اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

ایردراپ بیبی دوج؛ رکورد ۱ میلیون کاربر در کمتر از ۹ ساعت!

از زمانی که میم کوین دوج کوین، جامعه کریپتو را در اختیار گرفت، بسیاری از سکه‌های مبتنی بر سگ در بازار ظاهر شدند. در این میان، بیبی دوج (Baby Doge) اخیرا بازی جدید Baby Doge مبتنی بر تلگرام “BabyDoge PAWS” را راه‌اندازی کرده که رکوردهای جدیید را به ثبت رسانده است. این بازی تنها در ۸ ساعت و ۳۵ دقیقه و ۱۲ ثانیه به یک میلیون کاربر رسید.

به گزارش والکس، بازی BabyDoge PAWS که در تلگرام راه‌اندازی شده است، گیم پلی ساده‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد. بازیکنان PAWS را با ضربه زدن و ارتقای کارت‌ها جمع‌آوری می‌کنند تا درآمد خود را افزایش دهند و برای کسب رتبه‌های برتر در جدول امتیازات رقابت کنند. این بازی در عرض ۲۴ ساعت به ۲ میلیون کاربر رسیده است.

حرکت استراتژیک Baby Doge

این بازی همچنین دارای وظایف (Tasks) روزانه و یک سیستم ارجاع (رفرال) است که باعث تشویق مداوم تعامل و رشد جامعه می‌شود. Baby Doge با ایجاد یک بازی که مستقیما به اکوسیستم آن مرتبط است، راهی برای حفظ علاقه کاربران و جذب فالوورهای جدید به پروژه خود پیدا کرده است.

جامعه کریپتو به گونه‌ای از این بازی استقبال کرده است که بسیاری از نقاط عطف را در هم شکسته است. اکنون بیش از یک میلیون کاربر در حال بازی کردن این بازی هستند که در کمتر از ۹ ساعت به دست آمد و عنوان سریع‌ترین اپلیکیشن در حال رشد تاریخ را به خود اختصاص داده است.

در آینده، Baby Doge قصد دارد ترکیب کارت‌های روزانه و پاداش‌هایی را برای خرید کارت‌های تصادفی معرفی کند.

در حالی که این بازی موفقیت بزرگی داشته است، هنوز بر قیمت بیبی دوج تاثیر چندانی نگذاشته است. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت این توکن در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲٪ کاهش داشته اما در هفت روز گذشته بیش از ۱۳٪ رشد داشته است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۲۷

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین هوشیار
حسین هوشیار
1 ماه قبل

خواهشاً توکن همستر رو در ایران لیست کنید خیلی از مردم باهمین بازی رمزارز رو شناختند.از دنیا عقب نمانید

دکمه بازگشت به بالا