صرافی ها

کوین تلگراف؛ معرفی و آموزش سایت Cointelegraph.com

استفاده از بخش‌های مختلف بازار گسترده ارزهای دیجیتال و کسب اطلاعات در مورد انواع معاملات و اخبار دنیای کریپتوکارنسی نیازمند مطالعه است. سایت کوین تلگراف (Cointelegraph) از جمله رسانه‌های معتبر و پیشتاز در حوزه ارزهای دیجیتال است که تمامی اخبار و مقاله‌های مربوط به رمزارزها، شبکه‌های بلاکچین، پروژه‌های در حال راه‌اندازی و غیره را پوشش می‌دهد. آنچه که کوین تلگرف را بیش‌ازپیش در مقام مقایسه با سایر رقبا، برجسته‌تر جلوه می‌دهد، اشراف کامل بر تمامی اتفاقات ریزودرشت دنیای کریپتوکارنسی است.  این رسانه برای کسانی‌که در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال فعال هستند، مرجع معتبری است.

ما قصد داریم تا در این مقاله به صورت تخصصی و در قالب یک محتوای آموزشی به بررسی کامل سایت تلگراف بپردازیم و تمامی بخش‌های آن را مورد واکاوی و بررسی قرار دهیم. مهم‌ترین نکته‌ای که هر تریدر، معامله‌گر یا علاقه‌مند به بازار ارزهای دیجیتال باید در نظر داشته باشد، غنی کردن دانش خود نسبت به مسائل این حوزه است. با در نظر گرفتن اطلاعات به روز و احاطه داشتن بر قیمت ارزهای دیجیتال و اخبار منسوب به آنها می‌توان از افق دید کامل‌تری بهره‌مند شد.  

معرفی سایت کوین تلگراف

سایت رسانه تلگراف در سال ۲۰۱۳ (یعنی حدود ۴ سال پس از راه‌اندازی اولین شبکه بلاکچین موسوم به بیت کوین) راه‌اندازی شد. رسانه کوین تلگرف که همواره به عنوان پلتفرمی پیشرو در زمینه اشاعه اطلاعات و دانش به روز دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، از جمله منابع مستدل و قابل اتکا برای تحلیل بازار کریپتوکارنسی است. تقریباً محال است که تریدرهای حرفه‌ای که معاملات خود در بازارهای ارز دیجیتال را با موفقیت انجام می‌دهند، از اطلاعات منتشرشده در مقالات معتبر بهره‌مند نشوند. بدیهی است که برای عقب نماندن از دنیای وسیعی مثل کریپتوکارنسی باید از رسانه‌های «مستقل» و البته «معتبر» مثل کوین تلگراف کمک گرفت.

محتوایی که تلگراف منتشر می‌کند، اغلب شامل مقاله‌های تخصصی در مورد فناوری بلاکچین، دارایی‌های دیجیتالی از جمله رمزارزها، پوشش رویدادهای نوظهور مثل فین‌تک (fintech) و همچنین اخبار مرتبط با این موضوعات است. تیم مجرب و حرفه‌ای Cointelegraph به صورت روزانه، اخبار دقیق و موثق را از شبکه‌های متمرکز و غیر متمرکز دنیای کریپتوکارنسی پوشش می‌دهند. سرمقاله‌های این رسانه معمولاً محتوای مربوط به تحلیل بی‌طرفانه، آنالیزهای عمیق و تخصصی، پوشش نمودارهای جامع قیمت ارزهای دیجیتال، نظرات تخصصی و روشنگرانه را تشکیل می‌دهند.

مجموعه تلگراف چه در سر دارد؟

تیم سایت کوین تلگرف معتقد است که دنیای غیر متمرکز شبکه‌های بلاک‌چین به صورت تصاعدی و با سرعتی سرسام‌آور، رو به آتیه‌‌ای درخشان حرکت خواهد کرد. آنها معتقد هستند که فناوری شبکه‌های بلاکچین و ارزهای دیجیتال به زودی به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روتین انسان‌ها تبدیل خواهند شد؛ از این بابت، می‌توان هدف رسانه را کمک به آموزش علاقه‌مندان و معامله‌گران ارزهای دیجیتال تلقی کرد. به طور کلی، آنها نزدیک به یک دهه است که می‌کوشند، آگاهی خوانندگان مقالات و اخبار خود را نسبت به انقلاب دیجیتالی دنیای مدرن ما افزایش دهند.

سایت تلگراف چه تأثیری بر معاملات ارزهای دیجیتال می‌گذارد؟

کوین تلگرف و بازار رمزارز

تأثیر این سایت بر معاملات و افزایش یا کاهش قیمت ارزهای دیجیتال را نمی‌توان نادیده گرفت. بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای با استفاده از این رسانه یا پلتفرم‌های معتبر دیگر به معامله ارز دیجیتال مشغول هستند. سایت‌های همچون تلگراف و سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) از جمله سایت‌هایی هستند که از دو مسیر بسیار مهم بر معاملات دنیای کریپتوکارنسی تأثیر ویژه و محسوسی می‌گذارند. یکی از روش‌هایی که این دسته از سایت‌های معتبر بر معاملات ارزهای دیجیتال می‌گذارند، تجهیز کردن تریدرها به وسیله اطلاعات تخصصی برای موفقیت در سرمایه‌گذاری‌ها است.

سایت کوین تلگراف همواره یکی از بهترین سایت های تحلیل کریپتوکارنسی محسوب می‌شود که علاوه بر اخبار موثق و دقیق، تحلیل‌های کارشناسانه و مؤثر هم ارائه می‌دهند. تریدرها یا معامله‌گران با استفاده از تحلیل‌های فاندامنتال سایت‌هایی مثل Cointelegraph، معاملات خود را به درستی ارزیابی می‌کنند. 

بسیاری از معامله‌گران، ابزارهای تحلیلی دیگری مثل قابلیت‌های سایت تریدینگ ویو (Tradingview) را با دانش شفاهی خود از مقاله‌های کوین تلگراف ترکیب می‌کنند. ترکیب اطلاعات به روز مقاله‌های معتبر و ابزارهای تحلیل مختلف از تریدرهای تازه‌وارد، یک معامله‌گر حرفه‌ای و آشنای با بازار می‌سازد.

دومین روشی که Cointelegraph با تکیه بر آن بر معاملات دنیای ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد، باز هم به تحلیل‌های فاندامنتال و تخصصی آن مربوط می‌شود. تحلیل‌های آینده‎نگرانه و دقیق این سایت، مورد توجه همه فعالین کریپتوکارنسی قرار می‌گیرد و تأثیر قابل توجهی بر افزایش یا کاهش قیمت‌ها دارد. علاوه بر بحث‌های مربوط به کوین و ایر دراپ، اخبار مربوط به همه رمزارزها و بلاکچین‌ها را می‌توان در بخش‌های مختلف این سایت مشاهده کرد.

کاربرد سایت تلگراف چیست؟

پوشش آنی قیمت ارزهای دیجیتال در کوین تلگراف

مجموعه تلگراف از دو بخش ویژه و فعال نویسندگان (Authors) و گروه مدیریتی (Management Team) تشکیل شده است. تیم نویسندگان این مجموعه شامل ۳۵ نویسنده ماهر، مسلط به تحلیل بازار ارزهای دیجیتال و مستقل است که از جمله آنها می‌توان به آرون وود (Aaron Wood)، الکس کوهن (Alex Cohen)، النا پرز (Elena Prez)، جوزف یانگ (Joseph Young) و ماری هویلت (Marie Huillet) اشاره کرد. این تیم نویسنده، با ارائه مقاله‌های تخصصی که به عنوان منابع و رفرنس‌های سایت‌های دیگر در نظر گرفته می‌شوند، مشغول به فعالیت هستند. همان‌طور که اشاره کردیم، یکی از کاربردهای این مجموعه، انتشار تحلیل‌های فاندامنتال و تأثیر بر معاملات ارز دیجیتال است.

از طرفی، تیم مدیریتی کوین تلگراف شامل ۲۷ نفر از افراد خبره و برجسته است. در این تیم مدیریتی که نام بعضی از نویسندگان از جمله الکس کوهن هم در آن به چشم می‌خورد، جی کاسانو (Jay Cassano) به عنوان مدیر عامل و هلن لانگ (Helen Lang) به عنوان مدیر ارشد عملیاتی ایفای نقش می‌کنند. از جمله کاربردهای این سایت که از همکاری تیم‌های قدرتمند و ماهر بر آمده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به تریدرهای مبتدی (Begginer Trader) برای کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد کریپتوکارنسی
  • ارائه تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال
  • پوشش اخبار موثق و دقیق برای تشخیص سایت های اسکم
  • معرفی بهترین سایت های یافتن عرضه اولیه کوین و ایردراپ
  • اطلاع‌رسانی قیمت‌های روزانه و آنی همه رمزارزها
  • جلوگیری از اشاعه اخبار و اطلاعات نادرست (disinformation)، غیر موثق و شایعات

بررسی صفر تا صد سایت کوین تلگراف

تصویری از سایت کوین تلگراف در اوایل آوریل 2022

آموزش سایت کوین تلگراف بسیار ساده و راحت است؛ این ویژگی مثبتبه واسطه طراحی مناسب در رابط کاربری آن است، برای تازه‌واردها بسیار چشمگیر خواهد بود. رسانه Cointelegraph در همه شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و توییتر فعالیت دارد. برای این که وارد سایت آن شوید، کافی است که روی آدرس الکترونیکی www.cointelegraph.com کلیک کنید.

با ورود به سایت اولین چیزی که توجهتان را جلب می‌کند، نوار افقی بالای سایت است که همواره ارزش لحظه‎ای ارزشمندترین رمزارزها از جمله BTC، ETH، BNB، SOL،  XRP، BCH و غیره را نشان می‌دهد. در قسمت بالا و سمت راست سایت، نوار اصلی سایت قرار گرفته است که در کار عنوان COINTELEGRAPH با نماد سه خط مشاهده می‌شود.

با انتخاب نوار اصلی سایت، بخش‌های اساسی از جمله اخبار (NEWS)، بازارهای مختلف (MARKETS)، مجلات (MAGAZINE) و غیره قابل انتخاب هستند.

اگر به دنبال مقاله‌ای خاص با عنوانی مشخص هستید، می‌توانید از بخش سمت چپ و بالای سایت، علامت ذره‌بین را انتخاب و عنوان مورد نظر را تایپ و جست‌وجو کنید. اگر هم تمایل دارید، با داغ‌ترین اخبار و مقالات کوین تلگرف آشنا شوید، کافی است که انگشتتان را روی صفحه گوشی موبایل به پایین بکشید یا با ماوس کامپیوترتان صفحه اسکرول کنید.

موثق‌ترین اخبار و تحلیل‌های فاندامنتال با تلگراف 

سایت کوین تلگراف از جمله رسانه‌های مستقل، پیش‌گام و تأثیرگذار در دنیای کریپتوکارنسی است که امروز در این مقاله به سوژه محتوایی ما تبدیل شد. ما در این مقاله والکس در ابتدا به معرفی و ارائه تاریخچه‌ای از مجموعه کوین تلگرف پرداختیم و در ادامه به کاربردهای اساسی آن اشاره کردیم. در ادامه این مطلب، گریزی به تیم‌های تولید محتوا و گروه مدیریتی آن هم زدیم تا با محیط داخلی Cointelegraph بیشتر آشنا شوید.

شما چه به عنوان یک تریدر تازه‌کار و چه به عنوان یک معامله‎‌گر حرفه‌ای که مو لای درز معاملاتش نمی‌رود، نیاز دارید که از مقالات و تحلیل‌های کوین تلگراف استفاده کنید. مقالات، اخبار دقیق و موثق و تحلیل‌های فاندامنتال این سایت باعث می‌شوند تا معاملات ارزهای دیجیتال تحت‌الشعاع قرار بگیرند. در انتهای این مقاله به آموزش سایت Cointelegraph هم پرداختیم و تمامی جزئیات و بخش‌های آن را روی میز تشریح قرار دادیم.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کارن
کارن
10 ماه قبل

سلام آیا در مورد پلتفرم شرکت تجارت گزینه cryptooptionstrades آیا می‌توان اعتماد کرد و سرمایه گذاری کرد و کلاهبرداری نیست با توجه به سود نجومی و پلتفرم که در اختیار من گذاشتم و رمز ورود به پلتفرم و یا حساب کاربری که در آن می‌توان مقدار پولی که در آن شرکت سرمایه گذاری کردم و همزمان سودی که به آن و ب صورت آنلاین به حسابم واریز میشه می‌توان اعتماد .لطفا اگر میشه جواب راه به ایمیل بفرستین

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  کارن

سلام و عرض ادب
ما بارها در خصوص سرمایه گذاری در پلتفرم های خارجی و ریسک های مربوط به از دست رفتن سرمایه هشدار داده ایم. توجه داشته باشید اکثر این پلتفرمها با وعده سودهای نجومی و یا ریختن مبالغ بسیار زیاد تتر در آدرس کیف پول فرضی، سعی در ترغیب کاربران به سرمایه گداری دارند. علاوه بر این، با فرض صحت تمامی ادعاهای چنین پلتفرمهایی، به دلیل مشکلات مربوط به تحریم کاربران ایرانی، ریسک عدم سرویس دهی به هر دلیلی به کاربران ساکن ایران وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا