اخبار آلت کوین هاهمستر کامبت

بخش جدید پلی گراند (Playground) همستر کامبت اضافه شد + آموزش

از رو گذشته، بخش جدید پلی گراند (Playground) به منوی اصلی ربات همستر کامبت اضافه شده است. بر اساس اطلاعیه راه‌اندازی این بخش و همچنین اطلاعات ربات تلگرامی، در آینده نزدیک قرار است این بخش میزبان بازی‌های بیشتری نیز باشد.

به گزارش والکس، این بخش جدید در حال حاضر شامل یک بازی از نو دوچرخه‌سواری سه بعدی است. این بازی Riding Extreme 3D نام دارد و به راحتی از گوگل پلی یا اپل استور قابل دانلود است. گفتنی است نام این بازی در همستر به صورت Ride Bike ۳D نمایش داده می‌َشود.

آموزش کار با بخش پلی گراند (Playground) همستر کامبت

برای شرکت در بخش بخش پلی گراند همستر کامبت، ابتدا باید در منوی پایین ربات همستر به بخش Playground وارد شوید. پس از کلیک روی صفحه، گزینه Play را انتخاب کرده و لینک دانلود بازی به شما نمایش داده می‌شود.

شروع بازی پلی گراند همستر کامبت

پس از نصب می‌توانید وارد محیط بازی شوید. لوگوی همستر در گوشه سمت چپ نمایش داده می‌شود که نشان ‌دهنده مشارکت شما در ایونت همستر کامبت است.

مراحل انجام بازی پلی گراند همستر کامبت

سپس باید در چند مسابقه شرکت کرده و آنها را به پایان برسانید. پس از پایان هر مسابقه یا آپگرید کردن دوچرخه‌ها، ویدیوهای تبلیغاتی به شما نشان داده می‌شود. بعد از آنکه چند بازی انجام دادید، در سمت چپ منو اصلی بازی، بر روی لوگو همستر کامبت یک نقطه قرمز به شما نشان داده می‌شود.

مرحله دریافت کد پلی گراند همستر کامبت

سپس باید در یک یا چند مسابقه شرکت کرده و اول شوید. برای حرکت دو چرخه با حرکت انگشت دست می‌توانید به آن سرعت داده و با حرکات به چپ و راست آن را کنترل کنید. با برداشتن انگشت دست هم می‌توانید از سرعت آن بکاهید.

پس از پایان هر مسابقه یا آپگرید کردن دوچرخه‌ها، ویدیوی تبلیغاتی برای شما نشان داده می‌شود. پس از مشاهده ویدئو، در سمت چپ منوی اصلی، روی لوگوی همستر کامبت یک نقطه قرمز نشان داده می‌شود که به معنای آن است که می‌توانید کد مرود نیاز را دریافت کنید. این کد را کپی کرده و در بخش مربوطه در ربات همستر کامبت وارد کنید. سپس  گزینه Redeem را انتخاب کنید. دراین صورت، یک کلید به کلیدهای شما اضافه خواهد شد. در حال حاضر، در هر روز امکان دریافت ۴ کلید وجود دارد.

توجه داشته باشید که این کدها منحصر به فرد و یک بار مصرف هستند و تنها از طریق بازی کردن به دست می‌آیند. بنابراین، امکان دریافت آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۵

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آیدا
آیدا
1 ماه قبل

سلام چرا لوگو همستر سمت چپ بازی نیومده برام ، خیلی بازی کردم مرحله های زیادی رفتم ولی هیچ کدی بهم نداد اصلا دکمه ایونت نداره؟

دکمه بازگشت به بالا