریداری کرد.

۱

سایت کوین مارکت کپ

گام قبلی (۱/۱۷) گام بعدی

back گام قبلی

(۱/۱۷)

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۲ / ۵. مجموع آرا: ۲۴

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
41 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد جلیل زاده
محمد جلیل زاده
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر،من در یک شرکت خارجی سرمایه گذاری کردم و آنها آدرس و رمز کویین مارکت کپ من را گرفته و گفتند سود من را به کویین مارکت کپ واریز کردند،ایا آنها درست میگوییند؟
آیا امکان برداشت پول از هر طریقی از کویین مارکت وجود دارد؟

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل

سلام و عرض ادب
کوین مارکت کپ به تنهایی یک کیف پول ارز دیجیتال نیست. شما صرفا میتوانید با اتصال ولت رمزارزی خود به آن، لیست ارزهای دیجیتال خود را در کوین مارکت کپ هم مشاهده کنید.
با توجه به ریسک بالا سرمایه گذاری در شرکتهای خارجی، ما استفاده از چنین پلتفرم‌هایی را توصیه نمی‌کنیم و لطفا این مساله را در سایت موردنظر پیگیری کنید.

رضا
رضا
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید یک نفر با هویت پلتفرم در اینیستا برایم پیام داده و میگوید من کارگر پلتفرم هستم و میگوید شما با واریز ۲۰ ملیون تومان به حساب شرکت میتوانید در عرض ۳ روز۶۰ ملیون تومان برداشت کنید
و میگوید باید با ارسال ایمیل و رمز عبور من به شما کمک میکنم از سایت کوین مارکت کپ سود را به کیف پول انتقال داده و برداشت کنید ؟
به نظرتون قصد کلاهبرداری دارد؟

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  رضا

سلام
صد درصد دوست عزیز. هرگز فریب چنین افرادی را که وعده سود نجومی می‌دهند نخورید.

رضا
رضا
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید من از طریق برنامه *** کیف پول خود را شارژ کردم و در برنامه کوین مارکت کپ به ارز دیجیتال usdt تتر پرداختم یک شخصی که با هویت کارگر پلتفرم است، به من گفته اگر۲۰ میلیون به حساب شرکت با آدرسی که فرستاده واریز کنید سود شما۶۰ میلیون خواهد بود و اصرار هم دارد که اول پول را واریز کنم.
اگر این شخص رمز ایمیل من را بداند می‌تواند کاری انجام دهد؟
و من چگونه سود کوین مارکت کپ را به کیف پول خود انتقال دهم؟
می‌گوید بدون واریز پول به حساب شرکت نمی‌توانید سود خود را بردارید. آیا این درست هست؟

آرن امیریان
آرن امیریان
3 ماه قبل
پاسخ به  رضا

سلام وقت بخیر. هر کسی که سود زیاد و قطعی به شما پیشنهاد بده و بگه اول پول رو واریز کنید، شک نکنید که قصدش کلاهبرداریه.

214
214
5 ماه قبل

سلام. قسمت وایت پیپر رو چطور بررسی کنیم. به جرات میتونم بگم ما سواد تحلیل داده نداریم.
من که سه سال هست دارم تو بازار معامله میکنم، چطور میتونم اطلاعات بهتری برای خرید ارزهای مناسب برای نگهداری توکن یا کوین به دست بیارم؟

ر رواقی
ر رواقی
5 ماه قبل
پاسخ به  214

سلام
وایت پیپر در اصل سندی از یک پروژه است که نقشه راه، اهداف، تیم پروژه و سایر اطلاعات تکمیلی در خصوص آن را ارائه میدهد. داشتن وایت پیپیر برای هر توکن و پلتفرمی اجبار نیست اما قطعا یک امتیاز مثبت محسوب میشود. شما میتوانید با مراجعه به وبسایت اصلی پروژه وایت پیپر آن را مطالعه کنید. در کنار این، سایت‌هایی مثل GitHub و یا انجمن‌های گفتگو هم هستند که مکان مناسبی برای انتشار وایت پیپرها به شمار میروند.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله نحوه بررسی وایت پیپیر در بلاگ والکس را مطالعه کنید.

سپاس از همراهی شما

ابولفضل فرهنگ
ابولفضل فرهنگ
6 ماه قبل

سلام شما واتساپ هم دارید من چنتا سوال از روی عکس از شما بپرسم .
من در markets ثبت نام کردم از طریق ی شرکت خارجی
حالا تو portfolioیا همون کیف پول ی مبلغی هست میخاستم ببینم چطور میتونم برداشت کنم
یا اصلان ب چ صورته ممنون اگر کمک کنید .یا شماره تلفن بدید تماس بگیرم یا آدرس واتساپ بدید

ر رواقی
ر رواقی
6 ماه قبل

سلام و عرض ادب
ابوالفضل جان، تنها راه ارتباطی ما برای سوالات حوزه کریپتو بلاگ والکس است. در خصوص سرمایه گذاری توسط شرکت های خارجی ما در طی این سالها هرگز نظر مثبتی نداشته ایم. برای برداشت پول از یک صرافی معتبر قطعا باید به دنبال گزینه Witherow باشید یا در غیر این صورت با پشتیبانی سایت مربوطه ارتباط برقرار کنید.

سپاس از همراهی شما

ارش
ارش
6 ماه قبل

سلام.وقت بخیر . لطفاً آموزش کوین مارکت کپ برای تلفن همراه را قرار بدین .آپدیت جدید این اپلیکیشن.هیچ آموزش جدیدی وجود ندارد .همچنین اپلیکیشن های دیگر مثل مارکت کال.و غیره.ممنون میشم

ر رواقی
ر رواقی
6 ماه قبل
پاسخ به  ارش

سلام و عرض ادب
ممنون از اینکه پیشنهاد خود را با ما درمیان گذاشتید. حتما این مساله به تیم تحریریه ارجاع داده میشود.

رامین پو
رامین پو
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
من میخواستم وارد بازار کریپتو بشم و اسکالپ کارکنم .
کدوم صراعی رو پیشنها میکنید که تحریم نباشه و به ایرانی ها خدمات بده . اگه ایرانی هم باشه کمسیون کمی داشته باشه
و از همه مهمتر ارزهای زیادی داشته باشه برای معامله .
با تشکر

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  رامین پو

سلام و عرض ادب با توجه به تحریمهای مختلف و احتمال مسدود شدن سرمایه کاربران ایرانی ما استفاده از یک صرافی معتبر داخی را به شما پیشنهاد میکنیم؛ و آن صرافی والکس است. صرافی والکس از رمزارزهای زیادی پشتیبلانی کند، امکانات معاملاتی متنوعی را ارائه می‌دهد (مانند استاپ لاس و بات تریدینگ) و در کنار آن دارای یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین است. سپاس از همراهی شما

محسن متین
محسن متین
1 سال قبل

سلام خداقوت دوست عزیز آباد این صرافی کوین مارکت کپ امکان فروش ارز از سرافیی دیگه قابل اجراست ممنون میشوم توضیح کاملی نصبت به سوالم بفرمایید منظورم دقیقا بگید ازکدام قسمت امکانش هست و توضیح کامل چطورانجام میشه داد تشکر ازهمکاریتون

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  محسن متین

سلام و عرض ادب
دوست عزیز وبسایت کوین مارکت کپ یک صرافی ارز دیجیتال نیست؛ بلکه صرفا یک پلتفرم برای کسب داده‌های فاندامنتال (مانند ارزش کوین‌ها، تعداد توکن در گردش، اخبار بنیادین پیرامون هر پروژه و …) است.

سپاس از همراهی شما

ملیحه سوری
ملیحه سوری
1 سال قبل

سلام یک شرکت برای من دلار واریز کرده و در قسمت دارایی موجود است چگونه میتوانم آن را برداشت کنم؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  ملیحه سوری

سلام
وقت به خیر
دلار به آدرس چه کیف پولی واریز کرده است؟ لطفا اطلاعات دقیقتری از کیف پول خود به ما ارایه دهید تا بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

سپاس از همراهی شما

حسام
حسام
1 سال قبل

چطور میشه سرمایه ای که گذاشتی از کویین مارک انتقال بدیم به کیف پول شخصی

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  حسام

سلام
وقت شما به خیر
کوین مارکت کپ یک پلتفرم داده فاندامنتال بازار است و کیف پول ارز دیجیتال نیست. شما به چه طریقی در کوین مارکت کپ دارایی ذخیره کرده اید؟

هديه
هديه
1 سال قبل

سلام خسته نباشید
ببخشید من برای ثبت نام داخل سایت کوین مارکت، ایمیل و پسور رو که وارد کنیم، پیام فیلد برام میاد … مشکلش چی هست

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  هديه

سلام
وقت شما به خیر
ثبت نام در کوین مارکت کپ بسیار ساده است. در تب sign in آدرس ایمیل و پسورد (شامل حداقل ۸ کاراکتر و حروف کوچک و بزرگ) را وارد کنید. سپس به سوال ابزار تصویری کپچا پاسخ دهید تا فرایند ثبت نام به پایان برسد. برای تایید نهایی یک لینک به آدرس ایمیل شما ارسال میشود که باید روی آن کلیک کنید.

سپاس از همراهی شما

حبیب
حبیب
1 سال قبل

ببخشید ارز دیجیتالی که برای من به اکانت کوین مارکت کپ واریز میشه را کجا میتونم مشاهده کنم ؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  حبیب

سلام
وقت شما به خیر
حسام عزیز توجه داشته باشید که کوین مارکت یک کپ، پلتفرمی برای دریافت داده های فاندامنتال بازار کریپتو است و یک کیف پول برای دریافت ارز دیجیتال نیست.
شما از چه طریقی برای دریافت رمزارز در این پلتفرم اقدام کرده اید؟

سپاس از همراهی شما

حبیب
حبیب
1 سال قبل
پاسخ به  ر رواقی

ممنون از پاسخگویی شما
مشکلی که در این زمینه دارم این هست که یک شرکت ارزهای دیجیتال که منتظر بودم سود سرمایه گذاری را به تراس ولت واریز کنه با ارسال ایمیل اعلام کرد مبلغ سود حاصل از سرمایه گذاری را به اکانت کوین مارکت کپ بنده واریز کرده که احتمالا از شرکتهای جعلی و کلاهبردار هست خلاصه متن ایمیل این هست .
Your total profit from dapionivest has been
successfully
Trannsferred to your coinmarketcap accoaunt
لطفا در این مورد راهنمایی بفرمایید ‌.

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  حبیب

سلام مجدد
وقت به خیر
بله همانطور که در کامنت قبلی خدمت شما عرض کردیم کوین مارکت یک پلتفرم برای رصد داده‌های فاندامنتال بازار است و کیف پول ارز دیجیتال نیست. ضمن اینکه آدرس هر کیف پولی صرفا در اختیار مالک کیف پول است و او در صورت صلاحدید آنرا در اختیار فرستنده قرار میدهد. مورد مشکوک و مجهول دوم این است که فرد ارسال کننده چگونه آدرس کیف پول پول فرضی شما در کوین مارکت کپ را هم داشته است!؟
احتمال بسیار زیاد آنها یک پلتفرم کلاهبرداری هستند و از واریز مبلغ به حساب آنها خودداری کنید.

سپاس از همراهی شما

مهرداد تقیان
مهرداد تقیان
1 سال قبل

سلام وقت بخیر چگونه میتوانم برداشت بیت کوین رو انجام بدم ؟؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل

سلام
وقت شما به خیر
ابتدا آدرس کیف پول مقصدی که می‌خواهید BTC خود را به آن انتقال دهید را کپی کرده و سپس به وبسایت/پلتفرم/کیف پول مبدا تراکنش خود بروید. گزینه ای تحت عنوان SEND یا withdraw (برداشت) را یافته و در قسمت آدرس (address)، همان آدرس کیف پول مقصد را وارد کرده و در پایان روی گزینه ارسال کلیک کنید.

دقت داشته باشید که آدرس کیف پول مقصد تراکنش شما (نام کوین و شبکه آن) صحیح باشد، در غیر اینصورت منجر به از دست رفتن دارایی شما میگردد.

سپاس از همراهی شما

محسن
محسن
1 سال قبل

سلام وقت بخیر بنده رمز خودمو فراموش کردم چجوری میتونم دوباره وارد کاربری خود شوم.

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  محسن

سلام
وقت شما به خیر
در قسمت Log in گزینه Forgot Password را انتخاب کنید و با وارد کردن آدرس ایمیلی که توسط آن در کوین مارکت کپ ثبت نام کرده بودید، لینیکی برای تغییر رمزعبور شما ارسال می‌شود.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا