اخبار آلت کوین ها

شرایط دریافت ایردراپ کتیزن اعلام شد؛ قیمت توکن CATI در بازار پیش از عرضه چقدر است؟

کتیزن (Catizen) قرار است توکن CATI را هفته آینده راه‌اندازی کند و به نظر می‌رسد کمتر از نیمی از بازیکنان در حال حاضر واجد شرایط ایردراپ کتیزن هستند. از این رو، فرصت ارتقا و دریافت این ایردراپ هنوز وجود دارد.

به گزارش والکس، بازی محبوب تلگرامی Catizen قرار است توکن CATI خود را هفته آینده در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در شبکه تون (TON) عرضه کند و ایردراپ نیز همزمان یا احتمالا در همان روزها انجام شود.

کدام بازیکنان واجد شرایط دریافت ایردراپ کتیزن هستند؟

داده‌های آماری نشان می‌دهد از حدود ۳۵.۸ میلیون بازیکنی که Catizen را امتحان کرده‌اند، کمتر از نیمی از آنها در حال حاضر واجد شرایط هستند. دلیلش این است که فقط بازیکنانی که به اندازه کافی سکه‌های vKitty درون بازی برای رسیدن به «لیگ نقره ای (Silver League)» به دست آورده‌اند واجد شرایط هستند. برای رسیدن به این لیگ کافی است سطح گربه‌ها را به ۲۰ برسانید.

همچنین، کتیزن در پست دیگری قبلا اشاره کرده بود که انجام تراکنش‌های آنچین و مصرف فیش کوین (Fish) در افزایش دریافت ایردراپ موثر خواهند بود.

بر اساس پستی که Catizen در کانال رسمی تلگرام خود به اشتراک گذاشته است، در حال حاضر بیش از ۱۵.۲ میلیون بازیکن در مجموع واجد شرایط دریافت ایردراپ هستند. بقیه بازیکنان، یعنی بیش از ۲۰ میلیون نفر هنوز در لیگ برنز و واجد شرایط دریافت پاداش نیستند.

تصویر موجود در این پست نشان می‌دهد چند بازیکن به هر لیگ درون‌بازی رسیده‌اند؛ حدود ۱۲.۷ میلیون نفر در لیگ نقره‌ای، بیش از ۲ میلیون بازیکن به لیگ طلایی رسیده‌اند، حدود ۳۲۰٬۰۰۰ بازیکن در پلاتینیوم، ۷۶٬۰۰۰ بازیکن در سطح Diamond و ۱۰۸٬۰۰۰ بازیکن در Master League هستند.

فقط ۱۰٬۵۰۵ بازیکن به لیگ رویال راه یافته‌اند و احتمالا بیشترین ایردراپ را دریافت خواهند کرد. اما کتیزن هنوز جزئیات تخصیص ایردراپ را به اشتراک نگذاشته است.

زمان دقیق ایردراپ کتیزن هنوز نامشخص است، اما Catizen راه‌اندازی توکن خود را برای ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) تأیید کرده است. همچنین صرافی‌های بزرگی مانند OKX، HashKey و KuCoin برای فهرست کردن این توکن اعلام آمادگی کرده‌اند. چندین صرافی نیز شروع به ارائه معاملات CATI در بازار پیش از عرضه کرده‌اند.

قیمت توکن CATI در بازارهای پیش از عرضه

در حال حاضر توکن CATI در بازار پیش از عرضه بای بیت و گیت (Gate.io) ۰.۵ دلار و در کوکوین ۰.۵۵ دلار معامله می‌شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۷

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا