همستر کامبت

معرفی بخش اچیومنتس همستر کامبت، کلید دریافت ایردراپ!

ایردراپ پر سر و صدای همستر کامبت طی ماه‌های اخیر توجهات بسیاری را به خود جلب کرده‌است و کاربران انتظار لیست شدن آن را می‌کشند. یکی از دلایل موفقیت‌های این بازی، آپدیت‌های جذاب آن است که بخش‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند. یکی از بخش‌های جدید این بازی بخش Achievement همستر یا دستاوردها است که عملکرد کلی کاربران را به‌خوبی نمایش می‌دهد. همچنین این بخش مشخص می‌کند که معیارهای اصلی توسعه‌دهندگان بازی همستر کامبت برای توزیع ایردراپ چیست. در این مطلب بخش اچیومنتس همستر را به‌طور کامل به شما معرفی می‌کنیم.

اچیومنتس همستر کامبت چیست؟

آشنایی با بخش اچیومنتس همستر کامبت

بخش اچیومنت همستر را می‌توان به‌عنوان گزارش عملکرد شما در این بازی در نظر گرفت و مبنای توزیع توکن HMSTR خواهد بود. بخش Achievement بازی همستر کاربردهای مختلفی از جمله موارد زیر را دارد:

  • مشاهده پیشرفت شخصی در بازی: بازیکنان می‌توانند در بخش اچیومنتس همستر یک تصویر کلی از فعالیت‌های خود درون بازی ببینند و شرایط خود را مورد بررسی قرار دهند.
  • بررسی رتبه در بازی: یکی از ویژگی‌های بخش Achievement همستر این است که نشان می‌دهد در فعالیت‌های مختلف بازی از جمله تعداد سکه، پرافیت و … جز چند درصد برتر بازیکنان هستر هستید تا بتوانید شرایط خود نسبت به سایر بازیکنان را بسنجید. البته در حال حاضر هنوز اطلاعات درصدی نمایش داده نمی‌شود.
  • ارتباط با پاداش‌ها: مهم‌ترین ویژگی بخش اچیومنت همستر کامبت این است که نشان می‌دهد مهم‌ترین معیارهای سازندگان بازی برای تقسیم توکن چه مواردی است و بازیکنان باید روی چه فعالیت‌هایی تمرکز کنند.

نحوه ورود به بخش Achievement همستر

برای ورود به بخش Achievements همستر کامبت، پس از ورود به بازی در صفحه اصلی در قسمت بالا و سمت چپ وارد قسمت Buy Skin شوید.

ورود به اچیومنتس همستر کامبت

در این قسمت که قبلا فقط Skinها را نمایش می‌داد، بخش جدید با عنوان Achievement اضافه شده است که برای مشاهده تمام ویژگی‌های آن باید روی گزینه See All بزنید. در ادامه تمام قسمت‌های اچیومنتس همستر نمایش داده می‌شود و می‌توانید دستاوردهای خود در بازی را به‌صورت کامل مشاهده کنید.

بخش Buy Skin بازی همستر کامبت

قسمت‌های مختلف بخش Achievement همستر کامبت

همانطور که پیش از این گفتیم، بخش Achievement نشان‌دهنده‌ی عملکرد و دستاوردهای شما در طول مدتی است که مشغول به انجام بازی همستر کامبت هستید. همچنین این بخش نشان می‌دهد که برای دریافت ایردراپ باید روی چه فعالیت‌هایی متمرکز شوید. برای مثال تعداد کلیدهای دریافتی در ازای انجام Minigameها، جزو دستاوردها محسوب نمی‌شوند یا این‌که ممکن است در آینده به بخش Achievement‌ اضافه شود. در اپامه، قسمت‌های مختلف اچیومنت همستر را معرفی می‌کنیم.

بخش اچیومنت همستر کامبت

قسمت Upgrade Cards

این قسمت نشان‌دهنده‌ی تعداد کل کارت‌هایی است که با خرج کردن سکه‌های خود در بازی، آن‌ها را خریداری کرده‌اید. با توجه به این‌که سقف تعداد کارت‌ها در این قسمت ۵۰۰ عدد است و در حال حاضر تعداد کارت‌های بازی همستر کامبت بسیار کمتر از این عدد است، به‌نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان بازی قصد دارند همچنان به معرفی کارت‌های جدید بپردازند. برای آنلاک کردن لول‌های بعدی این قسمت از Achievement باید به بخش Mine بازی مراجعه کرده و با خرج کردن سکه‌های خود، کارت‌هایی که تا به حال فعال نکرده‌اید را خریداری کنید.

قسمت Upgrade Cards to Level 15

این قسمت به شما نشان می‌دهد چه تعداد از کارت‌هایی که فعال کرده‌اید را به لول ۱۵ رسانده‌اید. با توجه به این‌که برای رسیدن به لول ۱۵ بسته به نوع کارت باید سکه‌های زیادی پرداخت کنید، آنلاک کردن گزینه‌ی ۵۰ کارت بالای لول ۱۵ کار ساده‌ای به‌نظر نمی‌رسد.

قسمت Upgrade Cards to Level 25

این قسمت Achievement بازی همستر کامبت به شما نشان می‌دهد که تا به امروز چه تعداد از کارت‌های خود را توانسته‌اید به لول ۲۵ برسانید. برای رساندن هر کارت به لول ۲۵ لازم است که چندین میلیون از سکه‌های همستر خود را خرج کنید و آنلاک کردن گزینه ۵۰ کارت با لول ۲۵ کار بسیار دشواری به‌نظر می‌رسد. با این‌حال توصیه می‌شود حداقل ۱ کارت از بین کارت‌های بخش Mine بازی را به لول ۲۵ برسانید؛ چون ممکن است تاثیر بالایی در زمان تقسیم ایردراپ داشته باشد.

قسمت Collect Coins

این قسمت نیز تعداد کل سکه‌های همستر که از ابتدای بازی تا به امروز بدست آورده‌اید را نمایش می‌دهد. برای رسیدن به تعداد سکه‌های بیشتر و آنلاک کردن گزینه‌های این قسمت از اچیومنتس همستر، راهکارهای مختلفی از جمله افزایش پرافیت، وارد کردن کد مورس روزانه Daily Cipher، وارد کردن کارت‌های روزانه Daily combo، دریافت پاداش روزانه Daily reward، دعوت از دوستان به بازی همستر، عضویت در شبکه‌های اجتماعی همستر کامبت و … وجود دارد.

قسمت Invite Friends

در این قسمت اچیومنت همستر می‌توانید تعداد دوستانی که از طریق لینک شما وارد بازی همستر شده‌اند را مشاهده کنید. دعوت از دوستان اهمیت بالایی برای توسعه‌دهندگان همستر کامبت و توزیع ایردراپ دارد؛ به طوری که برای فعال کردن برخی از کارت‌های قسمت Mine لازم است حداقل ۹ نفر از دوستان‌تان را به بازی دعوت کرده باشید. برای آنلاک کردن گزینه‌های این قسمت می‌توانید لینک دعوت خود از قسمت Friends بازی را برای دوستان‌تان ارسال کنید.

قسمت Unlock Skins

Skin های بازی همستر کامبت

در این قسمت می‌توانید تعداد Skinهایی که تا امروز برای بازی همستر کامبت خود خریداری کرده‌اید را مشاهده کنید. برای آنلاک کردن لول‌های بعدی این قسمت کافی است وارد قسمت Buy Skin بازی شده و هر کدام از اسکین‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید. با خرید Skinها با قیمت پایین‌تر می‌توانید سریع‌تر لو‌ل‌های این قسمت را آنلاک کنید.

قسمت Profit per Hour

یکی از قسمت‌های آشنای این بخش گزینه پرافیت یا سود ساعتی بازی همستر است که همه با آن آشنایی دارند. با توجه به اعلام توسعه‌دهندگان همستر، پرافیت مهم‌ترین پوینت دریافت ایردراپ همستر است؛ پس حتما برای آنلاک کردن لول‌های بعدی آن تلاش کنید. برای این کار کافی است با هزینه کردن چند میلیون از سکه‌های همستر، لول کارت‌های خود در قسمت Mine بازی را بالا ببرید تا به پرافیت بالاتری برسید.

قسمت Watch Hamster YouTube Videos

این قسمت از بخش Achievement همستر، تعداد کل ویدئوهایی که در کانال یوتیوب همستر تماشا کرده‌اید را نشان می‌دهد. این قسمت یکی از مواردی است که به سادگی می توانید گزینه‌های بعدی آن را آنلاک کرده و لول خود را بالا ببرید. برای این کار کافی است وارد قسمت Earn بازی شده و شروع به تماشای ویدئوهای کانال یوتیوب همستر کنید.

قسمت Subscribe to Hamster TG

این قسمت نشان‌دهنده‌ی تعداد روزهایی است که شما عضو کانال تلگرام همستر کامبت بوده‌اید. اگر عضو کانال تلگرام رسمی همستر کامبت هستید، برای آنلاک کردن لول‌های بعدی این قسمت نیازی نیست هیچ کاری انجام دهید فقط کافی است که این کانال را ترک نکنید. اگر عضو کانال تلگرام ایردراپ همستر نیستید کافی است وارد قسمت Earn بازی شده و روی گزینه Join our TG channel بزنید تا وارد کانال تلگرام رسمی همستر شوید.

قسمت Unlock Special Cards

این قسمت آخرین بخشی است که به اچیومنتس همستر اضافه شده و هنوز کامل نشده است. با این حال، این‌طور که از اسم آن مشخص است به تعداد کارت‌های Special در بخش Mine بازی اشاره دارد.

بخش اچیومنتس همستر؛ نشان‌دهنده معیارهای توزیع ایردراپ

بخش Achievement یا دستاوردهای همستر کامبت یکی از آخرین آپدیت‌های این بازی است که نشان می‌دهد معیارهای توزیع ایردراپ همستر چیست. با مراجعه به این قسمت می‌توانید یک رویکرد کلی نسبت به فعالیت‌های خود در این بازی داشته باشید و بدانید که برای کسب سود بیشتر، باید روی چه فعالیت‌هایی متمرکز شوید. به‌نظر می‌رسد ایردراپ همستر کامبت با توجه به تعداد بالای کاربران خود، آینده‌ی امیدوارکننده‌ای داشته باشد و قیمت همستر نیز افزایش خوبی داشته باشد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۱۹۷

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
گلگسی
گلگسی
11 روز قبل

اون قسمت اخر ک میگین مشخص نیس واس اولا بازی بود هرکی زد میگه سکه هاش کم میشه الان

دکمه بازگشت به بالا