اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

از آخرین تغییرات بازی‌های تلگرامی چه خبر؟ آپدیت هفته چهارم تیر ماه

بازار رقابت در میان ربات بازی‌های تلگرامی حسابی داغ شده و هر روز شاهد تغییراتی در آن‌ها برای جذب کاربران هستیم. از آنجایی که تعداد این ربات‌ها بسیار زیاد شده و دیگر محدود به نات کوین، همستر کامبت و تپ سواپ نیست، در این مطلب، نگاهی اجمالی به آخرین تغییرات اعمال شده در ربات‌های محبوب خواهیم داشت.

به گزارش والکس، از وقتی که نات کوین به اوج شهرت رسید بسیاری از ربات‌های بازی‌های تلگرامی راه آن را در پیش گرفتند. کاربران چه آنهایی که از نات کوین جا مانده‌اند و چه آن‌هایی که از ایردراپ آن بهر‌ه‌مند شدند، اکنون به دنبال فرصت‌های مشابه در دیگر پروژه‌های تلگرامی هستند. در این مطلب، سری خواهیم زد به آخرین آپدیت این بازی‌ها تا ببینیم برای کاربران خود چه ویژگی‌ها و جوایزی را در نظر گرفته‌اند.

همستر کامبت

این روزها همستر بیشتر بر ارائه کارت‌های جدید متمرکز شده است. این کارت‌ها معمولا مدت زمان مشخصی برای ارتقا در اختیارتان قرار می‌دهند که باید در این فرصت محدود حتما اقدام کنید. از آنجایی که پرافیت برخی از این کارت‌ها بالاست توصیه می‌شود هر یکی دو ساعت به همستر سر زده و این کارت‌ها را ارتقا دهید. همچنین یک سربرگ WEB 3 هم به سربرگ کارت‌ها اضافه شده که شامل کارت‌های جدید است.

تپ سواپ

قابلیت استریم (Stream) که مدتی پیش در تپ سواپ رونمایی شده بود و در ازای تماشای یک ویدیوی زنده کدی را نمایش می‌داد، اکنون دوباره در تپ سواپ فعال شده است. شما می‌توانید هر ۱۵ دقیقه این کد را با تماشای ویدئو دریافت کرده و با وارد کردن آن پاداش دریافت کنید.

همچنین، در بخش سینما (Cinema) نیز همچنان ویدیوهای جدید یوتیوب قرارداده می‌شود. تسک‌های قبلی را اگر انجام نداده‌اید از بین رفته‌اند یا اینکه همگی به اسم Watch Video Daily درآمده‌اند. اگر کدها را از قبل دارید توصیه می‌شود کمی از ویدیو را تماشا کرده و یه ربع بعد کد را وارد کنید. در غیر این صورت ممکن است ربات کد را از شما نپذیرد.

داگز (DOGS)

این ربات تلگرامی محبوب که بر اساس سن اکانت تلگرام توکن DOGS می‌دهد، روز گذشته از ویژگی امکان خرید پوینت‌های DOGS با استفاده از استارز (Stars) خبر داد. این ربات در اکانت رسمی تلگرام خود اعلام کرد این ویژگی تا دوشنبه ۱۵ جولای (۲۵ تیر) فعال خواهد بود و ۱۰۰٪ از تمام استارزهایی که در این مدت جمع شده‌اند به امور خیریه اهدا می‌شود.

امروز هم اکانت رسمی تلگرام DOGS اعلام کرد تاکنون بیش از ۱۰ میلیون استارز جمع‌آوری شده است.

راکی ربیت (Rocky Rabbit)

راکی ربیت که تاکنون بسیار مشابه همستر پیش رفته، اکنون یکی دو روزی است که از کارت‌های کمبو رونمایی کرده است. این کارت‌ها برخلاف همستر نیازی به ارتقا ندارند و تنها با انتخاب صحیح آن‌ها می‌توانید روزانه ۲ میلیون سکه به دست آورید.

میجر (Major)

ربات میجر با ستاره‌ها (Stars) معروف خود بونوس روزانه (Daily Bonus) را اضافه کرده است. شما می‌توانید هر روز وارد ربات شده و مقداری استارز دریافت کنید.

پیکسل ورس (PixelVerse)

بازی پیکسل ورس از گردونه شانس (Spin) رونمایی کرده است. برای استفاده از این گردونه هر روز وارد ربات شده و ‌شانس خود را امتحان کنید. در این بخش جوایزی به شما داده می‌شود که مثلا پاداش روزانه شما را دو یا سه برابر کرده یا اینکه در نبردها به شما امتیازاتی داده می‌شود.

توکن PIXFI هم در بازار پیش از عرضه صرافی بیت گت (Bitget) لیست شده و احتمال لانچ آن در ماه جولای بالاست.

تایم فارم (Time Farm)

امکان اتصال تایم فارم به کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) اضافه شد.

میم فای کوین (Memefi Coin)

بخش wallet به میم فای هم اضافه شد. احتمالا این توکن بر بستر شبکه اتریوم لانچ خواهد شد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا