اخبار آلت کوین هااخبار کاردانو

Bakkt سولانا، پالیگان و کاردانو را از پلتفرم خود حذف می‌کند

به گزارش Fortune، شرکت سهامی بورس اوراق بهادار نیویورک Bakkt، با اشاره به عدم اطمینان نسبت به مقررات، سولانا، پالیگان و کاردانو را از پلتفرم خود حذف می‌کند. این اقدام چند روز پس از انتشار خبر اوراق بهادار شناخته شدن این سه ارز دیجیتال، به همراه تعدادی دیگر از رمزارزها توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) صورت گرفته است.

به گزارش والکس و به نقل از cryptonews، مارک دی‌آنونزیو (Marc D’Annunzio)، مشاور عمومی و دبیر کل Bakkt، در بیانیه‌ای که در روز جمعه، ۱۶ ژوئن منتشر شد، به Fortune گفت این شرکت تا زمانی که شفافیت بیشتری درباره راه‌حل‌های مطابقت با قوانین برای ارائه فهرست گسترده‌تری از رمزارزها به دست آید، اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام می‌دهد.

این حرکت Bakkt کمتر از یک هفته پس از اقدام مشابه شرکت Robinhood انجام شده که از ۲۷ ژوئن، پشتیبانی از این سه ارز دیجیتالی را به پایان می‌رساند.

سولانا کاردانو پالیگان

 تعقیب و گریز SEC

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در تاریخ ۵ ژوئن دادخواستی را علیه بایننس و مدیر عامل آن چانگ‌ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، به دلیل عدم پیروی از قوانین اوراق بهادار، از جمله عملکرد غیرقانونی این صرافی و فریب دادن سرمایه‌گذاران ثبت کرد

یک روز پس از شکایت SEC از بایننس، این رگولاتور دادخواستی را علیه کوین‌ بیس (Coinbase) نیز ارائه کرد و گفت که این شرکت، صرافی خود را به صورت غیرقانونی و ثبت نشده در این نهاد اداره می‌کند.

SEC در هر دوی این اتهامات گفت که سولانا، پالیگان و کاردانو به همراه تعدادی دیگر ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار تلقی می‌شوند.

رئیس SEC، گری گنسلر (Gary Gensler)، گفته که بیشتر ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار شناخته می‌شوند و در عین حال از صرافی‌های کریپتویی خواسته که اطلاعات خود را در این رگولاتور ثبت کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptonews
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا