اخبار آلت کوین ها

تون کوین در آتش! فرانسه علیه دوروف

مقامات فرانسوی بیانیه‌ای منتشر کردند که بیان می‌کند پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، دوروف به ارائه خدمات و ابزارهای غیرمجاز «رمزنگاری» متهم شد و ممکن است تا ۲۸ آگوست (۷ شهریور) در بازداشت باقی بماند.

به گزارش والکس و به نقل از دبلاک، دلایل دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام توسط مقامات فرانسوی پس از انتشار بیانیه‌ای در روز دوشنبه، آشکارتر شد. بر اساس این بیانیه که توسط دادگاه قضایی پاریس منتشر شد، دوروف به عنوان بخشی از تحقیقات گسترده درباره جرایم سایبری دستگیر شده است.

بیانیه مقامات پاریس

در این بیانیه آمده است: 

پاول دوروف، بنیان‌گذار و مدیر عامل پیام‌رسان و پلتفرم تلگرام، روز شنبه ۲۴ آگوست ۲۰۲۴ در فرودگاه لو بورژه در حومه پاریس دستگیر شد و سپس به اداره پلیس منتقل شد. این اقدام در چارچوب تحقیقات قضایی آغاز شده در ۸ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۸ تیر)، به دنبال تحقیقات مقدماتی آغاز شده توسط بخش J3 – JUNALCO (مبارزه با جرایم سایبری) دفتر دادستان عمومی پاریس انجام شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که تحقیقات قضایی علیه این شخص بدون نام آغاز شد و وارد کردن یک ابزار رمزنگاری برای اطمینان از احراز هویت یا نظارت بر یکپارچگی بدون اعلام قبلی صورت گرفت.

چندین اتهام دیگر از جمله همدستی در «داشتن تصاویر نامناسب از خردسالان» و «پولشویی عواید حاصل از جرایم و جنایات گروه سازمان‌یافته» نیز در لیست اتهامات پاول دوروف به چشم می‌خورد.

دوروف به عنوان بخشی از تحقیقات جرایم سایبری مورد بازجویی قرار گرفته است و طبق این اطلاعیه، تا ۲۸ آگوست (۷ شهریور) می‌تواند در بازداشت باقی بماند.

تحت تأثیر این خبر، قیمت تون کوین (TON)  در ۲۴ ساعت بیش از ۷٪ کاهش داشته و تا ۵.۰۳۷ دلار رسیده است.

قیمت تون کوین
تون کوین Ton (TON)
۳۲۴,۰۲۳.۹۰ تومان
$ ۵.۴۲۹ -۳.۸۶%

خرید و فروش امن، سریع و آسان تون کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید تون کوین

گفتنی است چندین چهره مهم در سراسر دنیای کریپتو حمایت خود را از دوروف اعلام کرده‌اند؛ از جمله ایلان ماسک، ویتالیک جاستین سان و آناتولی یاکوونکو بنیان‌گذار سولانا.

واکنش مکرون رئیس جمهور فرانسه: بازداشت دوروف بدون انگیزه سیاسی بوده است.

مکرون رئیس جمهور فرانسه، در ۲۶ آگوست (۵ شهریور) گفت که دوروف، بنیان‌گذار پلتفرم اجتماعی تلگرام، به دلیل تحقیقات قضایی و بدون انگیزه سیاسی دستگیر شده است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا