اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

معرفی ۴ آلت کوین برای سرمایه‌گذاری و کسب سود میان مدت

بازار کریپتو قبل از یک روند صعودی پیش‌بینی‌شده آرامش را تجربه می‌کند. آلت کوین‌ها که اغلب تحت الشعاع بیت کوین قرار دارند، در حال حاضر در پایین‌ترین سطح خود هستند. این مرحله آرماش قبل از طوفان ممکن است به زودی به دوره رشد انفجاری تبدیل شود. فصل آلت کوین‌ها که بسیاری به آن امیدوار بودند، همچنان دست نیافتنی است. با این حال، آلتکوین‌های خاص پتانسیلی برای سودهای میان مدت و قابل توجه دارند.

به گزارش والکس، تمایز ارزهای دیجیتال امیدوارکننده از بقیه می تواند کلیدی برای به حداکثر رساندن سود سرمایه‌گذاری باشد. در این مطلب یه این موضوع می‌پردازیم که کدام آلت کوین‌ها در آینده نزدیک برای رشد آماده هستند. با ما همراه باشید تا رقبای برتر را که آماده سرمایه‌گذاری در موج بعدی هیجان ارزهای دیجیتال هستند، پیدا کنید.

استارک نت (STRK) آماده بازگشت

قیمت استارک نت (Starknet) اخیراً کاهش یافته است، اما آینده آن صعودی به نظر می‌رسد. STRK که در حال حاضر بین ۰.۴۳ تا ۰.۶۸ دلار قیمت دارد، با مقاومت کلیدی ۰.۸۲ دلار و حمایت ۰.۳۲ دلار روبرو است. علیرغم گذراندن یک ماه سخت با کاهش ۴۷ درصدی، این توکن در شش ماه گذشته افزایش ۱۹۵ درصدی را تجربه کرد. این توکن پتانسیل عبور از ۰.۸۲ دلار را دارد و احتمالا به مقاومت دوم در ۱.۰۶ دلار می‌رسد. این رشد نشان‌دهنده افزایش ۱۴۷ درصدی نسبت به سطوح فعلی است. گاوها ممکن است برای یک بازگشت قوی آماده باشند.

آربیتروم (ARB) با وجود دامپ اخیر به صعود چشم دوخته است

آربیتروم (ARB) اخیراً شرایط سختی را پشت سر گذاشته است و قیمت‌ آن اکنون در محدوده ۰.۵۴ تا ۰.۷۹ دلار است. علیرغم کاهش ۱۲.۸۱ درصدی اخیر در هفته گذشته و کاهش قابل توجه ۲۹.۸۳ درصدی در طول ماه، نشانه‌ها حاکی از افزایش قیمت احتمالی است. اولین مقاومت پیش رو در ۰.۹۳ دلار است. در صورت به دست آوردن کنترل مجدد گاوها، احتمال رشد تا ۱.۱۸ دلار وجود دارد که نشان‌دهنده رشد حدود ۸۰ درصدی نسبت به سطوح فعلی است. میانگین متحرک ۱۰ روزه و ۱۰۰ روزه ثبات قیمت در حدود ۰.۶۶ دلار را نشان می‌دهد. اگر حمایت ۰.۴۳ دلار قوی بماند، قیمت آربیتروم می‌تواند است به زودی شاهد افزایش چشمگیری باشد.

قیمت اربیتروم
اربیتروم Arbitrum (ARB)
۳۵,۷۱۹.۰۰ تومان
$ ۰.۵۶۱ ۱.۵۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان اربیتروم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید اربیتروم

پتانسیل قوی لیر زیرو (ZRO) در میان نوسانات اخیر بازار کریپتو

لیر زیرو (LayerZero) ثبات خوبی از خود نشان داده و بین ۳.۰۰ تا ۴.۷۱ دلار معامله می‌شود. علیرغم روندهای نزولی اخیر در بازار کریپتو، قیمت ZRO می‌تواند افزایش یابد و سطح مقاومت ۵.۴۳ دلار را بشکند. با افزایش ماهانه قوی نزدیک به ۲۹۵٪، RSI فعلی در محدوده ۶۰ فضایی را برای رشد بیشتر نشان می‎‎‌دهد. اگر الگوی صعودی ادامه یابد، ZRO می‌تواند بیش از ۵۰٪ افزایش یابد تا مقاومت دوم را در ۷.۱۳ دلار به چالش بکشد. افزایش مداوم قیمت پتانسیل سودهای بالاتر را هم تقویت می‌کند.

بلست (BLAST) آماده برای صعود

بلست (BLAST) نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از خود نشان می‌دهد زیرا قیمت فعلی آن بین ۰.۰۱۳ تا ۰.۰۱۶ دلار است. این توکن تازه راه‌اندازی شده پتانسیل خوبی از خود نشان داده است. با این اوصاف، BLAST به سطح مقاومت بعدی خود در ۰.۰۱۸ دلار چشم دوخته است. اگر گاوها این سطح را بشکنند، هدف بعدی ۰.۰۲ دلار خواهد بود که نشان‌دهنده افزایش احتمالی قیمت بیش از نصف ارزش فعلی آن است. با ترکیبی از شاخص‌های مثبت و الگوهای تاریخی یادآور سال ۲۰۲۱، به نظر می‌رسد BLAST برای رشد قابل توجهی در هفته‌های آینده آماده است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا