اخبار آلت کوین ها

کد استریم (Stream) تپ سواپ؛ + آموزش دریافت

پروژه تپ سواپ (Tapswap) پس از آنکه اعلام کرد راه‌اندازی توکن خود را به تعویق انداخته، به درآمدزایی از طریق یوتیوب روی آورده است. پس از بخش Cinema Code که در بخش Task برای تماشای ویدوهای یوتیوب در نظر گرفته شده، اکنون بخش استریم (Stream) راه‌اندازی شده که در آن به ازای تماشای یک ویدیوی زنده (Stream) در یوتیوب به شما پاداش داده می‌شود.

به گزارش والکس، بخش Stream که در همان صفحه اصلی مینی اپلیکیشن تپ سواپ قابل مشاهده است، یک تصویر ثابت را به همراه موسیقی پخش کرده و هر ۱۵ دقیقه یک بار در این ویدئو کد مشخصی نمایش داده می‌شود. کاربران در ازای وارد کردن این کد در بخش مربوطه پاداش دریافت می‌کنند.

کد استریم را چگونه دریافت کنیم؟

برای اینکه بتوانید به کد استریم تپ سواپ دسترسی پیدا کنید، لازم است با کلیک کردن روی گزینه Stream ویدیوی لایو را تماشا کنید. هر ۱۵ دقیقه یک بار کدی نمایش داده می‌شود که متشکل از حروف انگلیسی و اعداد است.

نحوه دریافت کد استریم تپ سواپ

برای وارد کردن این کد به صفحه اصلی تپ سواپ برگشته و در کادر مربوطه در تصویر بالا آن را وارد کنید. توجه داشته باشید برای وارد کردن هر کد حدود ۳۰ ثانیه فرصت داشته و پس از آن کد منقضی می‌شود. در این صورت باید منتظر کد بعدی بمانید. نکته مهم دیگر اینکه در وارد کردن کدها رعایت حروف کوچک و بزرگ انگلیسی مهم است.

پاداش این بخش با توجه به سطح کاربری متفاوت است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۵۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا