اخبار آلت کوین ها

کاهش قیمت همچنان در کمین BNB است؟

اگر قیمت بایننس کوین نتواند با قطعیت از مقاومت ۲۶۵ دلار گذر کند، کاهش ارزش آن قابل تصور است

از قیمت بایننس کوین (‌BNB) در ۲۲۰ دلار حمایت خوبی به عمل آمد. قیمت این ارز دیجیتال در حال افزایش است اما فروشندگان ممکن است مانع سختی بر سر راه این حرکت ایجاد کنند.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC، قیمت BNB طی هفته گذشته کاهش محسوسی داشت و از محدوده حمایت ۲۵۰ دلار سقوط کرد. همچنین قیمت بایننس کوین به ازای بیت کوین، اتریوم و دیگر همتایانش نیز کاهش یافت. بایننس کوین حمایت ۲۳۵ دلاری را نیز شکست و سطح ۲۲۰ دلار را آزمود.

کف قیمت BNB حوالی ۲۲۰ دلار تشکیل و موج اصلاحی آغاز شد. قیمت موفق به فتح دوباره سطوح از دست رفته ۲۳۰ و ۲۳۵ دلار شد. این حرکت به وضوح سطح ۲۳.۶ درصد اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی را شکاند اما همچنان زیر ۲۶۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ واحدی (در نمودار ۴ ساعته) معامله می‌شود.

در مسیر صعودی، خرس‌ها به خوبی از مقاومت ۲۵۰ و ۲۵۵ دلاری حفاظت کردند. سطح ۵۰ درصدی فیبوناچی نیز در نزدیکی ۲۵۶ دلار واقع است.

نمودار قیمت BNB به همراه نقاط کلیدی
نمودار قیمت BNB به همراه نقاط کلیدی

تحلیل بایننس کوین نشان می‌دهد مقاومت مهم سر راه در ۲۶۵ دلار واقع شده است. همچنین خط روند نزولی مهمی با این سطح تقاطع دارد. گذر از این سطح می‌تواند قیمت بایننس کوین را به محدوده ۲۷۵ دلار و حتی ۳۰۰ دلار بکشاند.

اگر BNB موفق به شکست مقاومت ۲۶۵ دلاری نشود، امکان شروع موجی نزولی وجود دارد. ساپورت اولیه از قیمت در سطوح ۲۴۰ و ۲۳۸ دلاری صورت می‌پذیرد.

پس از آن، نخستین سطح حمایت کلیدی قرار دارد که در محدوده ۲۳۰ دلار است. پشتیبانی بعدی در حوالی ۲۲۰ دلار انجام می‌شود. اگر ۲۲۰ دلار هم نتواند مانع کاهش قیمت شود، آن گاه موج نزولی می‌تواند تا ۲۰۰ دلار ادامه بیابد.

اندیکاتور MACD در بازه ۴ ساعته هم‌اکنون در حال کسب مومنتوم در ناحیه صعودی است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا