اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

معرفی ایردراپ BITS؛ ایردراپ ۱۰۰ هزار دلاری در فاز اول!

ایردراپ BITS یک ربات تلگرامی است. شرکت‌کنندگان می‌توانند با انجام وظایف، توکن‌های BITS کسب کنند. این ایردراپ به ۴ «فصل» تقسیم شده است. هر فصل فعالیت‌ها و پاداش‌های خاص خود را دارد.

به گزارش والکس، ایردراپ BITS جزء معدود پروژه‌هایی است که نقشه راه آن کاملا مشخص است. در این مطلب، خلاصه‌ای از برنامه‌های ایردراپ BITS را بیان خواهیم کرد که در فصل چه اتفاقاتی روی خواهند داد.

ایردراپ BITS

همان طور که اشاره شد، ایردراپ BITS شامل ۴ فصل خواهد بود:

  • فصل ۱ در ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) به پایان می‌رسد. هیجان زیاد است. در این فصل ۱۰۰٬۰۰۰ تتر (USDT) بین کاربران توزیع خواهد شد.
  • فصل ۲ در ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) به پایان می‌رسد. جزئیات پاداش دومین ایردراپ نزدیک به تاریخ آن به اشتراک گذاشته خواهد شد. اما احتمالا پاداش آن دو برابر ایردراپ اول خواهد بود.
  • فصل ۳ در ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) خواهد بود. سومین ایردراپ مانند فصل‌های گذشته، جوایز بیشتری را برای شرکت کنندگان فعال ارائه می‌دهد (احتمالا سه برابر).
  • فصل ۴ در ۲۴ دسامبر (۴ دی) به پایان می‌رسد. این رویداد آخرین فصل ایردراپ BITS است و همزمان با لیست شدن رسمی توکن BITS خواهد بود.

پروژه BITS در یکی از تسک‌های پروژه میجر (Major) نیز قرار داشته است. تاکنون میجر با پروژه‌های معتبر همکاری داشته و از این رو می‌توان به این پروژه نیز امیدوار بود.

این پروژه نیازی به کلیک کردن ندارد و تنها کافی است هر ۳ ساعت یک بار به آن سر زده و مانند پروژه بلوم (Blum) عملیات ماین را شروع کنید.

برای شروع کافی است وارد ربات BITS شده و ضمن شروع ماینینگ، تسک‌های روزانه آن را هم انجام دهید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲۴

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا