همستر کامبت

همستر کامبت در صرافی قدیمی و معتبر Bitfinex؛ بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ رقم خواهد خورد؟

با نزدیک شدن به تاریخ ایردراپ همستر کامبت هر روز شاهد اخبار جدیدی در مورد توکن HMSTR هستیم. پس از آنکه چندین صرافی آمادگی خود را برای لیست کردن این توکن اعلام کردند، اکنون نام بیتفینکس (Bitfinex) به عنوان یکی از صرافی‌های قدیمی و نامدار بیت کوین بیش از همه به چشم می‌آید.

به گزارش والکس، Bitfinex در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد. این صرافی در ابتدا یک صرافی همتابههمتا مخصوص بیت کوین بود و بعدا از دیگر ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرد. اکنون این صرافی قدیمی اعلام کرده قصد دارد توکن همستر کامبت را لیست کند.

توکن همستر کامبت در صرافی‌های معتبر

تاکنون صرافی‌های اوکی ایکس (OKX)، بای بیت (Bybit)، بیت گت (Bitget) و بینگ ایکس (BingX) اعلام کرده‌اند که توکن همستر کامبت را لیست می‌کنند. این صرافی‌ها از اغلب ایردراپ‌های تلگرامی پشتیبانی کرده و توکن آن‌ها را لیست کرده‌اند.

با این حال، بیتفینکس به عنوان یک صرافی قدیمی و معتبر یک سروگردن از همه این صرافی‌ها بالاتر است. گفته می‌شود Bitfinex دومین صرافی بزرگ جهان از نظر تعداد بیت کوین‌های نگهداری شده در کیف پول دیجیتال آن است و تخمین زده شده که حدود ۴۰۳٬۰۰۰ بیت کوین دارد.

به همین دلیل، نهنگ‌های بیتفینکس همواره در تعیین روند قیمت بیت کوین نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند. به نظر شما آیا توجه این نهنگ‌ها به توکن همستر کامبت نیز معطوف خواهد شد؟ آیا صرافی بایننس قرار است در روزهای پایانی پشتیبانی خود را از ایرداپ همستر اعلام کند؟ و آیا توکن HMSTR به لانچ پول بایننس نیز اضافه خواهد شد؟

اینها سوالاتی است که پاسخ آن‌ها مثبت به نظر می‌رسد اما به هرحال گذر زمان می‌تواند جواب دقیق‌تری به این آن‌ها بدهد. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا همستر کامبت نسبت به سایر ایردراپ‌های تلگرامی در تعداد بیشتری از صرافی‌های بزرگ و معتبر لیست خواهد شد و به تعهد خود مبنی بر بزرگترین ایردراپ تاریخ عمل خواهد کرد؟

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲۶

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا