اخبار آلت کوین هاهمستر کامبت

هشدار همستر کامبت به متقلبان؛ از کلیدهای تقلبی استفاده نکنید!

همستر کامبت روز گذشته در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) در اطلاعیه‌ای به کاربران متقلب هشدار داد. این هشدار در مورد کلیدهای بخش پلی گراند (Playground) صادر شده و تیم این پروژه اعلام کرده کلیدهای تقلبی را شناسایی خواهد کرد.

به گزارش والکس، پس از اطلاعیه ۱۰ آگوست (۲۰ مرداد) که همستر کامبت اعلام کرد پیشنهاد تک تک شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) در فضای وب ۳ را رد کرده است، اکنون در اطلاعیه جدیدی به متقلبان برای تولید کلیدهای این بازی هشدار داد.

هشدار همستر کامبت؛ کلیدهای تقلبی شناسایی می‌شوند!

همستر کامبت پیش از این به کاربرانی که چندین اکانت داشته یا از زیرمجموعه‌های فیک استفاده می‌کنند هشدار داده بود. اکنون نوبت به کلیدهای تقلبی رسیده است.

در این اطلاعیه آمده:

چند هفته پیش، بخش Playground را راه‌اندازی کردیم، نمونه اولیه اکوسیستم سرگرمی همستر در آینده. اخیرا چندین بازی از طریق مکانیسم کلیدها با همستر کامبت ادغام شده‌اند.
لازم است توضیح دهیم که کلیدها بر اندازه ایردراپ تأثیر می‌گذارند اما برای شرکت داده شدن در ایردراپ لازم نیستند. برای جلوگیری از تقلب، اکنون نمی‌توانیم جزئیات بیشتری را فاش کنیم، اما از نزدیک فرآیند تولید کلید توسط کاربران را زیر نظر داریم و تمام کلیدهای تقبلی به‌دست‌آمده را ثبت می‌کنیم. این موضوع برای ایردراپ‌های آینده در نظر گرفته می‌شود!

طبق این اطلاعیه، تیم همستر توضیحی در مورد نحوه تولید کلیدهای تقلبی نداد اما مشخص است که بر روند تولید و استفاده از کلید‌ها نظارت دارد و قطعا با کسانی که از کلیدهای تقلبی (از طریق ربات‌ها و راه‌های غیر اصولی) استفاده می‌کنند، به نحوی برخورد خواهد کرد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۵

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عباس
عباس
12 روز قبل

من تا حالا نه از اتو کیلیکر استفاده کردم و نه حتی یک عدد کلید گرفتم بخش کلید من صفر است حتی سه دوست دارم که جعلی نیستن . ولی این پیغام برای من اومده جالبه.

دکمه بازگشت به بالا