اخبار آلت کوین ها

تاریخ لیست شدن ایردراپ کتز مشخص شد!

پس از آنکه پروژه ایردراپ کتز (CATS) اعلام کرد تاریخ اسنپ شات آن به تعویق افتاده، فرصت بیشتری برای کاربران برای افزایش امتیازاتشان فراهم شد. اکنون به نظر می‌رسد این اسنپ شات گرفته شده و تاریخ لیستینگ نیز تعیین شده است.

لیست این توکن در ۸ اکتبر (۱۷ مهر) ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC (۱۳:۳۰ به وقت تهران) است. این توکن در صرافی‌های ByBit ، Bitget ، Gate ، KuCoin و غیره لیست می‌شود.

به گزارش والکس، ایردراپ کتز در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) در پستی تلگرامی به مواردی اشاره کرد که به نظر می‌رسد اسنپ شات این پروژه گرفته شده است. تاریخ لیست شدن توکن در صرافی‌ها نیز ۱۷ مهر ماه اعلام شد.

تاریخ لیست شدن ایردراپ کتز (CATS)

در این پست به مواردی از جمله لیست شدن توکن CATS اشاره شده است.

در این پست آمده:

می خواهیم از همه شما تشکر کنیم که از این پروژه حمایت کردید.
ساخت این پروژه یک سفر شگفت‌انگیز بوده است و ما سخت کار می‌کنیم تا CATS را به یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌های SocialFi Meme در کریپتو تبدیل کنیم.
ما می‌دانیم که اپلیکیشن گاهی اوقات ممکن است کند باشد یا تحت تعمیر و نگهداری باشد و این می‌تواند برای شما خسته‌کننده باشد.
اما ما سازندگان هر کاری از دستمان بر می‌آید برای بهتر شدن آن انجام می‌دهیم. اجرای یک اپلیکیشن برای میلیون‌ها کاربر یک چالش بزرگ است، اما ما این چالش را دوست داریم و هر روز در حال بهبود هستیم، حتی اگر هنوز کامل نشده است.
مطمئن باشید همه تراکنش های شما امن است و در اسنپ شات برای موجودی ایردراپ به درستی شمارش می‌شود.
همچنین صرافی‌هایی که CATS را لیست می‌کنند عبارتند از: Bitget، ByBit، Gate، KuCoin، و دیگرانی که درهای خود را به روی جامعه و پروژه ما باز می‌کنند!
زمانی که مطمئن شدیم همه چیز برای تاریخ فهرست شدن در هفته‌های آینده آماده است، زمان نهایی فهرست را چند روز دیگر اعلام خواهیم کرد.

پروژه کتز در ساعتی که قرار بود اسنپ شات گرفته شود پستی با چند ایموجی منتشر کرده که در آن‌ها یک دوربین عکاسی نیز به چشم می‌خورد. با اینکه مستقیما به این موضوع اشاره نشده اما با توجه به اشاره به تاریخ لیست شدن و حذف قابلیت تراکنش ۰.۲ تون کوین از ربات، به نظر می‌رسد این اسنپ شات گرفته شده است.

در اطلاعیه دیگری که امروز منتشر شد، کتز تاریخ لیست شدن توکن خود را اعلام کرد.

لیست این توکن در ۸ اکتبر (۱۷ مهر) ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC (۱۳:۳۰ به وقت تهران) است. این توکن در صرافی‌های ByBit ، Bitget ، Gate ، KuCoin و غیره لیست می‌شود.

طبق این اطلاعیه، گزینه کلیم (Claim) آنچین، ۲ روز پس از لیست شدن باز می‌شود!

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا