اخبار بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم؛ ۱۵ مهر ۱۴۰۳

بیت کوین و اتریوم پس از ریزش چند روز گذشته وارد فاز تثبیت قیمت شده‌اند. در این مطلب، به بررسی قیمت بیت کوین و ETH و وضعیت آن‌ها در کوتاه مدت خواهیم پرداخت.

به گزارش والکس، در زمان نگارش مطلب، بیت کوین با قیمت ۶۱٬۹۹۰ دلار معامله می‌شود و قیمت اتریوم نیز در حدود ۲٬۴۱۶ دلار است.

تحلیل قیمت بیت کوین

در حالی که بیت کوین هنوز رنج می‌زند و همچنان از حالت نزولی خارج نشده است، جاستین بنت (Justin Bennett)، تحلیلگر و معامله‌گر، سناریویی را بیان کرده که طبق آن ممکن است بیت کوین (BTC) ناگهان به ۷۰٬۰۰۰ دلار برسد.

بنت می‌گوید که بیت کوین می‌تواند بیش از ۱۲ درصد از ارزش فعلی خود افزایش یابد بدون اینکه ابتدا به زیر ۶۰٬۰۰۰ دلار برسد.

نمودار ۴ ساعته بیت کوین

او به کانال چهار ساعته اشاره کرده که طبق آن اگر بیت‌کوین بتواند ۶۳٬۰۰۰ تا ۶۴٬۰۰۰ دلار را پس بگیرد، احتمال رسیدن به ۶۹٬۰۰۰ دلار تا ۷۰٬۰۰۰ دلار وجود دارد؛ چرا که پوزیشن‌های شورت در این محدوده وجود دارند. اما اگر بیت کوین موفق نشود و این سطوح حمایتی شروع به شکست کنند، ۵۷٬۰۰۰ دلار به هدف تبدیل می‌شود.

بنت هشدار داد که بازپس گیری سطح ۶۲٬۰۰۰ دلار در روز جمعه پس از سقوط به ۶۰٬۰۰۰ دلار در اوایل این هفته ممکن است فقط یک «رالی بازگشتی» قبل از یک اصلاح عمیق‌تر باشد.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۹۱۸,۷۶۵,۷۳۸.۰۰ تومان
$ ۶۲,۱۵۳.۷۹۰ ۰.۵۶%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

به اعتقاد او، تنها راهی که بیت کوین ۷۰٬۰۰۰ دلار را هدف قرار دهد، بازپس گیری ۶۴٬۵۰۰ دلار است. تا آن زمان، هر صعودی صرفا یک رالی بازگشتی است که نقدینگی بیشتری را در سمت فروش با قیمت ۵۹٬۰۰۰ دلار و ۵۷٬۰۰۰ دلار ایجاد می‌کند. بازارها به دنبال نقدینگی هستند.

بنت همچنین به روند اخیر افزایش رشد بیت کوین پس از بسته شدن بازار سهام اشاره و پیشنهاد کرد که سطح ۶۳٬۰۰۰ دلار در دسترس است. او متوجه شده که پنجشنبه هر هفته، بیت کوین به محض بسته شدن بازار سهام ایالات متحده افزایش می‌یابد. در هر صورت، او فکر می‌کند ۵۷٬۰۰۰ دلار را می‌بینیم، اما عبور از ۶۳٬۲۰۰ دلار نیز محتمل است.

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم در سه روز گذشته با ۵.۷۰ درصد افزایش به ۲٬۴۴۴ دلار رسیده. با این حال، چشم‌انداز کوتاه‌مدت نامشخص است. معیارهای آنچین، فروش احتمالی را نشان می‌دهند که علامت کاهش احتمالی قیمت اتریوم است که می‌تواند سرمایه گذاران را شگفت زده کند.

چهار سیگنال کلیدی وجود دارد که حاکی از کاهش قریب‌الوقوع قیمت اتریوم است. اول، سیاست‌های کلان اقتصادی نامشخص و تنش‌های ژئوپلیتیکی، ممکن است بر قیمت اتریوم تأثیر بگذارند. دوم، نسبت MVRV ۳۶۵ روزه در حوالی منفی ۱۴ درصد حاکی از آن است که هنوز تسلیم وجود ندارد که نشان می‌دهد ممکن است کاهش بیشتری رخ دهد.

قیمت اتریوم
اتریوم Ethereum (ETH)
۱۵۳,۸۱۴,۵۴۶.۰۰ تومان
$ ۲,۴۳۰.۰۰۰ ۱.۶%

خرید و فروش امن، سریع و آسان اتریوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید اتریوم

روند کاهشی در معاملات نهنگ‌ها نیز نشان می‌دهد که موسسات علاقه‌ای به خرید ETH در سطح قیمت فعلی ندارند. علاوه بر این، افزایش مقدار ETH در صرافی‌ها یک علامت منفی در نظر گرفته می‌شود و ممکن است در صورت بدتر شدن وضعیت، کاهش بالقوه را نشان دهد. عدم ورود سرمایه جدید در شاخص‌های رشد شبکه نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران قیمت‌های فعلی را جذاب نمی‌دانند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا