اخبار آلت کوین ها

شبکه تون خاموش است! فعالیت داگز به اوج خود رسید

شبکه تون (TON) به دنبال هیجانات فعالیت‌های معاملاتی مربوط به میم کوین داگز (DOGS) دیگر بلاک تولید نمی‌کند. این شبکه بلاکچین بیش از سه ساعت است که بلاک جدیدی تولید نکرده است.

به گزارش والکس، شبکه تون اعتبارسنجی تراکنش‌های جدید را متوقف کرده و در زمان نگارش این مطلب، بیش از سه ساعت است که بلوک جدیدی تولید نکرده است. این قطعی ممکن است نتیجه میم کوین جدید داگز باشد که شبکه را خراب کرده است. قیمت تون کوین (TON)، پس از اینکه این پروتکل نتوانست بلاکی را طی سه ساعت گذشته تولید کند، طبق داده‌های آنچین، ۵٪ کاهش یافت.

قیمت تون کوین
تون کوین Ton (TON)
۳۲۴,۱۰۵.۳۳ تومان
$ ۵.۴۲۹ -۳.۸۶%

خرید و فروش امن، سریع و آسان تون کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید تون کوین

خاموشی شبکه تون

Tonk Inu، پلتفرم جامعه مبتنی بر TON، در پستی در ۲۸ آگوست (۷ شهریور) در پلتفرم X نشان داد که شبکه TON در حال تجربه یک قطعی مداوم بوده و تقصیر را به گردن هیاهوی تبلیغاتی بازار به خاطر توکن داگز انداخته است.

طبق گفته ردیاب شبکه Tonscan، آخرین تراکنش‌ها در TON بیش از سه ساعت پیش در بلاک ۴۵٬۳۴۱٬۸۹۹ تأیید شد و شبکه از آن به بعد نتوانست بلاک جدیدی تولید کند.

Tonk Inu گفت که این قطعی احتمالا ناشی از حجم غیرعادی بالای فعالیت شبکه به دنبال اشتیاق بیش از حد بازار برای میم کوین جدید داگز است.

بلاکچینی که برای مدت طولانی بلاک تولید نمی‌کند، نگران‌کننده است زیرا ثبات شبکه را مختل کرده و به طور بالقوه منجر به خطرات امنیتی و تاخیر در تراکنش‌ها می‌شود. این خرابی‌ها در شبکه‌های بلاکچین غیرمعمول هستند، اما در زمان‌هایی که فعالیت شبکه زیاد است رخ می‌دهند.

در مورد شبکه TON، راه‌اندازی اخیر توکن داگز ممکن است مقصر باشد، زیرا محبوبیت این توکن باعث افزایش تراکنش‌ها شد و برخی از ناظران خاطرنشان کردند که شبکه برای برآورده کردن تقاضا و پردازش چندین هزار تراکنش‌ در هر ثانیه (TPS) با چالش مواجه شده است.

شبکه سولانا نیز در ماه فوریه فرآیند مشابهی را تجربه کرد؛ زمانی که این شبکه نتوانست بلاک‌های جدید را برای بیش از ۵ ساعت تولید کند که منجر به فشار فروش قابل توجهی بر توکن اصلی آن (SOL) شد.

صرافی بای‌بیت اعلام کرد که در نتیجه آنکه شبکه TON تولید بلاک را متوقف کرده است، به طور موقت برداشت‌ها و واریزها را به دلیل بی‌ثباتی شبکه متوقف می‌کند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۷ / ۵. مجموع آرا: ۶

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا