اخبار آلت کوین ها

پیش‌بینی قیمت پولکادات (DOT) در چند روز آتی

قیمت پولکادات (DOT) در چند روز اخیر به دلیل شایعاتی مبنی بر درخواست مخفیانه صرافی کوین بیس (Coinbase) برای راه‌اندازی یک ETF پولکادات افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که در ۱۵ جولای (۲۵ تیر) خبری در این مورد منترش خواهد شد. تا آن موقع معامله‌گران قیمت دات را زیر نظر دارند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، حرکت قیمت پولکادات همچون سایر آلت کوین‌ها به حرکت بیت کوین وابسته است. اگر بیت کوین بتواند بالای ۵۳٬۰۰۰ دلار باقی بماند، می‌توان به افزایش قیمت پولکادات امیدوار بود.

تحلیل قیمت پولکادات

قیمت پولکادات در ۵ جولای (۱۵ تیر) به ۴.۹۱ دلار سقوط کرد، اما فتیله بلند کندل روزانه نشان می‌دهد که خرید قوی در سطوح پایین‌تر رخ داده است.

نمودار روزانه قیمت پولکادات

گاوها به خرید خود در ۶ جولای (۱۶ تیر) ادامه دادند و قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۰۸ دلار) رساندند. این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها در حال ضعیف شدن هستند. اگر خریداران از سد SMA 50 روزه (۶.۵۴ دلار) عبور کنند، قیمت DOT می‌تواند تا ۷.۲۹ دلار و پس از آن به ۷.۷۷ دلار صعود کند.

در مقابل، اگر قیمت از SMA 50 روزه پایین بیاید، این امر نشان می‌دهد خرس ها در سطوح بالاتر فعال هستند. اگر پولکادات به زیر منطقه حمایتی ۵.۳۸ دلار و به ۴.۹۱ دلار برسد، فشار فروش می‌تواند افزایش یابد.

نمودار ۴ ساعته قیمت پولکادات

نمودار قیمت در تایم فریم ۴ ساعته بهبودی V شکل را از ۴.۹۲ دلار نشان می‌دهد. اما در زمان نگارش این مطلب، شیب ۲۰-EMA در حال نزول است و RSI در محدوده منفی قرار گرفته که نشان می‌دهد خرس‌ها در تلاش برای بازگشت هستند. اگر خریداران قیمت را به بالای ۶.۶۰ دلار برسانند، پولکادات احتمالا شتاب بیشتری گرفته و به سمت ۷.۲۹ دلار خواهد رفت.

در مقابل، اگر کاهش قیمت ادامه یابد و به زیر ۲۰-EMA برسد، نشان می‌دهد که گاوها خسته شده‌اند. در این صورت، فشار فروش می‌تواند به زیر ۵.۶۰ دلار تشدید شود و پولکادات حماین محکم در ۴.۹۱ دلار را دوباره آزمایش کند.

قیمت پولکادات
پولکادات Polkadot (DOT)
۲۶۱,۹۹۹.۰۰ تومان
$ ۴.۱۱۵ -۰.۳۳%

خرید و فروش امن، سریع و آسان پولکادات در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید پولکادات

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا