اخبار آلت کوین هاپیش بینی ارزهای دیجیتال

آیا این ۳ آلت کوین می‌توانند در این ماه سقف‌های جدید قیمتی ثبت کنند؟

قیمت آربیتروم (ARB) در کنار یک خط حمایت صعودی پارابولیک در حال افزایش است. ARB تا رسیدن به بالاترین سطح قیمتی خود با یک مقاومت دیگر روبرو خواهد بود. قیمت آپتیمیسم نیز در ۲۷ دسامبر به بالاترین حد خود رسید. پس از کاهش موقت، قیمت OP بالاترین سطح قبلی را به عنوان حمایت تایید کرده است. قیمت جی ام ایکس (GMX) از خط روند نزولی بلندمدت خارج شده است. آیا این ۳ آلت کوین می‌توانند در ماه ژانویه به سقف‌های جدیدی دست پیدا کنند؟

به گزارش والکس و به نقل است BeInCryoto، دسامبر یک ماه صعودی برای بازار ارزهای دیجیتال بوده و چندین آلتکوین بالاترین قیمت سالانه خود را ثبت کرده‌اند. در این میان آلت کوین‌های آربیتروم، آپتیمیسم و جی ام ایکس هنوز شانس ثبت بالاترین قیمت جدید را خواهند داشت.

تحلیل قیمت آربیتروم (ARB)

قیمت آربیتروم از اکتبر در کنار یک خط روند حمایت صعودی پارابولیک افزایش یافته است. توکن ARB در ۱۸ دسامبر خط روند را تأیید کرد (نماد سبز) و حرکت رو به رشد فعلی را آغاز نمود.

تاکنون، قیمت ARB خط مقاومت ۱.۳۰ دلار را گذرانده است و تنها مقاومت ۱.۷۵ دلاری را قبل از بالاترین رکورد ۱.۸۲ دلاری در پیشرو دارد.

تحلیلگران تکنیکال از نظریه موج الیوت برای شناسایی الگوهای قیمت بلندمدت تکرارشونده و احساسات سرمایه‌گذاران استفاده می‌کنند تا جهت یک روند را تعیین کنند.

چارت آربیتروم
نمودار قیمت ARB تایم فریم روزانه

محتمل‌ترین شمارش امواج نشان می‌دهد که قیمت در حال حاضر در موج سومِ یک حرکت صعودی پنج موجی قرار دارد. اگر شمارش صحیح باشد، موج سوم ۲.۶۱ برابر طول موج یک خواهد بود که به حداکثر ۲.۲۵ دلار می‌رسد. این مقدار تقریبا ۵۰ درصد بالاتر از قیمت فعلی است.

علیرغم این پیش‌بینی صعودی قیمت ARB، بسته شدن زیر خط روند حمایتی صعودی پارابولیک، شمارش امواج الیوت را باطل می‌کند. بعد از آن قیمت ARB می‌تواند تا ۳۰٪ کاهش یافته و به نزدیکترین خط حمایت یعنی ۱.۱۰ دلار برسد.

تحلیل قیمت آپتیمیزم (OP)

قیمت آپتیمیزم در تاریخ ۲۷ دسامبر به بالاترین حد خود یعنی ۴.۱۸ دلار رسید. در حالی که پس از آن قیمت کاهش یافت، نقطه اوج قبلی یعنی ۳.۱۰ دلار به عنوان حمایت عمل کرده و قیمت در در بالای خود نگه داشته است. چنین آزمایش‌های خطوط حمایت، اغلب منجر به ادامه حرکت رو به بالا در جهت اصلی می‌شود.

معامله‌گران از اندیکاتور RSI به عنوان یک شاخص حرکت برای ارزیابی مناطق اشباع خرید و فروش استفاده می‌کنند. اگر RSI بالاتر از ۵۰ باشد و روند صعودی باشد، گاوها همچنان بازار را در دست دارند، اما اگر این شاخص زیر ۵۰ باشد، ماجرا به نفع خرس‌ها تمام می‌شود. در چارت آپتیمیسم، RSI در حال افزایش بوده و بالای ۵۰ قرار دارد که هر دو نشانه روند صعودی است.

چارت آپتیمیسم
نمودار قیمت OP تایم فریم هفتگی

اگر حرکت صعودی ادامه یابد، قیمت OP می‌تواند به بالای یک کانال موازی صعودی بلندمدت برسد، که از ژوئن ۲۰۲۲ تشکیل شده است. مقاومت این خط روند، کانال ۶.۲۰ دلار است که ۷۰ درصد بالاتر از قیمت فعلی قرار دارد.

با این وجود، بسته شدن کندل هفتگی زیر سطح حمایت ۳.۱۰ دلار، این تحلیل صعودی را باطل می‌کند. سپس، OP ممکن است تا ۴۵٪ کاهش یافته و به نزدیکترین خط حمایت در ۲ دلار برسد.

تحلیل قیمت جی ام ایکس (GMX)

روند قیمت جی ام ایکس از خط روند مقاومتی نزولی در ماه اکتبر شروع شد. پیش از شکست، این خط روند از زمان بالاترین سطح قیمتی GMX برقرار بوده است.

قیمت پس از بازیابی و تأیید سطح ۴۲ دلار به عنوان حمایت (نماد سبز) افزایش یافته است. علاوه بر این، RSI از این جهش پشتیبانی می‌کند زیرا به بالای ۵۰ افزایش یافته است (نماد سبز).

چارت جی ام ایکس
نمودار قیمت GMX تایم فریم هفتگی

GMX تنها با یک مقاومت دیگر در قیمت ۵۸ دلار تا رسیدن به بالاترین سطح خود در ۹۲ دلار روبرو است. بنابراین، اگر کندل هفتگی GMX بالای حمایت ۵۸ دلار بسته شود، می‌تواند با رشدی ۷۰ درصدی تا ۹۰ دلار افزایش یابد.

با وجود احتمال صعود قیمت GMX، شکست در بسته شدن کندل در بالای ۵۸ دلار، می‌تواند باعث آزمایش مجدد حمایت ۴۲ دلاری شود که در این صورت ۱۷ درصد کاهش قیمت خواهد داشت.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
beincrypto.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا