اخبار آلت کوین ها

پیشتازی توکن SAFE در بازار

توکن SAFE، یک آلت کوین مرتبط با یک کیف پول ارز دیجیتال با محوریت امنیتی که در یک روز بیش از ۴۳٪ افزایش یافته پیشتاز بازار کریپتو بوده است.

به گزارش والکس، سیف (SAFE) یک کیف پول قرارداد هوشمند است که روی چندین بلاکچین اجرا می‌شود. SAFE توکن بومی اکوسیستم Safe است؛ پلتفرمی که به دلیل بزرگترین اکوسیستم حساب هوشمند در ماشین مجازی (EVM) اتریوم شناخته شده است. SAFE زیرساخت‌هایی را برای برنامه‌های غیر متمرکز (DAPP) و پروژه‌های غیرمتمرکز (DEFI) فراهم می‌کند و محیطی امن و انعطاف‌پذیر را برای کاربران و توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد.

افزایش قیمت توکن SAFE

توکن SAFE در زمان نگارش با قیمت ۱.۵۰ دلار معامله می‌شود. این دارایی کریپتو در حال حاضر در رتبه ۹۱ از نظر ارزش بازار قرار گرفته و در ۷ روز گذشته بیش از ۶۰٪ رشد قیمت داشته است.

گفتنی است طبق اظهارات رییس بخش بازاریابی سیف، مقدار کل ارزش قفل شده (TVL) این پروژه ۵  برابر بزرگتر از TVL صرافی متمرکز Robinhood است. TVL به میزان سرمایه واریز شده در قراردادهای هوشمند پروتکل اشاره دارد و اغلب برای سنجش سلامت اکوسیستم کریپتو استفاده می‌شود.

روز پنجشنبه، پس از افزایش  قیمت‌ Safe، این پروژه از راه‌اندازی استقرار تراکنش بدون گس با یک آدرس در بیش از ۱۵ شبکه خبر داد و گفت که این ویژگی جدید «انعطاف‌پذیری بی‌سابقه‌ای را در مدیریت دارایی ارائه می‌دهد».

علیرغم سود این هفته، SAFE هنوز ۶۱٪ از بالاترین سقف تاریخی خود در ۳.۵۶ دلار فاصله دارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا