اخبار بیت کوین

انتقال ۱۰ هزار بیت کوین به صرافی‌ها؛ وضعیت بیت کوین نگران کننده است؟

در ۲۴ ساعت گذشته، تراز واریز بیت کوین به صرافی‌های ارز دیجیتال، شاهد افزایش قابل توجه ۱۰۰۰۰ بیت کوین بود. این تغییر ناگهانی در میان فعالین بازار رمزارزها، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد افزایش احتمالی نوسانات قیمت ایجاد کرد.

آیا باید منتظر نوسان قیمت بیت کوین باشیم؟

به گزارش والکس و به نقل از شرکت برجسته تجزیه و تحلیل بلاکچین Glassnode، این انتقال تایید شده که در نتیجه در ۲۸ جولای، جریان خالص مبادله بیت کوین به حداکثر ۹.۴ میلیون دلار در سه ماه گذشته رسید.

افزایش غیرمنتظره ذخایر بیت کوین صرافی‌ها، سرمایه‌گذاران را نگران کرده است. معامله‌گران با توجه به کاهش اخیر بیت کوین به ۲۹۰۰۰ دلار، نگران احتمال کاهش قیمت آن هستند. افزایش ذخایر بیت کوین صرافی‌ها اغلب به افزایش تمایل دارندگان به فروش BTC اشاره می‌کند که به نوبه خود می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد.

کارشناسان براساس داده‌های Santiment، به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهند که برای افزایش احتمالی نوسانات قیمت بیت‌ کوین آماده باشند. جالب توجه است که با توجه به روند اخیر قیمت بیت کوین؛ این رشد میزان ذخایر BTC در صرافی‌ها، می‌تواند تاثیر قدرتمندی بر روی قیمت داشته باشد. تنها دو روز قبل در ۲۶ جولای، پلتفرم سانتیمنت، تعداد ۱.۱۷ میلیون بیت کوین در صرافی‌ها را ثبت کرد که کمترین میزان از نوامبر ۲۰۱۸ است.

جدال هولدرهای بلند مدت و معامله‌گران کوتاه مدت

طبق داده‌های IntoTheBlock، علیرغم بازگشت اخیر بیت کوین به ۳۰۰۰۰ دلار، دارندگان بلندمدت به طور مداوم به تعداد BTCهای خود اضافه می‌کنند. برخلاف انتظارات، این افزایش قیمت، معامله‌گران کوتاه مدتی را که معمولاً روی افزایش ارزش دارایی‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، جذب نکرد.

چارت  هولدرهای BTC

این اتفاقات به شدت با سناریوی سال ۲۰۱۹ که قیمت بیت کوین به ۱۱۰۰۰ دلار کاهش یافت و منجر به افزایش دارندگان کوتاه مدت شد، در تضاد است. اگرچه انباشت مداوم توسط دارندگان بلندمدت نشان‌دهنده ایمان این گروه به بیت کوین است؛ اما قیمت آن ممکن است واکنش مطلوبی نشان ندهد.

داده‌های تاریخی از IntoTheBlock نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین زمانی افزایش می‌یابد که دارندگان کوتاه مدت در حالت انباشت هستند.

پس از رسیدن به بالاترین قیمت سالانه ۳۱۵۰۰ دلار، مسیر قیمت بیت کوین تا حد زیادی ثابت مانده است. داده‌های BeInCrypto نشان می‌دهد که در حال حاضر قیمت بیت‌ کوین ۱.۸ درصد کاهش یافته و به پایین‌ترین حد هفتگی ۲۹۰۴۵ دلار رسیده است. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین کمی بالاتر از ۲۹۳۱۹ دلار معامله می‌شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا