اخبار آلت کوین هاهمستر کامبت

همستر کامبت در کدام صرافی‌ها لیست می‌شود؟

راه‌اندازی و ایردراپ توکن همستر کامبت در ماه سپتامبر باعث خوش‌بینی شده و تاکنون ۳ صرافی‌ بزرگ اعلام کرده‌اند این توکن را لیست می‌کنند.

به گزارش والکس، ایردراپ توکن همستر کامبت (HMSTR) برای ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) برنامه‌ریزی شده است. پس از آن، صرافی‌های بزرگی اوکی ایکس (OKX)، بیت گت (Bitget) و بینگ ایکس (BibgX)، آمادگی خود را برای فهرست این توکن اعلام کردند.

رویداد راه‌اندازی توکن (TGE) و ایردراپ همستر کامبت

در ۲۸ آگوست (۷ شهریور)، همستر کامبت اعلام کرد که راه‌اندازی توکن و ایردراپ آن برای ۲۶ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. این اطلاعیه باعث سر و صدا در میان سرمایه‌گذاران جهانی و همچنین در بازار ایالات متحده شده است، به ویژه از آنجایی که این پروژه در ابتدا قصد داشت این توکن را در ماه جولای منتشر کند اما با تاخیر مواجه شد.

اکنون، هیجانات اط سر گرفته شده است،و صرافی های بزرگ برای حمایت از این رویداد صف آرایی کرده‌اند. روز گذشته، صرافی پیشرو OKX اعلام کرد که توکن همستر کامبت (HMSTR) را در همان روز ایردراپ در پلتفرم معاملات اسپات خود فهرست می‌کند.

OKX قبلاً این توکن را در بازارز پیش از عرضه خود با اهرم ۲ ارائه کرده بود. این حرکت به کاربران اولیه این امکان را داد که حتی قبل از تاریخ ثبت رسمی معاملات این توکن را آغاز کرده و زمینه را برای اولین معاملات قوی فراهم کنند.

علاوه بر این، دیگر صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال مانند Bitget و BingX برنامه‌هایی را برای فهرست‌ HMSTR تأیید کرده‌اند که می‌تواند به افزایش نقدینگی اولیه کمک کند. انتظار می‌رود این پلتفرم‌ها کمپین‌های معاملاتی و پیشنهادات انحصاری را برای ایجاد تعامل با کاربران راه‌اندازی کرده و هیجانات پیرامون این بازی تلگرامی را تقویت کنند.

این پروژه جاه طلبی‌های بزرگی دارد، اما راه پیش رو بدون چالش نیست. این بازی دارای بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن است و رویداد آتی خود را به عنوان «بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو» نامگذاری کرده است. با این حال، حجم انبوه توکن‌های موجود ممکن است منجر به افزایش فشار فروش پس از راه‌اندازی این توکن شود.

با توجه به توکنومیک پروژه، ۶۰٪ از کل عرضه HMSTR برای کاربران در نظر گرفته شده است که نگرانی‌هایی را در مورد نوسانات احتمالی بازار پس از فهرست شدن ایجاد می‌کند. در حال حاضر، مقایسه‌هایی با پروژه‌های دیگری مانند قیمت نات کوین انجام شده است. با این اوصاف، سرمایه‌گذاران در حال بررسی هستند که آیا این بازی Tap-to-play تلگرامی می‌تواند پس از فروکش کردن هیجان ایردراپ، علاقه بازیکنان را حفظ کند یا خیر.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۲۵

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا