همستر کامبت

همستر کامبت متقلبان را هدف قرار داد؛ Cheating is Bad

همستر کامبت در بخش دستاوردها (Achievements) نشان جدیدی به نام «تقلب بد است (Cheating is Bad)» معرفی کرده که هدف آن شناسایی و جلوگیری از تقلب در بازی است. این نشان برای همه بازیکنان قابل مشاهده است، اما فقط برای کسانی که توسط سیستم به عنوان متقلب شناسایی شده‌اند فعال است.

به گزارش والکس، روز گذشته همستر کامبت این کارت جدید را در بخش دستاوردها منتشر کرد و بسیاری در مورد عملکرد واقعی آن کنجکاو شده‌اند. در حالی که این کارت به هشداری در برابر نوعی تقلب شباهت دارد، اما بیش از آن چیزی است که تصور می‌شود. در این مطلب در مورد اینکه چرا این کارت برای بازیکنان زیادی ظاهر شده و چه معنایی برای استراتژی بازی دارد، توضیح خواهیم داد.

نشان «تقلب بد است» چه معنایی دارد؟

پیام این کارت بسیار ساده است: همستر کامبت در حال سرکوب فعالیت‌های مشکوک است. به بسیاری از بازیکنانی که کارت را دریافت کردند، هشدار داده شد که حساب‌هایشان به‌خاطر تاکتیک‌های ناعادلانه، به‌ویژه برای جمع‌آوری کلیدهای زیاد، علامت‌گذاری شده است.

اگر بازیکنی یک علامت سبز رنگ در کنار نشان خود ببیند، به این معنی است که بازی فعالیت مشکوکی را در حساب او شناسایی کرده است؛ در غیر این صورت جای نگرانی نیست.

فعال بودن یا نبودن نشان Cheating is bad  همستر کامبت

اگر بازیکنان از یک ربات برای به دست آوردن کلید یا امتیاز استفاده کنند، ممکن است این نشان را در حساب کاربری خود ببیند. هر رفتاری که بازی آن را به عنوان رفتار متقلبانه یا غیرمنصفانه تلقی کند ممکن است منجر به فعال شدن این نشان شود.

در اصل، این نشان یک سیستم هشداردهنده برای بازدارندگی بازیکنان از تقلب است.

این نشان احتمالا به طور مستقیم بر ایردراپ بازیکنان تأثیر می‌گذارد و در صورت فعال بودن، مزایای بالقوه بازیکنان را کاهش می‌دهد. در حالی که اضافه شدن این نشان کنجکاوی‌ها را برانگیخته است، همستر کامبت هنوز بیانیه رسمی در مورد آن ارائه نکرده است.

اگر این نشان را دریافت کردید چه کاری باید انجام دهید؟

اگر نشان Cheating is Bad برای شما فعال شده است، نترسید. این واقعاً به این معنی نیست که شما به طور قطعی در حال تقلب هستند. این فقط به این معنی است که همستر کامبت حساب شما را از نزدیک زیر نظر دارد، به خصوص اگر خیلی سریع کلیدها را جمع آوری کرده باشید.

در اینجا چه باید کرد؟

از هیچ ربات یا ابزار شخص ثالثی که ممکن است جمع آوری کلید را به صورت خودکار انجام دهد استفاده نکنید. منصفانه عمل کنید و از بازی برای تعامل طبیعی خود لذت ببرید تا بدون ایجاد شک و تردید به افزایش تعداد کلیدهای خود ادامه دهید.

اگر هم نشان «تقلب بد است» برایتان فعال نشده است، حساب شما ایمن است، به این معنی که بازی به فعالیت‌های شما مشکوک نیست. با این حال، بهتر است محتاط باشید و از ابزارهایی که می‌توانند مزایای بیشتری در Hamster Kombat به ارمغان بیاورند اجتناب کنید، زیرا به نظر می‌رسد که سیستم‌های آن‌ها در حال آماده‌سازی برای این ایردراپ هستند.

چه این کارت یک اخطار معمولی باشد یا یک مانور تاکتیکی برای محدود کردن انباشت کلید، یک مورد واضح است: کلیدها بسیار ارزشمند هستند و تیم همستر کامبت خواهان کنترل شدید بر توزیع آنها هستند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۳۸

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
صابر
صابر
11 روز قبل

سلام من زیر مجموعه فرند نداشتم و از همون گوشی که همستر بازی میکردم از سیم کارت دومم چند بار اکانت و حسابم را پاک و دوباره در تلگرام وصل میکردم تا چند کارت که از همستر لازم داشتم را باز کنم ،می‌دانستم وقتی نمانده تا پایان ایردراپ همستر ، تا این که همستر به من اس مس و هشدار در دستاوردها فرستاد ، نوشت دفعه بعد ادامه دهید بازی شما بن یا بسته میشود ، واقعا من یک لحظه مات شدم بخاطر این پیغام !؟! که این قدر همستر در کاربرانش نظارت دارد ، دوزاریم جا افتاد و فهمیدم که نباید کیش مات شوم

دکمه بازگشت به بالا