اخبار میم کوین ها

میم کوین مورد توجه نهنگ‌ها در این روزها کدام است؟

این موضوع جدیدی نیست که نهنگ‌های کریپتو توجه خود را به چشم‌اندازهای جدید جلب کرده‌اند. یکی از میم کوین‌های سولانا یک ATH جدید (بالاترین سقف تاریخی) را ثبت کرده و بازار را به هیجان درآورده است.

به گزارش والکس، در حالی که سولانا در حال تثبیت قیمت است، میم کوین پاپ کت (POPCAT) موفق به ثبت رکورد قیمتی جدیدی شده است. سوال این است که آیا قیمت‌های بالاتر در پیش است یا خیر؟

POPCAT در مسیر صعود؛ آیا ۲ دلار هدف بعدی است؟

قیمت POPCAT با افزایش به ATH جدید ۱.۵۶ دلار، در بین میم کوین‌های جذاب در سال ۲۰۲۴ قرار گرفته است. قیمت POPCAT نسبت به هفته قبل بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است و سرمایه‌گذاران بیشتری را به این فکر می‌کشاند که ارزش این ارز به زودی ۲ دلار خواهد شد.

POPCAT با ارزش بازار قابل توجه بیش از ۱.۴۶ میلیارد دلار و تشکیل الگوهای تکنیکالی چشمگیر مانند الگوی فنجان و دسته، تبدیل به میم کوین برتر در شبکه سولانا شده است.

یکی از عوامل کلیدی موفقیت POPCAT افزایش علاقه جامعه و نگرش امیدوارانه در بازار ارزهای دیجیتال است. POPCAT با توجه به سودهای سریع و نقدینگی رو به رشد، محبوبیت خود را به دست آورده است زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال میم کوین بزرگ بعدی هستند.

هم سرمایه‌گذاران معمولی و هم نهنگ‌های کریپتو بر موج صعودی این میم کوین سوار شده و قیمت این ارز دیجیتال را بالاتر می‌برند. مسئله این است که آیا POPCAT از آستانه ۲ دلار عبور خواهد کرد و به صعود ادامه می‌دهد یا خیر؟

با تکمیل شتاب فزاینده POPCAT، فهرست اخیر آن در صرافی‌های غیرمتمرکز معروف، پذیرش آن را تسریع کرده و دسترسی آن به یک پایگاه سرمایه‌گذاری مهم‌تر را افزایش داده است. این امر با کمک به حجم معاملات و نقدینگی بالاتر، این میم کوین را به آستانه ۲ دلار نزدیکتر کرده است.

با توجه به شکستن الگوی فنجان و دسته و همچنین شاخص RSI در محدوده ۷۲ به نظر می‌رسد به دلیل واگرایی نزولی، این میم کوین ممکن است پس از کمی اصلاح، به سطح ۲ دلار نزدیک شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا