اخبار میم کوین ها

فصل میم کوین‌ها آغاز شده؟ آرتور هیز چه میم کوین‌هایی خریده است؟

آرتور هیز (Arthur Hayes)، بنیان‌گذار صرافی بیتمکس (BitMEX) و نهنگ کریپتو، در بازار میم کوین‌ها فعال شده و توکن‌های برتر مانند Mother Iggy با نماد MOTHER، پپه (PEPE) و Mog Coin با نماد MOG را تبلیغ می‌کند.

به گزارش والکس، در یک تحول هیجان‌انگیز، این سرمایه‌گذار محبوب رمزارزها در پلتفرم X نسبت به میم کوین‌ها ابراز خوش‌بینی و تاکید کرده که زمان مناسبی برای صعود آن‌ها است.

آرتور هیز به کدام میم کوین‌ها توجه دارد؟

هیز گفت:

من به MOTHER احترام می‌گذارم، نسبت به MOG خوش‌بین هستم و نمی‌توانم PEPE را نادیده بگیرم.

هیز ۲۴.۳۹ میلیارد PEPE از بایننس خرید

جالب اینجاست که بنیانگذار بیتمکس با خرید PEPE به ارزش ۲۵۰٬۰۰۰ دلار در بایننس، سخنان خود را با عمل مطابقت داده بود. داده‌های پلتفرم تحلیل بلاکچین آرکهام (Arkham Intelligence) نشان می‌دهد هیز ابتدا در اوایل روز گذشته یک میلیون دلار USDC را به صرافی بایننس منتقل کرد.

یک ساعت بعد، او ۲۴.۳۹ میلیارد توکن PEPE به ارزش ۲۵۲٬۶۸۰ دلار را از بایننس خارج کرد. این تراکنش نشان می‌دهد که هیز اخیراً این توکن ها را مدت کوتاهی پس از انتقال ۱ میلیون دلار USDC به صرافی از بایننس خریداری کرده است.

قیمت پپه
پپه Pepe (PEPE)
۰.۶۸ تومان
$ ۰.۰۰۰ ۶.۶۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان پپه در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید پپه

بنیان‌گذار بیتمکس ۸ میلیون MOG را منتقل کرد

پس از این تراکنش، هیز ۸ میلیون توکن MOG (۱۲.۷۲ دلار) از یکی از کیف پول‌های خود دریافت کرد. در زمان نگارش اسن مطلب، کیف پولی که دارای ۲۴.۳۹ میلیارد PEPE است، ۴.۸۳ میلیون دلار ارزش دارد. شایان ذکر است، PEPE سومین توکن پرتفوی هیز از نظر ارزش دلاری است، در حالی که MOG در رتبه یازدهم قرار دارد.

این آدرس کیف پول در زمان نگارش شامل میم کوین MOTHER نیست. با این حال، هیز ممکن است مالک این میم کوین به همراه دارایی‌های PEPE و MOG بیشتری در کیف پول‌های دیگر خود باشد.

حمایت آرتور هیز از میم کوین‌ها

قبل از افشای این سرمایه‌گذاری‌ها، هیز از توکن‌های مبتنی بر میم حمایت می‌کرد. در طی مصاحبه ای در ماه مارس، بنیانگذاربیتمکس به مردم هشدار داد که میم‌کوین‌ها را بی ارزش و احمقانه نپندارند.

به گفته وی، این توکن‌ها می توانند ارزش واقعی بخش بلاکچین را از طریق کاربران جدید و توجه آن‌ها به ارمغان بیاورند. او تاکید کرد که هر بلاکچینی که بتواند فرهنگ میم کوین را تقویت کند، از توجهی که این دارایی‌ها می‌توانند ایجاد کنند، بسیار سود خواهد برد و اتریوم و سولانا را به عنوان ذینفعان اصلی برجسته کرد.

با توجه به نظرات او، جای تعجب نیست که او مقداری از سرمایه خود را به میم کوین‌ها اختصاص دهد.

توجه: این محتوا صرفا خبررسانی است و نباید به عنوان توصیه مالی در نظر گرفته شود. قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها، تحقیقات کاملی را انجام داده و بخش از کوچکی از سرمایه را به آن اختصاص دهید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا