اخبار آلت کوین هااخبار کاردانو

مدیر چیا کوین: ریپل و کاردانو اوراق بهادار بوده و هستند

مدیر ارشد شبکه چیا می‌گوید، که سولانا، اوالانچ و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال در زمره اوراق بهادار بی‌مجوز قرار می‌گیرند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در تلاش است تا تعریفی دقیق از ارزهای دیجیتالی که در دسته‌بندی اوراق بهادار می‌گنجند، ارائه کند. جین هافمن (Gene Hoffman)، مدیر بازرگانی شبکه چیا، نظر خود را در این خصوص با دنبال کنندگان حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت.
به گزارش والکس و به نقل از U.today، هافمن به طور مشخص از بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین و چیا، به عنوان ارزهای دیجیتالی که اوراق بهادار نیستند، نام برد.

او در ادامه نام رمزارزهایی همچون سولانا (SOL)، ریپل (XRP)، FTT، اوالانچ (AVAX)، اتریوم (ETH) و کاردانو (ADA) را ذکر کرد و آن‌ها را اوراق بهادار بی‌مجوز دانست. به زعم هافمن، این ارزها همواره اوراق بهادار بوده‌اند.

افزون بر تلاش برای طبقه‌بندی ارزهای مختلف به دست غیر اوراق بهادار یا اوراق بهادار، هافمن همچنین توضیح داد که پروژه‌ها نباید به فروش توکن‌ها یا کوین‌های خود به سرمایه‌گذاران برای جمع‌آوری سرمایه به شکل قانونی در ایالات متحده متکی باشند. در عوض، روش‌های شناخته شده‌ای برای انجام این کار بدون به خطر انداختن سرمایه‌گذاران بالقوه وجود دارد.

هافمن همچنین اخیرا پیش بینی کرد که SEC در نبرد قانونی علیه ریپل پیروز خواهد شد. به گفته وی، قاضی فدرال پرونده در نهایت به این نتیجه خواهد رسید که XRP یک اوراق بهادار است. در حالی که ارزهای دیجیتال دارای ویژگی‌هایی مشابه اوراق بهادار هستند، توجه به این نکته ضروری است که همه ارزهای دیجیتال لزوما اوراق بهادار نیستند.

ارز دیجیتال بیت کوین به شکل ویژه به طور کلی غیرمتمرکز و غیر اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شود؛ به این معنی که مالکیت سهمی از پروژه یا بخشی از سود حاصل از سرمایه گذاری پروژه را به سرمایه‌گذاران نمی‌دهد. با این حال، جان رید استارک (John Reed Stark)، رئیس سابق دفتر اجرای قوانین اینترنتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، اخیرا پیشنهاد کرد که این ارز دیجیتال پرچم‌دار نیز باید به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا