اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

معرفی ایردراپ Coub؛ پاداش رایگان به هولدرهای نات کوین، داگز و تون کوین!

در طرحی مشترک بین نات کوین و پلتفرم اجتماعی Coub، افرادی که هر یک از توکن‌های تون کوین (TON)، داگز (DOGS) یا نات کوین (NOT) داخل کیف پولشان داشته باشند، می‌توانند با وصل کردن کیف پول به ربات Coub، نسبت به دارایی خود، روزانه به صورت رایگان توکن Coub دریافت کنند.

به گزارش والکس، برای شرکت در این ایردراپ کافی است کیف پولی که داخل آن هر یک از ارزهای NOT, TON, DOGS دارید به این ربات متصل کنید. این طرح که از روز جمعه ۳۰ شهریور آغاز شده ۱۴ روزه خواهد بود و کاربران می‌توانند هر ۲۴ ساعت توکن رایگان دریافت کنند.

ایردراپ Coub

Coub،یک پلتفرم ویدئویی نوآورانه است که با تلگرام ادغام شده و با جدیدترین ایردراپ ۲ میلیون دلاری خود موجی از هیجان ایجاد کرده است. این رویداد که برای پاداش دادن به هولدرهای توکن های محبوب مانند TON، NOT و DOGS برنامه‌ریزی شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن های COUB را به سادگی با شرکت در فعالیت‌های این پلتفرم جمع‌آوری کنند. Coub شبیه به TikTok است و به کاربران این فرصت را می‌دهد که در حین تعامل با محتوای ویدیویی، درآمد کسب کنند. ایردراپ COUB قرار است به مدت ۱۴ روز ادامه داشته باشد و فرصتی محدود برای کاربران ایجاد کند تا درآمد خود را به حداکثر برسانند.

نحوه شرکت در ایردراپ Coub

پیوستن به ایردراپ Coub ساده است. ابتدا وارد ربات Coub شده و کیف پول خود را به پلتفرم متصل کنید. این مرحله ضروری شما را قادر می‌سازد تا شروع به کسب توکن‌های COUB کنید. جوایزی که به دست می‌آورید متناسب با تعداد توکن‌های TON، NOT یا DOGS است که در اختیار دارید. این یک فرصت عالی برای افرادی است که قبلا این دارایی‌ها را هولد کرده‌اند. چه به طور منفعلانه در این پلتفرم شرکت کنید یا فعالانه در تعامل باشید، اتصال کیف پول شما برای دسترسی به این پاداش‌ها کافی است.

جوایز روزانه برای حداکثر درآمد

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب توکن‌های COUB، ورود روزانه به این ربات است. هر روز که وارد سیستم می‌شوید، توکن‌هایی را جمع‌آوری می کنید که در طول زمان جمع می‌شوند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به طور غیر فعال توکن‌ها را به دست آورید و آن را به انگیزه‌ای عالی برای بازدید منظم از پلتفرم تبدیل می‌کند. همراه با فعالیت‌های دیگری مانند تماشا، به اشتراک‌گذاری یا آپلود ویدیوها، ورود روزانه کاربران می‌تواند به کاربران کمک کند تا درآمد کلی خود را در طول دوره ۱۴ روزه ایردراپ به حداکثر برسانند.

تماشای ویدئو و کسب درآمد: ساده، در عین حال موثر

Coub تماشای ویدیو را به فرصتی برای کسب پاداش تبدیل کرده است. با مشاهده یا دانلود ویدیوها در این پلتفرم، کاربران می‌توانند شروع به جمع‌آوری توکن‌های COUB کنند. هرچه با محتوای بیشتری تعامل داشته باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت. این مفهوم «تماشا برای کسب درآمد (watch-to-earn)» به کاربران اجازه می‌دهد از ویدیوهای خلاقانه لذت ببرند و در عین حال به طور غیر فعال جوایزی کسب کنندکه آن را به راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای کسب ارز دیجیتال تبدیل می‌کند.

ویدیوهای خود را آپلود و کسب درآمد کنید

Coub فقط یک پلتفرم برای بینندگان منفعل نیست، بلکه یک مرکز خلاق برای سازندگان محتواست. کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را آپلود کرده و از محتوای خود شروع به کسب درآمد کنند. با استفاده از ساختار بازی‌سازی شده پلتفرم، سازندگان می‌توانند بر اساس بازدیدها و تعامل، توکن‌های COUB کسب کنند. برای سازندگان تازه‌کار محتوای که به دنبال سرمایه‌گذاری بر خلاقیت خود هستند، این کار جریان درآمد جدیدی را فراهم می‌کند. ادغام این پلتفرم با فناوری Bytedance برای توصیه‌های ویدیویی، بازدید را افزایش می‌دهد و به سازندگان اجازه می‌دهد به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۷

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا