اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

ایردراپ کتیزن؛ شرط دریافت ایردراپ چیست؟

پروژه ایردراپ کتیزن با گربه‌های معروف خود اعلام کرد تراکنش آنچین برای اینکه کاربران شامل ایردراپ شوند مهم است. این پروژه به تازگی سهم ایردراپ را ۱٪ افزایش داده و آن را به ۴۳٪ از عرضه توکن رسانده است.

به گزارش والکس، کتیزن یک بازی تلگرامی پرطرفدار است که در ازای پرورش گربه‌ها و بالا بردن سطح (Level) گربه‌ها با سکه vKITTY پاداش می‌دهد. این بازی پیش از این اعلام کرده بود یکی از شروط دریافت ایردراپ این بازی خرج کردن فیش کوین (Fishcoin) است. همچنین، این بازی دو نوع سکه دیگر هم دارد که wCATI و xZEN نام دارند. اولی مدتی از طریق استیکینگ استخراج می‌شد که اکنون برای همه در دسترس نیست و دومی از طریق تراکنش‌های آنچین به دست می‌آید.

تراکنش بزنید تا شامل ایردراپ کتیزن شوید

پروژه کتیزن روز گذشته به کاربران خود اعلام کرد که برای اینکه واجد شرایط ایردراپ شوند باید تراکنش آنچین داشته باشند.

این پروژه گفت:

تعداد کل بازیکنان آنچین کتیزن از ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ (۱.۵ میلیون) فراتر رفته است!
بازیکنان بیشتر و بیشتری به Kitten Planet پیوستند! بیایید رمز و راز دنیای کریپتو را با هم کشف کنیم! به یاد داشته باشید در بازی Catizen کیف پول خود را متصل کنید و با شبکه تعامل داشته باشید تا ایردراپ بتواند راه خود را به خانه شما پیدا کند!

این پروژه قابلیت اتصال کیف پول شبکه تون (Tonkeeper) را دارد و کاربران می‌توانند در بخش‌های مختلف آیتم‌های گوناگون را با استفاده از تون کوین (TON) خرید کنند. همچنین، قابلیت خرید با استارز (Stars) هم وجود دارد.

کاربرانی که می‌خواهند شامل این ایردراپ شوند می‌توانند از قسمت Daily Task تسک Check in را انجام دهند که هزینه کمتری دارد. در ازای انجام تسک‌های روزانه فیش کوین دریافت خواهید کرد. فیش کوین‌ها برای خرید بسیاری از آیتم‌ها از جمله خودکار کردن ربات کاربرد دارند. در صورتی که تعداد فیش کوین‌ها به ۸۴ عدد برسد می‌توانید از قسمت ماهیگیری (Fishing) شانس خود را برای دریافت امتیازات بیشتر امتحان کنید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۴

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا