اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

ایردراپ پیکسل ورس؛ توکن PIXFI به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

پیکسل ورس (Pixelverse) اعلام کرد که بازیکنان PixelTap می‌توانند NFTهای خود را کلیم (Claim) کنند و برخی از آنها توکن‌های PIXFI را دریافت خواهند کرد. به علاوه شبکه لایه ۲ Pixelverse به شبکه TON می‌آید.

به گزارش والکس، Pixelverse، دارنده حق امتیاز بازی‌های کریپتو که اخیراً به دلیل موفقیت بازی PixelTap خود در تلگرام به سرعت شهرت پیدا کرده است، توکن PIXFI خود را در روز پنجشنبه در شبکه تون (TON) راه‌اندازی کرد و برنامه‌هایی را برای پاداش دادن به بازیکنان با ایردراپ فاش کرد.

توکن PIXFI لیست شد

توکن PIXFI در صرافی‌های بای بیت، اچ تی ایکس (HTX)، گیت دات آی او (Gate.io)، بیت گت (Bitget) و مکسی (MEXC) لیست شده است.

PIXFI در زمان نگارش این مطلب با قیمتی در حدود ۰.۰۷۵ دلار معامله می‌شود. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵۳٪ رشد داشته است.

توکن PIXFI مجموعاً ۵ میلیارد توکن عرضه می‌کند و ۱۳.۶٪ از این عرضه در حال حاضر در گردش است و ارزش بازار این توکن را به حدود ۳۷۸ میلون دلار رسانده است.

دارندگان کدام NFTها شامل ایردراپ پیکسل ورس می‌شوند؟

با توجه به پست تلگرامی در روز پنجشنبه، Pixelverse به بازیکنان PixelTap اجازه می‌دهد تا از ۲۵ جولای (۴ مرداد)، NFT خود را مطالبه کنند. گفتنی است سطح نادر بودن NFTها به سطح (Level) بازیکنان درون بازی بستگی دارد.

بازیکنان PixelTap و کاربران داشبورد Pixelverse که دارای NFT سطح کمیاب (Rare)، حماسی (Epic) یا افسانه‌ای (Legendary) هستند، می‌توانند از طریق ایردراپ توکن‌های PIXFI را مطالبه کنند. این در حالی است که دارندگان NFT‌های رایج (Common) یا غیرمعمول (Uncommon) هیچ توکنی دریافت نمی‌کنند.

همچنین، واجدین شرایط دریافت توکن PIXFI باید یک کیف پول غیرحضانتی ERC-20 مانند متامسک را متصل کنند. افرادی که بخواهند توکن‌های خود را برداشت نکرده و آن‌ها را استیک کننذ، این کار بدون کارمزد برایشان انجام خواهد شد.

اما یک نکته وجود دارد یا بهتر است بگوییم، برخی نکات مهم که باید در نظر گرفته شود. کاربرانی که تصمیم می‌گیرند فورا توکن PIXFI خود را مطالبه کنند، تنها می‌توانند ۱۰٪ از توکن‌های اختصاص داده شده را دریافت کنند و ۹۰٪ باقی‌مانده به « استخر مشوق‌های جامعه PIXFI بازگردانده می‌شود».

بازیکنان می‌توانند با ادامه بازی PixelTap و/یا استفاده از داشبورد Pixelverse، بیشتر یا تمام سهم تخصیص ایردراپ خود را به دست آورند. این موضوع زمان‌بندی خاصی ندارد، بلکه بر اساس تعامل انجام می‌شود.

در این پست آمده است:

این سیستم نوآورانه به کاربران برای کارهایشان پاداش می‌دهد که مشابه نحوه عملکرد پاس‌های نبرد در بازی‌های Web2 است؛ به این معنی که هرچه بیشتر از محصولات Pixelverse استفاده کنید، توکن‌های PIXFI بیشتری می‌توانید برداشت کنید.

استیکینگ توکن PIXFI

پیسکل ورس اعلام کرد در این مرحله اول، کاربران می‌توانند لوت باکس‌های (lootbox) مملو از دارایی‌های ارزشمند درون بازی را به دست آورند.

لوت‌باکس‌های افسانه‌ای حاوی آیتم‌های انحصاری هستند که فقط از طریق استکینگ در دسترس هستند، از جمله ووچرهای محدود برای آپارتمان و پنت‌هاوس که درآمد اجاره‌ای در بازی‌های خواهند داشت که در آینده رونمای می‌شوند.

توکن‌هایی که توسط کاربرانی که ایردراپ را دریافت کرده‌اند برداشت نشوند، در تاریخ ۳۱ جولای (۱۰ مرداد) به طور خودکار به استخر تشویقی انجمن منتقل می‌شوند.

رونمایی از شبکه آزمایشی پیکسل چین (Pixelchain) در شبکه تون

Pixelverse همچنین برنامه‌های خود را برای ادامه توسعه در اکوسیستم TON فاش کرد. پس از راه‌اندازی توکن PIXFI و برنامه‌های ایردراپ آتی، Pixelverse قصد دارد یک شبکه مقیاس‌پذیری اختصاصی لایه ۲ را در بستر شبکه TON به نام پیکسل چین (Pixelchain) مستقر کند که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) نیز سازگار است.

شبکه آزمایشی Pixelchain قرار است هفته آینده راه‌اندازی شود و Pixelverse آن را به عنوان اولین زنجیره EVM توصیف می‌کند که در شبکه TON راه‌اندازی می‌شود.. Pixelchain برای تقویت بازی‌ها و برنامه‌های ساخته شده با برند Pixelverse استفاده خواهد شد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۱۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آزیتا قشلاقی
آزیتا قشلاقی
24 روز قبل

سلاممن نتونستم در تایم اعلام شده claim کنم .چه اتفاقی میفته برای nft پیکسل ورس من؟ آیا بعدا میتونم claim ش کنم به کیف پولم؟

تابنده
تابنده
1 ماه قبل

در ساعات آینده احتمال زیاد ایر دراپ پیکسل ورس تومان با سود بالا رو داریم….بهترین موقع خریده….در صرافی ها

دکمه بازگشت به بالا