اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیرهمستر کامبت

وایت پیپر همستر کامبت منتشر شد! منتظر بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ باشید

با نزدیک شدن به پایان ماه جولای و در حالی که همه منتظر راه‌اندازی توکن همستر کامبت هستند، این بازی تلگرامی در کانال رسمی خود در تلگرام و پلتفرم X خبر از به روزرسانی نقشه راه و وایت پیپر خود داد.

به گزارش والکس، همستر اعلام کرد که به پایان فصل اول نزدیک شده و از کاربران خواست از هر کارت یا ماموریتی استفاده کنند.

اطلاعیه همستر کامبت

همستر در آخرین اطلاعیه خود که در تاریخ ۳۰ جولای (۹ مرداد) منتشر شده در مورد نقشه راه، وایت پیپر و توکنومیک توکن همستر توضیحاتی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

خوشحالیم که اعلام کنیم نقشه راه را در وب سایت خود به روز کرده‌ و وایت پیپر خود را منتشر کرده‌ایم که برنامه‌های ما برای اکوسیستم همستر را به نمایش می‌گذارد.
ما کاملاً معتقدیم که هر بازیکن در موفقیت مشترک ما سهیم است. برای انعکاس این موضوع، ما ۶۰٪ از کل عرضه توکن را برای توزیع ایردراپ اختصاص داده‌ایم.
ما به زودی یک تفکیک جامع توکنومیک را منتشر خواهیم کرد که فصل دوم بازی را پوشش می‌دهد.
ایردراپ توکن همستر به عنوان یک تعهد فنی پیچیده در دنیای بلاکچین بی‌سابقه است. ما به یک دلیل ساده تاریخ خاصی را تعیین نمی‌کنیم: پیش‌بینی جدول زمانی دقیق برای اجرای این راه حل غیرممکن است.
با این حال، ما به شما اطمینان می‌دهیم که با همکاری اکوسیستم TON به‌طور خستگی‌ناپذیر کار می‌کنیم تا از ایردرلپی منصفانه برای همه کاربران اطمینان حاصل کنیم.
ما برای تک تک شما ارزش قائل هستیم و عمیقاً از اعتماد شما قدردانی می‌کنیم.
ما با هم داستانی باورنکردنی ایجاد کرده‌ایم و یکی از سریع‌ترین پروژه‌های در حال رشد در تاریخ اینترنت را ساخته‌ایم. اما این تازه شروع کار است. یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در ترکیبی از سرگرمی، آموزش و Web3 در انتظار ما است!
ما به زودی فصل اول را به پایان خواهیم رساند، بنابراین مطمئن شوید که از هر کارت یا ماموریتی استفاده کنید!

به روزرسانی نقشه راه همستر کامبت

در آخرین به روزرسانی نقشه راه همستر کامبت که در وب سایت آن قرار داده شده است به تاریخ یا ماه خاصی اشاره نشده و تنها تحت عنوان در آینده (Upcoming) این موارد ذکر شده است:

  • دستاوردها
  • پیاده‌سازی فناوری برای بزرگترین ایردراپ
  • تسک‌های ایردراپ
  • راه‌اندازی پلتفرم بازی
  • TGE (راه‌اندزای توکن) و ایردراپ
  • AppStore، برنامه‌های فروشگاه Google Play
  • رویدادهای زنده
  • رویدادهای با زمان محدود
  • اسکوادها
  • و خیلی بیشتر

همان طور که ملاحظه می‌کنید همستر کامبت به تاریخ دقیقی در مورد ایردراپ اشاره نکرده است.

به روزرسانی وایت پیپر همستر کامبت

مهم‌ترین مواردی که در این وایت پیپر به ان‌ها اشاره شده عبارتند از:

توکنومیک HMSTR

حقایق کلیدی در مورد توکنومیک:

۱- ایردراپ HMSTR بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو خواهد بود.

۲- ۶۰٪ درصد از حجم ایردراپ به بازیکنان اختصاص داده می‌شود. مابقی برای تامین نقدینگی بازار، مشارکت‌های اکوسیستم و کمک‌های مالی، اسکوادهای پاداش و سایر موارد محفوظ است.

۳- توسعه بازی ادامه داشته و فصل ۲ برای بازیکنان وجود خواهد داشت. این پروژه قصد دارد به‌روزرسانی‌هایی را برای تعامل با بازیکنان فعلی و مشارکت دادن بازیکنان جدید راه‌اندازی کند.

۴- تعداد بازیکنان بیشتر به معنای سرمایه‌گذاری بیشتر است، که همچنین به معنای ایردراپ بیشتر برای هر بازیکن است. همسترها قدرت هستند. یکی برای همه و همه برای یکی!

۵- از آنجایی که نه شرکت‌های سرمایه‌گذاری و نه VC از ما حمایت نمی‌کنند، هیچ فشار فروش اضافی وجود ندارد و توکن مبتنی بر جامعه و ارزش آن بر اساس تقاضا، عرضه و منافع جامعه تعیین می‌شود. در جایی که سرمایه‌گذاران درگیر هستند، خروج نقدینگی خروج برای آنها به معنای خروج تک تک شماست. بنابراین، ما در حال کار روی ساختتوکن با چنان ارزشی هستیم که هر سرمایه‌گذاری از داشتن آن خوشحال خواهد شد.

پوسته (Skin) و شخصی‌سازی

پوسته‌ها (Skins) آیتم‌های مختلفی هستند که بازیکنان می‌توانند پروفایل خود را ساخته، اجرا کرده و آن‌ها را به‌روزرسانی کنند. پوسته‌ها به شکل لباس و موارد دیگری خواهند بود که می‌توانید برای شخصیت خود (و برای سرگرمی خود) ظاهر، مدل مو، لباس و کفش و غیره را تغییر دهید.

شخصیت‌سازی (Personalization) به این معنی است که شما این فرصت را خواهید داشت که از ظاهر گرفته تا یک ملیت و جنسیت، سبک و شخصیت خاص را آنطور که میخواهید جلوه دهید.

اسکوادها (Squads)

اسکواد (تیم) راهی برای درگیر کردن جامعه اینفلوئنسرها در نبردهای تیمی است. عضویت در یک اسکواد به شما این امکان را می‌دهد که با یکدیگر تعامل داشته باشید، با هم رشد کنید، تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و به یکدیگر کمک کنید. نکات اصلی که در این به روز رسانی باید در نظر داشت:

۱- با دوستان خود بازی کنید: دوستان خود را به Squad دعوت کنید تا از بازی با هم لذت ببرید.

۲- جامعه خود را ایجاد کنید: اسکواد فقط یک گروه از بازیکنان نیست، بلکه جامعه شخصی شماست. در مورد استراتژی‌ها بحث کنید، وظایف را کامل کنید و تجربیات خود را با هم به اشتراک بگذارید.

۳- برند خود را تبلیغ کنید: حتی اگر تیم شما سودآور نباشد، این یک راه عالی برای افزایش دیده شدن کانال یا گروه و جذب اعضای جدید است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۴

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا