اخبار آلت کوین ها

آیا نات کوین مرده است؟ علت ریزش قیمت ۱۴درصدی توکن NOT چه بود؟

بازی تلگرامی، نات‌کوین، با شروع تازه‌ای که خبر آن را اعلام کرد با ریزش بازار کریپتو، ضربه بزرگی خورده است. بازی کلیکی نات کوین (Notcoin) دیروز شاهد کاهش ۱۴ درصدی توکن خود در میان رکود گسترده‌تر بازار بوده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که شروع جدید آن باعث سردرگمی طرفداران شده است.

به گزارش والکس، هفته گذشته، یک پیام رمزآلود در چت تلگرام به «شروعی تازه» برای این پروژه اشاره کرد که به احتمال همکاری با پروژه NFT شبکه تون (TON) به نام Lost Dogs اشاره کرد.

نات کوین از ریزش بازار کریپتو ضربه خورد

روز چهارشنبه، یک پیام مرموز منتشر شده در شبکه های اجتماعی، روایت جدیدی را برای این بازی محبوب تلگرامی با یک سگ که از یک Notcoin متولد شده بود، آغاز کرد. اما به‌جای هیجان‌‌زده کردن جامعه، به نظر می‌رسد بسیاری در مورد اینکه این پروژه به کجا می‌رود سردرگم هستند.

توییت پروژه جدید نات کوین

پیام‌هایی که در چت تلگرامی Lost Dogs دیده می‌شوند، چندان امیدوارکننده نیستند. مثلا برخی گفته‌اند: «چه اتفاقی برای نات کوین خواهد افتاد»، «اصلا جالب نیست» و «نات کوین مرده است».

در طول این هفته، قیمت نات کوین با ۳۱ درصد کاهش به ۰.۰۰۹۱۲ دلار رسید. این کاهش در بحبوحه رکود گسترده‌تر در بازار ارزهای دیجیتال رخ داد که طی آن بیت کوین ۱۰٪ و اتریوم ۱۵٪ سقوط کرد.

در کنار این شروع جدید، این پروژه همچنین پلتفرم «Explore» خود را ارائه کرد که به کاربران امکان می‌دهد پروژه‌های جدید را از طریق اپلیکیشن تلگرامی نات کوین کشف کنند.

توییت پلتفرم جدید نات کوین

Explore در ازای دریافت پاداش، تا ۰.۲۰ دلار کاربران را با بازی‌های جدید تلگرامی آشنا می‌کند. برای توسعه‌دهندگان بازی، پروژه آنها به بیش از ۴۰ میلیون کاربر معرفی خواهد شد. با این حال، توسعه‌دهندگان باید حداقل ۲۰٬۰۰۰ دلار به صورت توکن‌های نات کوین برای کمک به تامین جوایز ارائه کنند.

علاوه بر این، نات کوین یک شتاب‌دهنده بازی تلگرام را با همکاری شرکت هلیکا (Helika)، ارائه‌دهنده راهکارهای گیمینگ، معرفی کرد. هدف این ابتکار کمک به توسعه‌دهندگان بازی است که موج بعدی اپلیکیشن‌های کوچک مبتنی بر تلگرام را رهبری کنند.

با وجود تمام این اطلاعیه‌ها و پیشرفت‌ها، نمودار قیمت نات کوین همچنان قرمز باقی مانده و چهارمین بازنده بزرگ این هفته در میان ۱۰۰ توکن برتر است.

قیمت نات کوین
نات کوین NOTCOIN (NOT)
۴۶۸.۴۰ تومان
$ ۰.۰۰۸ ۰.۸۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان نات کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید نات کوین

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا