اخبار بیت کوین

خطر سقوط در کمین بیت کوین است

قیمت بیت کوین این روزها در محدوده ۲۲ هزار دلار در حال تثبیت است

قیمت بیت کوین در حال تثبیت در زیر مقاومت ۲۲۰۰۰ دلاری است. اگر کندل روزانه بیت کوین زیر حمایت ۲۱۵۰۰ دلار بسته شود، خطر سقوط شدید ارزش در کمین این ارز خواهد بود.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC، قیمت بیت کوین زیر سطح مقاومت ۲۲۲۰۰ دلار باقی ماند. بیت کوین در نهایت زیر محدوده ۲۲۰۰۰ دلار و پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته تثبیت شد.

پیش از این شاهد یک جهش رو به پایین زیر ناحیه حمایتی ۲۱۵۰۰ دلار بودیم و کف قیمت هفتگی جدیدی در قیمت ۲۱۳۵۹ دلار تشکیل شد.

بهبودی جزئی در ارزش BTC به وجود آمد که قیمت آن را به بالای مقاومت ۲۱۶۵۰ دلار کشاند. قیمت به سطح کلیدی ۵۰ درصد اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی ( رسم شده بین قله و کف ۲۳۴۵۰ دلاری تا ۲۱۳۵۹ دلار) صعود کرد.

سطوح فیبوناچی . اندیکاتور MACD و RSI در نمودار یک ساعته بیت کوین
سطوح فیبوناچی . اندیکاتور MACD و RSI در نمودار یک ساعته بیت کوین

افزون بر این، شکستی در خط روند نزولی رسم شده در نمودار یک ساعته بیت کوین در مقاومت ۲۱۷۰۰ دلار رخ داد. تحلیل بیت کوین حاکی از این است که مقاومت نزدیک بعدی در سطح ۲۱۸۰۰ دلار و خط میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است.

مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی ناحیه ۲۲۱۰۰ دلار قرار دارد. شکست واضح و رو به بالای مقاومت ۲۲۱۰۰ دلاری ممکن است سبب شروع یک موج صعودی در قیمت بیت کوین شود. در این صورت مقاومت بعدی بر سر راه، ناحیه ۲۲۷۵۰ دلار است. پس از آن هدف بعدی محدوده ۲۳۲۵۰ دلار خواهد بود.

اما اگر قیمت بیت کوین نتواند از سد مقاومت ۲۲۱۰۰ دلاری برآید، امکان نزولی پیوسته وجود خواهد داشت. حمایت فوری از بیت کوین در سطح ۲۱۵۰۰ دلار انجام خواهد شد.

حمایت کلیدی بعدی در ناحیه ۲۱۳۵۰ دلار است؛ شکست این حمایت می‌تواند راه را برای کاهش قیمت تا ۲۰۵۰۰ دلار باز نماید.

شاخص MACD در نمودار یک ساعته بیت کوین هم‌اکنون در حال کاهش شتاب در ناحیه نزولی است و شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۵۰ قرار دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا