اخبار اتریومتحلیل ارزهای دیجیتالمنتخب سردبیر

آینده قیمتی اتریوم در هفته پایانی خرداد؛ رالی بزرگ در راه است؟!

خرس‌های اتریوم در هفته گذشته با کاهش قیمت این توکن بر بازار آن تسلط یافتند. عبور از مقاومت می‌تواند منجر به یک رالی بزرگ صعودی شود. در این صورت قیمت اتریوم ممکن است به زودی به ۴٬۸۰۰ دلار برسد.

به گزارش والکس، با ریزش بازار کرپیتو، خرس‌های اتریوم (ETH) نیز در هفته گذشته بر بازار غالب شدند. با این حال، این وضعیت ممکن است آخرین فرصت برای سرمایه‌گذاران باشد تا در حالی که قیمت پایین است ETH بیشتری جمع کنند. اتریوم در یک سطح مقاومت بسیار مهم قرار داشت و عبور از آن می‌تواند منجر به افزایش قابل توجهی در هفته‌ها یا ماه‌های آینده شود.

سطح مقاومت در ETH

در زمان نگارش این مطلب، ETH با قیمت ۳٬۶۸۹ دلار با ارزش بازار بیش از ۴۴۲ میلیارد دلار معامله می‌شود. با این حال، زمانی که ETH سطح مقاومت مهمی را آزمایش کند، این روند نزولی ممکن است به زودی تغییر کند. Milkybull، یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، اخیرا در مورد این صعودی توییتی را منتشر کرده است. به گفته این کارشناس، شکست صعودی و عبور از این مقاومت می‌تواند منجر به یک رالی بزرگ گاوی شود.

علاوه بر این، به گفته این تحلیلگر، ممکن است این آخرین فرصت برای سرمایه‌گذاران برای خرید ETH زیر ۳٬۷۰۰ دلار در این چرخه باشد. طبق داده‌های کریپتوکوانت (CryptoQuant)، ورودی خالص اتریوم به صرافی‌ها در مقایسه با میانگین هفت روزه پایین است که می‌تواند فشار خرید بالا را نشان دهد. شاخص Coinbase Premium اتر نیز در یک روند نزولی قرار دارد. این داده‌ها احتمالا نشان‌دهنده روند فروش غالب در بین سرمایه‌گذاران آمریکایی هستند.

قیمت اتریوم
اتریوم Ethereum (ETH)
۲۰۴,۵۱۳,۸۳۸.۰۰ تومان
$ ۳,۳۹۵.۹۸۰ -۰.۵۳%

خرید و فروش امن، سریع و آسان اتریوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید اتریوم

گزارش گلسنود در مورد ETH

بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی گلسنود (Glassnode)، شاخص Pi cycle نشان داد که قیمت ETH نزدیک به پایین‌ترین سطح بازار است. این وضعیت ممکن است به این معنی باشد که ETH شانس بالایی برای به دست آوردن شتاب صعودی در روزهای آینده دارد. در چنین حالتی، اتریوم به زودی میتواند به ۴٬۸۰۰ دلار برسد که یک تحول مثبت خواهد بود.

شاخص پای سایکل در اتریوم

بر اساس تحلیل‌ تکنیکال نیز اندیکاتور MACD یک تقاطع نزولی را نشان می‌دهد که می‌توان آن را به نفع فروشندگان تفسیر کرد. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به روند نزولی خود ادامه داد زیرا در زیر ناحیه خنثی قرار دارد. این شاخص‌ها ممکن است نشان دهنده ادامه افت قیمت باشند. با این حال، شاخص جریان پول Chaikin یا همان CMF در چند روز گذشته افزایش یافته که نشان‌دهنده یک روند صعودی است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا