بازی‌های بلاکچینی

کسب درآمد از بازی Achievement و تناسب اندام کاملا رایگان

اگر برای ورزش کردن به دنبال شنبه موعود می‌گردید، در این مقاله یک بازی جذاب معرفی شده که می‌تواند انگیزه‌ای بیشتر از یک اول هفته دست نیافتنی به شما بدهد. بازی achievement یکی از انواع بازی های play to earn محسوب می‌شود که به سرعت در میان طرفداران کریپتوکارنسی محبوبیت زیادی کسب کرده است. ورزشکاران و افرادی که فعالیت‌های روزمره خود را در این پلتفرم ثبت می‌کنند، میتوانند پاداش دلاری کسب کنند. در ادامه به معرفی بیشتر این بازی و نحوه کسب درآمد از آن می‌پردازیم.

اپلیکیشن Achievement چیست؟

امروزه با ظهور متاورس بازی‌های زیادی به وجود آمده‌اند که به بازیکنان خود پاداشی در قالب ارزهای دیجیتال یا امتیازهای درون برنامه‌ای اعطا می‌کنند. از مشهورترین آن‌ها می‌توان به بازی سندباکس اشاره کرد. اگرچه بسیاری از آن‌ها کارایی لازم را نداشته و قابل اعتماد نیستند اما بازی Achievement یکی از بسترهای معتبر این حوزه است.

Achievement مانند دیگر بازی‌های مرتبط با تناسب اندام (مثل StepN و SweetCoin) فعالیت‌های فیزیکی کاربرانش را به پول تبدیل می‌کند! پاداش کاربران توسط یک ارز درون برنامه‌ای به حساب آن‌ها در بازی منتقل می‌شود و می‌توان آن را به فروش رساند. تفاوت این بازی با سایر بازی‌های Play To Earn در رایگان بودن آن است. برای مثال در بازی StepN لازم است که شما کفش‌های ارائه شده در بازی که به صورت توکن‌های NFT‌ هستند را خریداری کنید اما در بازی Achievement نیازی به خرید آیتم‌های فرعی نیست. لازم به ذکر است که این بازی یک بازی کریپتویی نیست و امتیازهای درون بازی از نوع ارز دیجیتال نیستند!‌ آن‌ها امتیازهایی هستند که فقط در خود اپلیکیشن Achievement می‌توان آن‌ها را به دلار تبدیل کرد.

در این بازی کاربران می‌توانند صرفا با متصل کردن برنامه به اپلیکیشن‌های مرتبط با سلامت، مثل Apple Health یا samsung health دیتای مربوط به فعالیت فیزیکی‌شان را ثبت کرده و متناسب با آن پاداش بگیرند.

بازی‌های Play To Earn

پلتفرم Achievement توسط دبورا کیل پاتریک (Deborah kilpatrick)، کریستینا لمک (Christine Lemke) و تعدادی دیگر از محققان خلق شده است. آن‌ها هدف خود از ساخت چنین اپلیکیشنی را به دست آوردن داده‌های دقیق و جامع در حوزه سلامت و استفاده از این داده‌ها برای تحقیقات پزشکی معرفی کرده‌اند. در وب سایت Achievement آمده:

«ما باور داریم که اطلاعات به دست آمده از فعالیت روزمره مردم می‌تواند تبدیل به ابزاری بسیار قدرتمند برای بهبود کیفیت سلامت در جامعه شود.»

روش کسب درآمد از بازی Achievement

شروع بازی اچیومنت ساده است. کافی است اپلیکیشن آن را دانلود کرده و با وارد کردن اطلاعاتی مانند ایمیل، سن و ایجاد رمز عبور، یک صفحه کاربری برای خود بسازید. این برنامه را ممکن است با نام Evidation در Play Store پیدا کنید. اپلیکیشن Achievement می‌تواند به بیش از ۲۰ برنامه دیگر متصل شده و داده‌های مربوط به فعالیت فیزیکی شما را جمع‌آوری کند. اگر از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را به سادگی به اپلیکیشن متصل کرده و فعالیت‌های خود را ثبت کنید. این فعالیت‌ها می‌توانند شامل پیاده روی، دو، صخره نوردی، شنا و سایر ورزش‌ها باشند. اچیومنت حداکثر ۸۰ امتیاز را به فعالیت‌های فیزیکی اختصاص داده است. همچنین کاربران می‌توانند با ثبت وعده‌های غذایی، ساعات خواب، وزن، زمان مدیتیشن و غیره امتیاز بیشتری کسب کنند.

بیشتر بخوانید:  پروژه های متاورس

البته این‌ها تنها منابع موجود برای کسب درآمد از بازی Achievement نیستند. خواندن مقالات علمی منتشر شده در وب سایت Achievement و شرکت در نظرسنجی‌ها و تحقیقات علمی که توسط این وب سایت ارائه می‌شود نیز امتیاز دارد. همچنین اگر افراد دیگر را به بازی دعوت کنید و آن‌ها با لینک ایجاد شده توسط شما به بازی اضافه شوند امتیاز اضافه‌ای برای شما در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین راه‌های زیادی برای کسب امتیاز در بازی اچیومنت وجود دارد. اما هر امتیاز در Achievement برابر چند دلار است؟

طبق قوانین بازی، بازیکنان می‌توانند هر ده هزار امتیاز خود را با ۱۰ دلار معاوضه کنند. این به این معناست که شما زمانی می‌توانید پول خود را برداشت کنید که ۱۰ هزار امتیاز کسب کرده باشید. این امتیاز، امتیاز زیادی به نظر می‌رسد و لازمه رسیدن به آن، صبر و استمرار شما در ادامه روتین روزمره‌تان است.

اپلیکیشن‌های مرتبط با سلامت

حداکثر درآمد از Achievement چقدر است؟

جواب این سوال به میزان فعالیت شما بستگی دارد اما گفته شده که به دست آوردن حداکثر ۸۶ امتیاز در هر روز امکان پذیر است. با این حساب حدود ۱۱۶ روز طول می‌کشد تا به ۱۰ دلار مورد نظرتان برسید. اگرچه به دست آوردن این تعداد امتیاز در روز بسیار ایده‌ال گرایانه است و افراد زیادی عنوان کرده‌اند که متوسط تعداد امتیاز‌هایی که به دست اورده‌اند روزانه ۳۰ تا ۵۰ امتیاز بوده است. به طور کلی، می‌توان انتظار داشت مجموع درآمد شما در سال چیزی حدود ۲۰ تا ۳۰ دلار باشد. 

پس با اطمینان باید بگوییم این اپلیکیشن قرار نیست شما را پولدار کند! تنها می‌تواند به‌عنوان ابزاری برای بالا بردن انگیزه و تشویق افراد به ورزش عمل کند. همچنین افراد می‌توانند با شرکت در پژوهش‌های علمی به پیشرفت علم نیز کمک کرده و همین می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف به آن‌ها بدهد.

آیا اپلیکیشن Achievement کلاهبرداری است؟

جواب این سوال قطعا منفی است! این اپلیکیشن بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده و طرفداران زیادی دارد. لیست شدن یک اپلیکیشن در play store می‌تواند یکی از مولفه‌های قابل اطمینان بودن آن باشد چرا که play store و سایر فروشگاه‌های معتبر اپلیکیشن، پلتفرم‌ها را از نظر امنیتی چک کرده و به اپلیکیشن‌های اسکم اجازه انتشار نمی‌دهند. اگرچه همیشه احتمال ورشکست شدن یک پروژه وجود دارد اما دست کم می‌توان گفت این اپلیکیشن تا این جا پاداش کاربرانش را به طور کامل پرداخت کرده است.

نحوه برداشت پول از Achievement

زمانی که تعداد امتیازهای شما به ۱۰ هزار برسد می‌توانید اولین برداشت را داشته باشید و در هر برداشت صرفا می‌توانید ۱۰هزار امتیاز را به پول تبدیل کنید. برای مثال اگر ۲۰ هزار امتیاز داشته باشید ابتدا باید ۱۰ هزار عدد آن را برداشت و سپس برای ۱۰هزار عدد بعدی اقدام کنید.  سه روش برای برداشت پول از بازی Achievement معرفی شده است:

  • واریز به کارت پی پال (PayPal)
  • دریافت گیفت کارت
  • واریز به حساب خیریه‌ها

با توجه به شرایط ایران صرفا در صورتی می‌توانید از بازی پول برداشت کنید که حساب پی پال داشته و بتوانید از حساب پی پال خود برداشت کنید. همچنین از گیفت کارت های ارائه شده می‌توانید برای خرید در برخی از فروشگاه‌ها مانند آمازون استفاده کنید. گزینه واریز به حساب خیریه نیز برای کسانی است که می‌خواهند با پول به دست آمده در بازی، کار خیر انجام دهند.  در ادامه، مراحل برداشت پول از بازی اچیومنت به صورت تصویری آموزش داده شده است:

۱. برای دریافت پاداش، گزینه Redeem که در کنار مجموع امتیازها در بالای صفحه نشان داده شده است را انتخاب کنید.

گزینه Redeem در بازی Achievement

۲. گزینه Redeem your Points را لمس کنید.

گزینه Redeem your Points در بازی Achievement

۳. رو به پایین اسکرول کنید تا به گزینه Get your Reward برسید.

گزینه Get your Reward در بازی Achievement

۴. پس از انتخاب این گزینه با لمس گزینه done یک ایمیل دریافت خواهید کرد که از شما روش پرداخت مورد نظرتان را می‌پرسد. با انتخاب روش مورد نظر، طی ۳ تا یک هفته پول به حساب شما واریز خواهد شد.

گزینه done در بازی Achievement

بیشتر بخوانید: بازی GuildFi

آیا باید بازی Achievement را نصب کنم؟

با توجه به آنچه تاکنون گفته شد، اچیومنت می‌تواند انگیزه خوبی برای شروع ورزش باشد و به شما برای رسیدن به یک روتین منظم ورزشی کمک کند. شما می‌توانید امتیازهای خود را در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک گذاشته و از  بالا رفتن روزانه امتیاز هایتان لذت ببرید. همچنین می‌توانید در پایان سال یک گیفت کارت با ارزش داشته یا از شادی انجام یک کار خیر بهره‌مند شوید. اما اگر این برنامه را صرفاً برای رسیدن به نفع مالی بزرگی نصب می‌کنید، احتمالا نا امیدتان خواهد کرد! تجربه شما از بازی‌های P2E چیست؟ منتظر دریافت نظرات شما عزیزان درخصوص اچیومنت هستیم.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
thesmartwallet
سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا