اخبار بیت کوین

ریسک سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۵،۴۰۰ دلار وجود دارد

قیمت بیت کوین در زیر مقاومت ۲۶،۱۵۰ دلار گرفتار شده است. اگر حمایت کلیدی ۲۵،۴۰۰ در کوتاه‌مدت از دست برود، این رمزارز ممکن است روند نزولی جدیدی را آغاز کند.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، بیت کوین همچنان حرکت کاهشی خود را ادامه می‌دهد. قیمت بیت کوین برای تثبیت در بالای منطقه مقاومتی ۲۶،۵۰۰ دلار با مشکل مواجه شده است. بیت کوین حمایت ۲۶،۱۵۰ دلار از دست داده تا وارد منطقه خرسی شود.

آخرین سقف بیت کوین در نزدیکی ۲۶،۱۳۳ دلار شکل گرفت و قیمت در حال حرکت به سمت پایین است. یک شکست به زیر سطح ۵۰ درصدی فیبوناچی در حرکت صعودی از سویینگ کف ۲۵،۴۰۰ دلاری تا سویینگ سقف ۲۶،۱۳۳ دلاری نیز انجام شده است. قیمت همچنان زیر حمایت ۲۵،۷۵۰ دلار معامله می‌شود.

قیمت بیت کوین در حال حاضر زیر سطح ۲۶ هزار دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD، یک خط روند نزولی با مقاومتی نزدیک به ۲۶ هزار دلار در حال شکل‌گیری است.

قیمت به نظر می‌رسد حمایت ۲۵،۵۷۰ دلاری را نیز حفظ کند. این حمایت نزدیک به سطح اصلاح ۷۶/۴ درصدی فیبوناچی در حرکت صعودی از سویینگ کف ۲۵،۴۰۰ دلار تا سویینگ سقف ۲۶،۱۳۳ دلار قرار داد. اولین مقاومت نزدیک به سطح ۲۶ هزار دلار و منطقه خط روند شکل گرفته است.

اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۲۶،۱۵۰ دلار قرار دارد. حرکتی قدرتمند در بالاتر از مقاومت ۲۶،۱۵۰ دلار ممکن است باعث آغاز یک روند صعودی جدید شود. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۶،۵۰۰ دلار است. بسته شدن قیمت در بالای ۲۶،۵۰۰ دلار ممکن است باعث رشد بیشتر قیمت شود.

چارت بیت کوین

مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۲۷ هزار دلار قرار دارد که با عبور از آن، بیت کوین ممکن است به سمت مقاومت ۲۷،۵۰۰ دلار حرکت کند. در صورت ادامه‌دار بودن رشد بیت کوین در بالاتر از منطقه مقاومتی ۲۷،۵۰۰ دلار، قیمت ممکن است به سمت منطقه مقاومتی ۲۸،۵۰۰ دلار حرکت کند.

آیا بیت کوین با ریزش بیشتری مواجه خواهد شد؟

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که اگر قیمت نتواند مقاومت ۲۶ هزار دلار را شکست دهد، ممکن است به سمت پایین حرکت کند. اولین حمایت در زیر سطح ۲۵،۵۷۰ دلار قرار دارد.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۵،۴۰۰ دلار قرار گرفته، که در صورت شکست آن، قیمت ممکن است به سرعت به سمت اهداف پایین‌تر حرکت کند. در چنین حالتی، قیمت می‌تواند خود را در کوتاه‌مدت به حمایت ۲۵ هزار دلار برساند.

اندیکاتورهای تکنیکال در زمان نگارش این خبر در وضعیت زیر هستند:

  • MACD یک ساعته – MACD در منطقه خرسی در حال شتاب گرفتن است.
  • RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای جفت ارز BTC/USD زیر سطح ۵۰ قرار دارد.
  • مقاومت‌های اصلی: ۲۶ هزار دلار، ۲۶،۱۵۰ دلار و ۲۶،۵۰۰ دلار.
  • حمایت‌های اصلی: ۲۵،۵۷۰ دلار و ۲۵،۴۰۰ دلار.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا