اخبار آلت کوین هااولیه

توکن کتس (CATS) در صرافی والکس لیست شد

توکن کتز (CATS) در تاریخ ۸ اکتبر (۱۷ مهر ماه) در ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در صرافی‌های بای بیت، بیت گت، گیت و کوکوین لیست شد. صرافی والکس نیز این توکن را در لیست معاملات خود قرار داده است. اکنون می‌توانید توکن‌های ایردراپ خود را به راحتی در والکس معامله کنید.

به گزارش والکس، ایردراپ توکن CATS و توزیع فاز اول ایردراپ به طور رسمی آغاز شده است. ابتدا برداشت برای افرادی که کیف پول صرافی را به ربات کتز متصل کرده‌اند باز خواهد شد و سپس ۲ روز بعد امکان برداشت آنچین و انتقال به کیف پول فراهم می‌شود.

توزیع ایردراپ و قیمت توکن CATS

توکن کتز با قیمت ۰.۰۰۰۷ دلار لیست شد و در زمان نگارش این مطلب با قیمت حدود ۰.۰۰۰۰۶ دلار معامله می‌شود. به این ترتیب، هر ۱۰۰٬۰۰۰ توکن معادل ۶ دلار است. کاربران می‌توانند توکن‌های ایردراپ خود را پس از انتقال به کیف پول تون کیپر به صرافی والکس منتقل کرده و معامله کنند.

علاوه بر ایردراپ، CATS در حال آماده‌سازی یک به روز رسانی بزرگ تنها دو روز پس از TGE است. این پروژه قرار است تصاویر پروفایل قابل تنظیم (PFP) را معرفی کند که کاربران می‌توانند با استفاده از توکن‌های CATS خود آنها را ارتقا دهند.

انتظار می‌رود این PFPها نقش کلیدی در اکوسیستم دیجیتال CATS داشته باشند، زیرا پروژه به فصل ۲ منتقل می‌شود. فصل ۲ همچنین دارای استخرهای پاداش انحصاری در اپلیکیشن CATS است که برای دسترسی به توکن‌های CATS نیاز دارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۳۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا