اخبار آلت کوین هااخبار میم کوین ها

قیمت سان داگ (SUNDOG) میم کوین جدید ترون ۱۰۰ برابر افزایش یافت!

قیمت میم کوین جدید مبتنی بر شبکه ترون به نام سان داگ (SUNDOG) در یک روز ۱۰۰ برابر افزایش یافت و از ۰.۰۰۲ دلار به ۰.۲۰ دلار رسید.

به گزارش والکس، حمایت جاستین سان (Justin Sun)، میم کوین SUNDOG را تقویت کرده و سلطه سولانا را در عرصه میم کوین‌ها به چالش کشیده است.

آیا میم کوین‌های ترون ترند بعدی هستند؟

سان داگ (SUNDOG)، یک میم کوین ساخته شده بر بستر بلاکچین ترون (Tron)، بازار ارزهای دیجیتال را غافلگیر کرده است. ارزش بازار آن از ۲ میلیون دلار در چند روز پیش به ۲۰۰ میلیون دلار در روز گذشته افزایش یافت.

با سرمایه‌گذاری‌های کلان و حمایت جاستین سان، بنیانگذار ترون، محبوبیت میم کوین‌های ترون از میم کوین‌های شبکه سوانا بیشتر شده است.

پس از آنکه جاستین سان راه‌اندازی پلتفرم SunPump را برای ساخت میم کوین‌ها اعلام کرد، SUNDOG به نام محبوبی در میان معامله‌گران تبدیل شد. به نظر می‌رسد SunPump از زمان راه اندازی، بخش قابل توجهی از سهم بازار Pump.fun را به خود اختصاص داده است. پامپ فان یک پلتفرم ساخت میم کوین در شبکه سولاناست.

در مراحل اولیه راه‌اندازی پلتفرم سان پامپ، این نگرانی وجود داشت که هیجان آن به سرعت از بین برود. با این حال، اینطور نبوده است، زیرا به نظر می‌رسد میم کوین SUNDOG ممکن است همانطور که موسس میلیاردر بلاکچین پیش‌بینی کرده بود، اولین میم کوین میلیارد دلاری ترون شود.

علاوه بر این، افزایش باورنکردنی قیمت این میم کوین باعث مقایسه آن با میم کوین داگ ویف هت (WIF) شده است. نظرات زیادی در پلتفرم X بر این باور است که این میم کوین می‌تواند عملکرد WIF را تا سقف یک میلیارد دلار تکرار کند.

نمودار یک ساعته سان داگ

برای اینکه این اتفاق بیفتد، ممکن است مقداری از نقدینگی میم کوین‌های سولانا به بازار این میم کوین پرچم‌دار Tron منتقل شود. با این حال، برخی از هولدرهای SUNDOG معتقدند که این امر غیرممکن نیست.

در همین حال، عملکرد چشمگیر Sundog باعث افزایش تعداد توکن‌های راه اندازی شده در SunPump شده است. در ۱۸ آگوست (۲۸ مرداد)، کمتر از ۶٬۰۰۰ میم کوین در شبکه ترون وجود داشت. طبق گزارش Dune Analytics، این تعداد از آن زمان به ۱۳٬۸۱۵ افزایش یافته است.

اگر این افزایش ادامه یابد، ممکن است نقدینگی بیشتری از پامپ فان سولانا به SunPump ترون سرازیر شود. این امر می‌تواند به نوبه خود باعث افزایش تقاضا برای توکن‌های TRX و SUNDOG شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۸

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا