اخبار بیت کوینتحلیل ارزهای دیجیتال

معامله‌گری که سقوط بیت کوین در ۲۰۲۱ را به درستی تشخیص داده بود، پیشبینی خود را برای این چرخه ارائه کرد

معامله‌گری که به طور دقیق سقوط بازار کریپتو در ماه می ۲۰۲۱ را تشخیص داده بود، با استفاده از مدلی تاریخی، الگوی قیمت بیت‌کوین (BTC) را در چرخه فعلی بازار پیش‌بینی کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، این تحلیلگر با نام مستعار Dave the Wave به ۱۴۵٬۱۰۰ فالوئر خود در پلتفرم X گفت که انتظار دارد بیت کوین به نوسان در محدوده‌های بالا و پایین نسخه شخصی‌سازی شده او از منحنی رشد لگاریتمی (LGC) ادامه دهد.

LGC یک مدل سرمایه‌گذاری است که هدف آن پیش‌بینی سقف‌ها و کف‌های چرخه بازار بیت کوین با فیلتر کردن نوسانات کوتاه مدت است.

به گفته این تحلیلگر، منطقی‌تر این است که بیت کوین در بلندمدت به نوسان در LGC ادامه دهد، نه اینکه مدلی را که تا به اینجا امتحان خود را پس داده است، باطل کند.

این تحلیلگر در پلتفرم X با اشاره به این موضوع گفت:

معامله‌گرانِ این حوزه را می‌توان به طور تقریبی به دو دسته تقسیم کرد: عده‌ای که به کاهش بازدهی (Diminishing marginal returns) اعتقاد دارند، یعنی نتایج ضعیف‌تر با وجود تلاش بیشتر و آنهایی که معتقد به این اصل نیستند. طرفداران اصل DM (کاهش بازده) تقریبا موافق هستند که قیمت بیت کوین داخل این کانال به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد:

اما کسانی که این اصل را رد می‌کنند، تخطی قیمت از این کانال و احتمال شکست از هر یک از طرفین را پیش‌بینی می‌کنند. به نظر من نظر دسته اول بسیار منطقی‌تر به نظر می‌رسد، زیرا حداقل از نظر تجربی و تاریخی سابقه‌ای برای ادامه آن وجود دارد.

این تحلیلگر نمودارهایی را برای نشان دادن نظر این دو دسته به اشتراک گذاشته که اولی نشان می‌دهد بیت‌کوین در طول سال‌ها در حین معامله در LGC، سقف‌های بالاتر (Higher high) و کف‌های بالاتر (Higher low) را ثبت خواهد کرد.

حرکت بیت کوین درون منحنی رشد لگاریتمی (LGC)

نمودار دوم که نمایشگر نظرات دسته دوم است نشان می‌دهد بیت کوین حد بالایی LGC را می‌شکند و سپس یک حرکت اصلاحی شیب‌دار را آغاز خواهد کرد که حد پایینی این کانال را خواهد شکست.

حرکت بیت کوین خارج از منحنی رشد لگاریتمی (LGC)

این معامله‌گر همچنین با استفاده از ابزار فیبوناچی اکستنشن، هدف قیمتی ۱۸۰٬۰۰۰ دلار را برای BTC در سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی کرده است. این ابزار در تحلیل تکنیکال برای تخمین اهداف قیمتی و همچنین پولبک‌ها به کار می‌رود و بر اساس نسبت‌های فیبوناچی عمل می‌کند.

تخمین قیمت بیت کوین با استفاده از ابزار فیبوناچی اکستنشن
این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۱۱۲

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
اصغر ترقه
اصغر ترقه
2 ماه قبل

هروقت اینطوری تبلیغ بیت کوین رو میکنن ک داره رشد میکنه بدون میریزه

محمد مهدی لطیف پور
محمد مهدی لطیف پور
2 ماه قبل

سلام من ۱۰۰دلار تتر خریدم و۱۲۰۰دلار سود کردم اکنون مدیر میگوید باید حساب خود را ارتقاء دهید زیرا پول شماکوچک است و به نقطه برداشت نرسیده است آیا بنظر شما حرف مدیر منطقی است. الان من نمیتوانم پولمو برگشت بزنم بانک پشتیبانی نمیکند

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل

سلام
ما هرگز سرمایه گذاری در چنین پلتفرمهایی را توصیه نمیکنیم. اکثر آنها کلاهبردار و با وعده سودهای نجومی سعی در فریب کاربران تازه کار یا کم تجربه را دارند.

محسن
محسن
2 ماه قبل

این چیزها تحلیل نمیخاد. برا تحلیلش فقت شما کافی هست خودت را جای صاحب اون نرم افزار بزاری و بفهمی برای سود خودش میخاد چه کار کنه. جریان اقتصادهای انترنتی که به اب و هوا و افت های طبیعی وصل نیست که قابل تحلیل باشه به هوای منافع کشور سازنده و منافع مافیا بسته گی داره
تحلیل چرته. قیمتا بالا پایین میکنن بر اساس منافع شخصی خوشون نه ان قدر خراب میکنن که از دسته بره و نه ان قدر سود ده که زیر سوال برن

دکمه بازگشت به بالا