منتخب سردبیرهمستر کامبت

دوست همستری بیار، بدون قرعه‌کشی جایزه ببر!

صرافی والکس قصد دارد توکن همستر کامبت را پس از راه‌اندازی لیست کرده و معاملات آن را آغاز کند. در همین راستا «کمپین فروش همستر کامبت» و دریافت جایزه نقدی را برای کاربران فراهم کرده است.

برای شرکت در این کمپین کافی است تا دوستان خود را به این صرافی دعوت کنید. در صورتی که دوستانتان توکن همستر خود را در صرافی والکس به فروش برسانند، به ازای هر نفر ۵۰٬۰۰۰ تومان به حساب شما واریز خواهد شد.

چگونه در کمپین همستر کامبت شرکت کنیم؟

شما می‌توانید پس از ورود به صفحه کمپین همستر کامبت و ثبت‌نام یا ورود به حساب کاربری خود در صرافی والکس، لینک دعوت از دوستان را کپی کرده و برای دوستانتان که توکن همستر (HMSTR) دارند، بفرستید. شرط کسب جایزه این است که دوستانتان، با لینک دعوت شما در والکس ثبت نام کنند و سپس توکن‌های Hamster Kombat خود را در والکس به فروش برسانند.

پس از طی این مراحل توسط دوستانی که از طرف شما به کمپین دعوت شده‌اند، به ازای هر نفر مبلغ ۵۰ هزار تومان جایزه نقدی، بدون قرعه‌کشی به حساب والکس شما واریز خواهد شد. شما می‌توانید بی‌نهایت دوست دعوت کرده و بی‌نهایت هم جایزه دریافت کنید. از هم اکنون می‌توانید دوستان خود را به والکس دعوت کنید.

اگر زیر سن قانونی (۱۸ سال) هستید، می‌توانید با مشخصات پدر یا مادرتان در صرافی والکس ثبت نام و احراز هویت کرده و توکن‌های همستر خود را نقد کنید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۳ / ۵. مجموع آرا: ۷

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا