اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

ایردراپ‌های تلگرامی و آخرین تغییرات؛ هفته چهارم تیر ماه

یک هفته دیگر گذشت و همچنان بازار ایردراپ‌های تلگرامی داغ است. این هفته بالاخره پیکسل ورس یکی از بازی‌های تلگرامی به انتظارات پایان داد و از توکن خود (PIXFI) رونمایی کرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با آخرین تغییرات و ویژگی‌های جدید بازی‌های تلگرامی به روز باشید.

به گزارش والکس، رقابت در میان بازی‌های تلگرامی برای جذب کاربران بیشتر به شدت زیاد شده است. از این رو، این بازی‌ها هر هفته از ویژگی‌های جدیدی رونمایی می‌کنند.

راکی ربیت (Rocky rabbit)

این هفته راکی ربیت از یک معمای آدرس کیف پول رونمایی کرده و برای آن دو جایزه قرار داده است. در این معما یک آدرس کیف پول ۱۲ کلمه‌ای قرار داده شده که کاربران طی ۲۴ ساعت، سه مرتبه فرصت دارند ترتیب درست این کلمات را حدس بزنند. اولین فردی که موفق شود به کیف پولی دسترسی پیدا خواهد کرد که ۲.۵ توکن تون (TON) در آن قرار دارد. علاوه بر این ۲.۵ میلون سکه نیز درون بازی جایزه دریافت خواهد کرد. کاربران دیگر می‌توانند ترتیب صحیح کلمات را از شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده و هر روز ۲.۵ میلیون سکه پاداش بگیرند.

معمای راکی ربیت

تپ سواپ (Tapswap)

این هفته در ربات تپ سواپ شاهد تغییرات زیادی نبودیم، بع غیر از اینکه پاداش سینما کد ان افزایش پیدا کرده است. در بخش Cinema محتوای یوتیوب قرار داده شده که باید در ازای تماشای آن‌ها و وارد کردن کد مربوطه امتیاز آن را دریافت کنید. میزان این امتیازات قبلا ۲۰۰٬۰۰۰ سکه بود اما اکنون به ۴۰۰٬۰۰۰ سکه افزایش پیدا کرده است. بخش استریم تپ سواپ نیز همچنان در صفحه اصلی آن نمایش داده می‌شود.

بلوم (Blum)

پروزه بلوم یکی از ایردراپ‌های تلگرامی است که مورد توجه زیادی قرار دارد و بنیان‌گذاران ان از مدیران اجرایی سابق صرافی بایننس هستند. این ربات تلگرامی به تازگی از قابلیت Tribe (قبیله) رونمایی کرده که در آن می‌توانید با گروهی از کاربران با هدف به دست آوردن منافع مشترک در کنار یکدیگر فعالیت کنید. پدر صورت یوستن به قبایل در بازی بلوم می‌توانید سرعت استخراج خود را بالاتر برده و ۱۰٪ توکن BP بیشتری فارم کنید.

نقشه راه بلوم

این پروژه از نقشه راه خود نیز رونمایی کرده است که طی آن قرار است در ماه‌های آتی از قابلیتی به نام میم پد (Memepad) رونمایی شود. همچنین، تا پایان سال ۲۰۲۴ قرار است محصول نهایی بلوم عرضه شود. 

میجر (Major)

ربات میجر روز گذشته اعلام کرد از ویژگی جدید اسکواد (Squad) رونمایی خواهد کرد. در این بخش می‌توانید تیم (Squad) مخصوص خودتان را بسازیدیا به تیم دیگران بپیوندید و امتیاز بیشتری کسب کنید.

میجر اعلام کرده که درآمد رتبه‌بندی بازیکنان از اسکوادهای برتر افزایش می‌یابد. بنابراین، به بهترین اسکوادها سخاوتمندانه پاداش داده می‌شود!

اسکواد در ربات میجر

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا