همستر کامبت

آموزش دو بازی جدید همستر کامبت؛ عصر حجر و Fluff Crusade

ایردراپ همستر کامبت نزدیک است و تنها ۹ روز تا آن زمان باقی است. در این مدت، بازیکنان به شدت به دنبال افزایش تعداد سکه برای ارتقای کارت‌ها و پرافیت ساعتی هستند. همچنین، جمع‌آوری کلید نیز از دیگر موارد مهم برای دریافت ایردراپ است. انجام بازی‌ جدید همستر کامبت در بخش پلی گراند (Playground) یکی از روش‌های دریافت تعداد زیادی کلید است.

به گزارش والکس، همستر کامبت در حال حاضر ۱۲ بازی در بخش پلی گراند ارائه کرده و گویا تا زمان ایردراپ همچنان بازی‌های جدید اضافه خواهند شد. شما می‌توانید از هر بازی روزانه ۴ کلید به دست آورید. البته برخی بازی‌ها مانند Fluff Crusade به جای کلید به شما سکه می‌دهند. پس می‌توانید برای بالا بردن تعداد سکه‌ها از آن استفاده کنید. در ادامه با آموزش دو بازی جدید همستر کامبت همراه ما باشید.

آموزش بازی عصر حجر (Stone Age) همستر کامبت

این بازی با نام کامل Stone Age Survival در عصر حجر اتفاق می‌افتد. برای شروع، چکش پایین صفحه را لمس کنید تا کار ساخت‌وساز شروع شود. در این بازی شما برای ساختن سازه‌ها باید برای کارگرانتان، مصالح جمع‌آوری کنید. سپس، با جمع کردن مصالح می‌توانید سازه‌های مختلفی مانند میز، صندلی، خانه، هواپیما و … بسازید.

بازی Stone age همستر کامبت

در ادامه بازی، افرادی شامل کاراکتر همستر و حیوانات جدیدی برای ساختن سازه‌ها به کمک شما خواهند آمد. در این بازی، شما باید سازه‌های خود یا افرادتان را ارتقا دهید. همچنین در پایان با چند مرتبه ارتقای کاراکتر همستر که به کمک شما آمده در کنار آیکون همستر در سمت راست صفحه، عدد یک نمایش داده می‌شود. با لمس آن کلید همستر به شما نمایش داده می‌شود.

آموزش بازی Fluff Crusade همستر کامبت

در این بازی می‌توانید روزانه تا ۱۱۰ میلیون سکه رایگان دریافت کنید. شما برای بازی Fluff Crusade تعدادی سرباز در اختیار دارید که باید با آنها به جنگ دشمنان بروید. با کلیک روی خانه‌هایی که در پایین صفحه بازی هستند، سربازها وارد میدان نبرد شده و جنگ را با دشمن شروع می‌کنند. از یکی از خانه‌ها شمشمیر زن، از دومی تیرانداز و از سومی جادوگر بیرون می‌آید. شمشیرزن‌ها پیش مرگ هستند و باعث زنده ماندن تیراندازها و جادوگرها می‌شوند. همچینن، می‌توانید با استفاده از گزینه رعد و برق (اگر صفر نباشد) با کلیک روی خانه‌ها سرعت تولید سرباز را افزایش دهید. بهتر است از این گزینه بیشتر برای تولید شمشیرزن استفاده کنید.

بازی Fluff Crusade همستر کامبت

همچنین، در این بازی کارت‌هایی در طول بازی به شما جایزه داده می‌شود. این کارت‌ها برای افزایش تعداد سربازان، افزایش سرعت حمله سربازان، آسیب بیشتر به دشمن و … به کار می‌روند. هر بار که نوار سبز رنگ بالای صفحه پر شود شما یه انتخاب از سه کارت جایزه خواهید داشت که با انتخاب آن‌ها ارتش شما تقویت می‌شود. بهتر است در انتخاب کارت‌ها ابتدا آیتم‌های مربوط به ساختمان (Building) را انتخاب کنید که برای تولید سرباز بیشتر به کارتان می‌آید.

همچنین، می‌توانید با کلیک روی دکمه Speed در بالا سمت چپ، با دیدن تبلیغات بازی را روی دور تند بگذارید.

شما باید در هر مرحله چندین مرتبه در مقابل حمله دشمن پیروز شوید. مرحله اول شامل ۱۵ نبرد است که باید پیروز شوید تا به مرحله بعد بروید. پس از آن، می‌توایند یک سری از آیتم‌ها را ارتقا دهید. با ورود به مرحله دوم، باید ۱۹ حمله را خنثی کنید. پس از آن اولین کد را دریافت خواهید کرد. هر کد تا ۱.۸ برابر پرافیت ساعتی شما سکه می‌‌دهد و روزانه تا ۸ کد قابل دریافت است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۹

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا