اخبار آلت کوین ها

پروتکل دیفای Algofi به دلیل «تلاقی رویدادها» تعطیل شد

بزرگترین پروتکل مالی غیرمتمرکز آلگوراند به نام Algofi تعطیل می‌شود، زیرا طبق گفته توسعه‌دهندگان این پلتفرم، دیگر قادر به حفظ بالاترین استانداردها پس از “تلاقی رویدادها” نیستند.

به گزارش والکس، الگوفای این خبر را در یک پست وبلاگ Medium در ۱۱ جولای اعلام کرد و اظهار داشت که این پلتفرم به زودی به حالت “فقط برداشت” می‌رود و همچنین تمام صفحه‌های شبکه اجتماعی خود را به جز کانال Discord برای اطمینان از ارتباط یکپارچه می‌بندد. این پلتفرم همچنین جدول زمانی فرآیند تعطیلی خود را ارائه کرد که شامل کاهش وثیقه‌های بازار در وام‌دهی V1 و V2، امکان مهاجرت نقدینگی و همچنین تعلیق برنامه استخراج نقدینگی پروژه می‌شود.

توییت آلگوفای و خبر تعطیلی

پس از اعلام خاموشی Algofi، بنیاد الگوراند این خبر را در توییتر منتشر کرد تا به کاربران خود اطمینان دهد که با وجود این اتفاق، اکوسیستم defi آنها پایدار است.

توییت آلگوراند در مورد تعطیلی آلگوفای

پروتکل Algofi که امکان استیکینگ، وام‌دهی و مبادله ارز ALGO را برای کاربران فراهم می‌کرد، در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از کل ارزش قفل شده (TVL) آلگوراند را تشکیل می‌دهد که طبق داده‌های دیفای‌لاما تقریباً ۲۶ میلیون دلار است. بعد انتشار این خبر TVL شبکه آلگوراند از ۵۹.۵ میلیون دلار به ۴۲.۴ میلیون دلار کاهش یافته است.

ALGO در یک روند نزولی

در ماه آوریل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توکن بومی آلگوراند ALGO و پنج رمزارز دیگر را به عنوان اوراق بهادار در دعوی خود علیه صرافی رمزارز Bittrex نامگذاری کرد که البته این ادعا توسط بنیاد Algorand رد شد. SEC همچنین در دو شکایت مختلف علیه Binance و Coinbase در ماه ژوئن این ارز را به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی کرد.

کمی پس از اقدامات کمیسیون علیه بایننس و کوین بیس، داده‌های Coingecko نشان می‌دهد که ALGO به پایین‌ترین سطح یعنی ۰.۰۹۸ دلار سقوط کرد. اگرچه این ارز شاهد بهبودی جزئی بوده است و در حال حاضر با قیمت ۰.۱۰۷ دلار معامله می‌شود، اما هنوز با اوج خود یعنی نزدیک به ۴ دلار در سال ۲۰۱۹ فاصله زیادی دارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا