اخبار آلت کوین ها

تحلیلگر برتر کریپتو: قیمت این آلت کوین بین ۵۰۰ تا ۱٬۵۰۰٪ افزایش می‌‌یابد!

علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر کریپتو، آلتکوینی را شناسایی کرده است که با شکل‌گیری بازار صعودی آلتکوین‌ها، می‌تواند تا ۱٬۵۰۰ سود را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان بیاورد.

به گزارش والکس، بازار آلت کوین در چند روز گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است، به طوری که بسیاری از آنها به دنبال یک دوره طولانی احساسات نزولی، سقف قیمت ماهانه جدیدی را به دست آورده‌اند. خوش‌بینی صعودی آلت‌کوین‌ها تحت‌تاثیر بازگشت بیت‌کوین به بالای ۶۰٬۰۰۰ دلار بود که قیمت‌ها در این هفته حتی از ۶۷٬۰۰۰ دلار هم عبور کرد. قابل ذکر است، این افزایش به دنبال کاهش فشار فروش میلیارد دلاری توسط دولت آلمان بود که حدود سه هفته پیش مانع از حرکت صعودی بیت کوین شده بود.

معرفی یک آلت کوین با پتانسیل رشد ۱۵ برابری

در حالی که بازار آلتکوین‌ها برای یک انفجار قابل توجه دیگر آماده می‌شود، علی مارتینز، تحلیلگر مشهور بازار، یک توکن را به عنوان کاندیدای با سود احتمالی بین ۵۰۰ تا ۱٬۵۰۰٪ معرفی کرده است.

مارتینز در پست اخیر خود در پلتفرم X تاکید کرد که حوزه Big Data برای سال‌های ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بسیار سودآور است. او ادعا کرد که در پی تحقیقات گسترده او، توکن OORT را به عنوان یک جواهر پنهان با پتانسیل صعودی قابل توجهی در بازار صعودی شناایی کرده است.

توییت علی مارتینز در مورد یک آلت کوین

مارتینز بر تمرکز این پروژه بر ارائه یک راه حل ابری غیرمتمرکز که حریم خصوصی بهبود یافته، صرفه‌جویی قابل توجه در کارمزد و عملیات مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می دهد، تاکید کرد.

علاوه بر این، این تحلیلگر برای حمایت از چشم‌انداز صعودی خود در مورد این دارایی، به داده‌های تکنیکال در نمودار توکن OORT اشاره کرد. وی اظهار داشت که OORT پس از پیشی گرفتن از خط روند مقاومت TD Sequential کف خود را تثبی کرده که یک سیگنال خرید است.

در زمان نگارش این مطلب، OORT با افت ۶.۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰.۱۴۷۳ دلار معامله می‌شود. اگرچه در هفته گذشته رشد ۱۹.۳۰ را حفظ کرده است، اما این دارایی ۲۱.۴٪ کمتر از بالاترین سطح ماهانه خود باقی مانده است.

در عین حال، مارتینز ۰.۲۰ تا ۰.۲۷ دلار را به عنوان اهداف کوتاه مدت برای سرمایه‌گذاران این توکن شناسایی کرده است. علاوه بر این، او معتقد است که OORT احتمالا می‌تواند سود قابل توجهی از ۵ برابر تا ۱۵ برابر را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورد.

قابل ذکر است، این رشد پیش بینی شده، قیمت این دارایی را به ارزش بی سابقه ۲.۲۱ دلار می‌رساند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا