مقالات ارز دیجیتال

بهترین سایت های ایردراپ برای کسب ارز دیجیتال رایگان (آپدیت ۲۰۲۴)

آیا به خرید ارز دیجیتال یا کسب درآمد از طریق ایردراپ علاقه دارید؟ حتما به دنبال یافتن بهترین وب سایت های ایردراپ هستید؛ با گشتی در اینترنت با دریایی از Airdrop ها مواجه خواهید شد. در میان این سایت‌ها، منابع بسیار مطمئنی وجود دارند که پیدا کردن آن‌ها می‌تواند مشکل باشد. 

خبر خوب اینکه ما در این مقاله این کار را برای شما انجام داده‌ایم! پس از جستجوهای بسیار، بالاخره بهترین سایت های ایردراپ را برای شما لیست کرده‌ایم. مهمتر از همه، این سایت‌ها برای کمک به شما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد Airdrop نیز بسیار مفیدی هستند. 

هدف این مقاله بررسی بهترین ایردراپ‌های ۲۰۲۲ است. با این حال، شایان ذکر است که این پروژه‌ها تنها چند برنده را انتخاب می‌کنند؛ بنابراین، هنگام شرکت، باید اطمینان داشته باشید که تمام مراحل را همانطور که لازم است، انجام داده‌اید. در ادامه با ما همراه باشید.

ابردراپ ارزدیجیتال (Crypto Airdrop) چیست؟

ایردراپ یک استراتژی بازاریابی محبوب در فضای رمزنگاری است که استارتاپ‌ها و تیم‌های توسعه از آن برای توزیع بخشی از توکن‌های خود برای ایجاد سر و صدا و جلب توجه در پروژه‌های خود استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، توسعه‌دهندگان می‌توانند دارندگان کریپتو را براساس فعالیت‌هایشان در جامعه کریپتو انتخاب کنند و تصمیم بگیرند که توکن‌هایی را که در مرحله ICO هستند به صورت رایگان به کیف پول‌هایشان ارسال کنند.

در صحنه کریپتو، Airdrop اصطلاحی است که کاملاً معنای متفاوتی با آنچه که کاربران دستگاه‌های اپل به عنوان ویژگی اشتراک‌گذاری می‌شناسند، دارد. در اینجا، ایردراپ کم و بیش راهی برای کسب درآمد رایگان است. 

به این ترتیب، شرکت‌کنندگان کریپتو همیشه در مواجه با کانال‌هایی که از ایردراپ استفاده می‌کنند، به وجد می‌آیند، به‌ویژه اگر قانونی باشند. البته توجه داشته باشید که مکانیسم بازاریابی Airdrop به یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای کلاهبرداری در حوزه رمزارز تبدیل شده است. بنابراین، قبل از شرکت در رویدادهای ایردراپ، مقاله مربوط به آشنایی با ایردراپ را مطالعه کنید تا بتوانید به درستی در بستری امن فعالیت داشته باشید.

۶ مورد از بهترین سایت های ایردراپ ارزهای دیجیتال

در ادامه پلتفرم‌های پیشنهادی آورده‌ایم که با کمک آن‌ها می‌توانید از رویدادهای Airdrop مطلع شوید و دقیقاً بدانید که برای مشارکت در توزیع توکن چه کاری باید انجام دهید.

پلتفرم ۹۹airdrops.com

سایت ایردراپ 99airdrops.com

این پلتفرم در سال ۲۰‌۱۸ راه‌اندازی شد. بدون شک یکی از بهترین رسانه‌ها برای دریافت اطلاعات در مورد ایردراپ‌ها از جمله نحوه شرکت در آن‌هاست. ۹۹airdrops به عنوان یکی از بهترین سایت های ایردراپ، همه اطلاعات این حوزه در دسترس شما قرار می‌گیرد؛ از جمله تمام اطلاعات مرتبط برای کمک به بازخرید و همچنین به مقالات مختلف خبری در حوزه Airdrop.

۹۹airdrops.com پلتفرمی ساده و با کاربری آسان است. حتی یک تازه‌کار می‌تواند به راحتی با آن کار کند و تجربه خوبی به‌دست آورد.

این پلتفرم عملکرد بسیار جالبی دارد. چراکه الگوریتم پشت آن تمامی فعالیت‌های حوزه ایردراپ، به ویژه فیس بوک، ردیت و سراسر وب را رصد می‌کند. سپس معیارهایی برای تجزیه و تحلیل و اطلاع از اعتبار برنامه ایردراپ به کار می‌بندد.

این سایت فقط اطلاعات پروژه‌های معتبر را ارائه می‌دهد. همچنین در توسعه‌های اخیری که داشته است، قیمت‌های آینده را براساس معیارهای خاص، پیش بینی می‌کند.

اشتراک در خبرنامه ایمیلی آن‌ها نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. راه دیگر اطلاع از آخرین اخبار این سایت، بوک مارک کردن و به طور منظم چک کردن آن است. اگر فرصت تنظیم دستی این کار را ندارید، گزینه اول بهترین راه برای شما خواهد بود.

۹۹airdrops.com رویدادهای آینده را بر اساس زمان مرتب می‌کند. شما اطلاعیه‌ای را حداقل ۲۴ ساعت قبل از شروع Airdrop دریافت می‌کنید تا در جریان رویدادهای آتی باشید. علاوه بر این، این پلتفرم به صورت هفتگی به کاربران خود، ارز دیجیتال پاداش می‌دهد.

کوین ایردراپ (Coin Airdrop)

سایت کوین ایردراپ

Coin Airdrop یک سایت اختصاصی است که به طور مرتب به روز می‌شود تا اعلان‌های برتر Airdrop را نشان دهد. رابط کاربری بسیار آسان و مرتب، همه آنچه را که باید در مورد رویدادهای آینده بدانند و همچنین اطلاعاتی در مورد ادعای ایردراپ‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این سایت امکاناتی نیز برای کاربران جدید دنیای کریپتو دارد. به طوری که در کنار اشتراک‌گذاری فرصت‌های ایردراپ، به کاربران جدید دنیای ارزهای دیجیتال دانش کافی را آموزش می‌دهد که باعث می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن همگام با سایر رقبا قدم بردارند.

این پلتفرم متعلق به یکی از علاقه‌مندان به کریپتوکارنسی چیست با نام Midas است. شما نیز می‌توانید با استخراج ارز دیجیتال از این پلتفرم پشتیبانی کنید.

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

کوین مارکت کپ، بهترین سایت‌ ایردراپ

CoinMarketCap که به عنوان یکی از بهترین وب سایت های ایردراپ در سال ۲۰۲۲ رتبه بندی شده، پلتفرمی مناسب برای ردیابی قیمت دارایی دیجیتال است. CoinMarketCap که در سال ۲۰‌۱۳ توسط برندون چز (Brandon Chez) تأسیس شد، به سرعت به یکی از معتبرترین سایت‌ها برای تحقیقات قیمت، اعتبارسنجی پروژه‌های کریپتو و مقایسه دارایی‌های دیجیتال برای معامله‌گران، رسانه‌ها و موسسات کریپتو تبدیل شد.

همه آنچه که باید در مورد هر کوین یا توکنی بدانید را به شما می‌گوید؛ از جمله جزئیات قراردادها، وب‌سایت و سایر اطلاعات تماس، قیمت‌گذاری فوری و اینکه آیا توکن ردیابی می‌شود یا خیر.

سه نوع کمپین ایردراپ در CoinMarketCap فهرست شده است: ایردراپ پایان یافته، ایردراپ‌های جاری و ایردراپ‌های آینده. 

ایردراپ‌های جاری به کاربران امکان مشارکت می‌دهد و ایردراپ‌های آینده به کاربران اجازه می‌دهند تا زمانی که فعال شدند از آن‌ها مطلع شوند. شما به سادگی می‌توانید این موارد را به لیست سفید خود اضافه کنید تا ساعت‌ها قبل از پخشش به شما اطلاع داده شود.

ایردراپ پَدیکت (Airdrop Paddict)

این پلتفرم همچنین فهرستی از برترین پلتفرم‌های قابل اعتماد را ایجاد می‌کند که با کمک آن می‌توانید از انتشار دقیق Airdrop اطلاع داشته باشید. Airdrop Paddict از یک سیستم رتبه‌بندی برای ایردراپ‌های برتر استفاده می‌کند و همچنین ایردراپ‌های غیرقابل اعتماد را نیز از بقیه جدا می‌کند.

از دست دادن رویدادها در دنیای کریپتو حسرت برانگیز است؛ بنابراین این پلتفرم تایمر شمارش معکوسی دارد که به شما می‌گوید که برای شرکت در رویداد چقدر فرصت دارید.

Airdrop Alert

ایردراپ پَدیکت یکی از بهترین سایت های ایردراپ

Airdrop Alert یک سرویس رایگان است که به کاربران کمک می‌کند ایردراپ‌ها و هدایای ارزهای دیجیتال قانونی را پیدا کنند. هدف بنیانگذار آن یعنی مورتن کریستنسن(Morten Christensen) این بود که بتواند به طرفداران جدید کریپتو کمک کند تا از شرکت در پروژه‌های کلاهبرداری در امان باشند. بنابراین اولین پلتفرم را برای ایردراپ‌های کریپتو در سال ۲۰‌۱۷ را راه اندازی کرد. این سایت قبل از انتشار هر Airdrop، تحقیقات کاملی در مورد اعتبار آن انجام می‌دهد.

با این حال، به علاقه‌مندان به کریپتو توصیه می‌شود که قبل از شرکت در هر کمپین، خودشان نیز تحقیقاتی انجام دهند.

DeFi ،NFT،New ،Featured ،Exclusive ،Upcoming ایردراپ‌ها از جمله گزینه‌های موجود در این سایت هستند. 

از طریق این وب سایت، مانند CoinMarketCap، می‌توان ایردراپ‌های قبلی را نیز پیگیری کرد.

 کانال توئیتر کریپتو ایردراپ (Crypto Airdrop)

توییتر یکی از بهترین مکان‌ها برای دریافت اطلاعات است. از سوی دیگر، این کانال برای کمک به آماتورها نیز مناسب می‌باشد و کارشناسانی دارد که در مورد نحوه دریافت ایردراپ رایگان کریپتو به شما کمک می‌کنند.

در واقع این کانال پلتفرم مناسبی برای دریافت جزئیات خاص رویداد Airdrop نیست، بلکه می‌توانید از آن برای نظارت بر آخرین کمپین‌های موجود در هر لحظه استفاده کنید.

چگونه می‌توانم ایردراپ‌های رایگان کریپتو را دریافت کنیم؟ 

این فرایند هیجان انگیز از چند روش امکان‌پذیر است که در ادامه به شما راه‌ها آن را می‌گوییم:

  • جستجوهای منظم آنلاین برای پیدا کردن فرصت‌های Airdrop کریپتو
  • بهترین سایت های ایردراپ را دنبال کنید و در آن‌ها به طور خاص برای اینکار ثبت نام کنید.
  • ثبت نام در پلتفرم‌های جدید جهت استفاده از هر ایردراپ استانداردی که ارائه می‌دهند.
  • نگه‌داشتن یک توکن متفاوت خاص که نوع فرعی از ایردراپ است که به آن «هولدر ایردراپ» گفته می‌شود؛ در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم.
  • نظارت بر پروژه‌های آینده جهت آماده شدن برای ایردراپ‌های بانتی (Bounty)
  • عضویت در گروه تلگرام
  • دنبال کردن برخی حساب‌های توییتری 

دریافت ایردراپ از طریق هولدر 

روند دریافت از پروژه‌ای به پروژه دیگر متفاوت است. برخی از «هولدرها» توکن‌ها را به طور خودکار به کیف پول کاربرانی که دارای یک کوین خاص هستند، اضافه می‌کنند. پروژه‌های دیگر مبتنی بر اسنپ شات هستند و فقط به کاربرانی که اسنپ شات توکن مورد نظر را نگه داشته‌اند، تعلق می‌گیرد. اسنپ شات در واقع رکوردی از دارندگان توکن است که در یک زمان/بلوک خاص گرفته شده‌اند.

هولدر ایردراپ چیست؟

نمونه‌ای از هولدر ایردراپ Byteball است که در ابتدا بین دارندگان بیت‌کوین توزیع شد. آن‌ها همچنین مقدار ماهیانه بایت را در کیف پول ارزدیجیتال بایتبال به تناسب مقدار BTC/GBYTE که در طول افت نگه داشتند، واریز کردند. این نوع Airdrop می‌توانند در بازار ایجاد هیجان کنند که اغلب منجر به افزایش قیمت بسیار زیاد کوین خاصی می‌شود.

هولدر ایردراپ‌های محبوب

هولدرهای ارزهای دیجیتال زیر در ابتدا به صورت رایگان توزیع شدند:

  • بایتبال (Byteball)
  • استلار لومن (Stellar Lumens)
  • ARDR
  • نم (NEM)
شرکت در ایردراپ از طریق هولدرها

مزایای ایردراپ کریپتو چیست؟

شاید شما تنها به جنبه جذاب شدن یک پروژه و روش‌های بازاریابی از طریق ایردراپ‌ها فکر کنید، اما واقعا مزیت‌ها Airdrop برای پروژهای جهان کریپتوکارنسی چیست؟ در ادامه به این پرسش پاسخ ‌‌می‌دهیم:

• شروع کار با ارز دیجیتال را ساده می‌کند.

• ایردراپ کریپتو می‌تواند راهی برای تقویت سبد ارزهای دیجیتال بدون نیاز به خرید دارایی‌های دیجیتال باشد.

• ایردراپ‌ها یک راه عالی برای افزایش آگاهی از اهداف شرکت و افزایش مالکیت ارز مجازی است.

معایب ایردراپ کریپتو چیست؟

علاوه‌بر تمام ویژگی‌های مثبتی که ذکر کردیم، این شیوه چالش‌های خاص خود را نیز دارد:

  • ایردراپ‌های کریپتو می‌توانند طرح‌های پمپ و تخلیه باشند. به این معنا که صاحبان ارز دیجیتال می‌توانند به طور مصنوعی ارزش آن را افزایش دهند تا به سود سریعی دست پیدا کنند.
  • خطر در اختیار قرار دادن پول یا اطلاعات حساس به یک پلتفرم کلاهبرداری.
  • قبل از اینکه فرصتی برای فروش داشته باشید، ممکن است قیمت کوین ایردراپ شده، کاهش یابد.
  • برخی از دارایی‌ها ممکن است از بین بروند و دیگر هیچ ارزشی نداشته باشند.

شما در ایردراپ‌ها شرکت می‌کنید؟

در نهایت، در حالی که برخی از بهترین سایت های ایردراپ مذکور، ایردراپ را به کاربران جدید و قدیمی کریپتو ارائه می‌کنند، مهم است که همیشه قبل از فعالیت در برخی از ایردراپ‌های کریپتو، تحقیقات کاملی انجام دهید و از حرفه‌ای‌های حوزه سوال کنید. اگر شما تجربه شرکت در ایردراپ و کسب کوین را داشته‌اید حتما برای ما بنویسید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۲ / ۵. مجموع آرا: ۲۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
وحیده نوذری
وحیده نوذری
1 سال قبل

سلام و احترام
ممنون از مطالب خوب?
میشه لطفا بگین دقیقا چه گروه تلگرامی رو پیشنهاد میدین برای ایردراپ .

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  وحیده نوذری

سلام و عرض ادب
وحیده عزیز به دلیل سوء استفاده های زیاد در فضای کریپتو ما از معرفی کانال تلگرامی، وبسایت و هرگونه سیگنال خرید یا فروش معذوریم.
سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا