اخبار ارزهای دیجیتال

شبکه اجتماعی Threads به بستری برای بازاریابی کریپتو تبدیل شده است

آخرین محصول متا، Threads، سر و صدای قابل توجهی در جامعه بازاریابی صنعت کریپتو ایجاد کرده است. در واقع ممکن است این شبکه اجتماعی جدید و هیجان انگیز، به بستری مناسب برای برندها و بازاریابی آنها تبدیل شود. Threads به عنوان یک پلتفرم متن محور که خود را رقیب توییتر اعلام کرده است، بستر بازاریابی جدیدی را ارائه می‌دهد.

آیا Threads جدیدترین ابزار بازاریابی صنعت کریپتو است؟

به گزارش والکس، پتانسیل Threads برای بازاریابان ارزهای دیجیتال در ویژگی‌های مبتنی بر الگوریتم آن نهفته است که یادآور TikTok است. این پلتفرم با همسو کردن پیام‌های برند با علایق کاربر، تبلیغات هدفمند را امکان پذیر می‌کند.

قابلیت همکاری Threads با Mastodon، یک برنامه غیرمتمرکز اجتماعی، همچنین فرصت‌های منحصر به فردی را برای بازاریابی ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. با اجازه دادن به کاربران برای سوییچ کردن بین شبکه‌های اجتماعی، Threads می‌تواند استراتژی‌های بازاریابی غیرمتمرکز را تقویت کند. در واقع این یک ویژگی حیاتی برای جامعه کریپتو است که به تعاملات همتا به همتا و فرایندهای غیرمتمرکز اهمیت می‌دهد.

برخلاف پلتفرم‌های اجتماعی سنتی، الگوریتم Threads می‌تواند برای بازاریابان کریپتویی دستیابی به سرمایه‌گذاران بالقوه و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را آسان‌تر کند.

علاوه بر این، جذب سریع کاربر که در Threads مشاهده می‌شود، احتمالاً به نفع تلاش‌های بازاریابی کریپتویی خواهد بود. در ساعات اولیه راه‌اندازی، Threads یه یک میلیون مخاطب دست یافت. به عنوان مثال گری واینرچوک (Gary Vaynerchuk)، مدیر عامل شرکت VaynerMedia، صدها هزار دنبال کننده جمع کرد، که به معنای دسترسی بازایابان به مخاطبان بیشمار است.

ویژگی‌های تبلیغاتی آینده Threads

در حالی که Threads در حال حاضر دارای تبلیغات نیست؛ تاریخچه متا نشان می‌دهد که این امکان فراهم می‌شود. نمایش تبلیغات در دیگر پلتفرم‌های متا مانند اینستاگرام، که در ابتدا بدون تبلیغات بودند، نشان می‌دهد که Threads به زودی میزبان تبلیغات خواهد بود و فرصت قابل توجهی را برای بازاریابان کریپتو فراهم می‌کند.

علاوه بر این، متا عنوان کرده است که به زودی ویژگی‌هایی مانند موضوعات پرطرفدار و توابع جستجو بخشی از اکوسیستم Threads خواهند بود. برای بازاریابان کریپتو، این ویژگی‌ها می‌تواند بینش‌های مفیدی در مورد بحث‌های پرطرفدار جامعه کریپتو فراهم کند و به آنها در تنظیم استراتژی‌های بازاریابی دقیق‌تر، کمک کند.

علیرغم چشم انداز امیدوارکننده‌ Threads، این پلتفرم هنوز یک شبکه اجتماعی نوپا است. بدین معنا که بازاریابان کریپتو باید با احتیاط در این پلتفرم فعالیت کنند و در عین حال پتانسیل آن را برای گسترش و تعامل آینده در نظر بگیرند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا