اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

آیا افزایش ۴۰ درصدی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ امکان پذیر است؟

ترس جهانی از دست دادن فرصت سرمایه‌گذاری در بیت کوین، شرایط را برای رشد ۴۰ درصدی آن مهیا خواهد کرد.

یک شرکت بزرگ مدیریت دارایی جهانی و مشاوره ی مالی در اواخر روز سه شنبه اعلام کرده‌است که:

“زمستان ارز های دیجیتال پایان یافته است و بیت کوین حرکت خود را برای رسیدن به قیمت ۷۰۰۰ دلار در اواخر سال جاری میلادی آغاز کرده است و این شروع یک انفجار بزرگ است.”


صحبت های نیگل گرین در مورد کریپتوکارنس

نیگل گرین، بنیانگذار و مدیر اجرایی گروه DeVere که یک شرکت مدیریت دارایی جهانی و مشاوره ی مالی برای افراد و موسسات، می گوید:

“من اکنون اعلام می کنم که بازار کریپتوکارنسی کف خود را پیدا کرده‌ است و بازاری که به آن زمستان ارزهای دیجیتال می‌گویند، رو به پایان است. من اعتقاد دارم قیمت بیت کوین در چند هفته و چند ماه آینده بیشتر خواهد شد و سود خوب و منافع پایداری را برای سرمایه گذاران خود خواهد داشت. افزایش قیمت بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال بازار از منظر حجم بازار، تاثیر مثبتی بر قیمت در همه ی ارز های دیجیتال بازار خواهد داشت. “

Nigel Green پیش‌بینی خود را زمانی انجام داده‌ است که قیمت بیت کوین مانند چشمه ای جوشیده رشد کرده‌ است.

هدف قیمتی بیت کوین در گروه مالی DeVere در سال جاری ۷۰۰۰ دلار است و همچنین Green استدلال می کند رشد قیمت ها، از ترس افراد شخصی و موسسات برای از دست‌ دادن موقعیت سرمایه‌گذاری در بیت کوین سرچشمه می‌گیرد و این شرایط به ناچار باعث سردرگمی در بازار می‌شود.

“این جهش چشمگیر احتمالاً موجب جذب بسیاری از سرمایه گذارانی که در حاشیه نشسته اند و منتظر فرصت هستند، می شود، علاوه بر این، می توان انتظار داشت میل موسسات به بازار کریپتوکارنسی را دوباره شعله‌ور کند”.

گرین در ادامه گفت:

آیا از دست‌دادن فرصت سرمایه‌گذاری یا همان FOMO می‌تواند دلیل برای ترسیدن باشد؟

همانطور که حرص و طمع برای چیزهای خوب و دلایل منطقی می‌تواند خوب باشد، ترس از دست دادن فرصت سرمایه‌گذاری، می‌تواند یک ترس هوشمندانه باشد.

ترس از ناشناخته، از چیزی که نمی‌توان آن را دید، از آنچه که نمی توان آن را فهمید؛ این نوع دیگری از ترس هایی هستند که باعث می شود مردم و کسب و کار ها هیچ کاری انجام ندهند، در حالی که زندگی آنها مختل است.این ترس بی فایده است.

ترس از ناشناخته، از چیزی که نمی‌توان آن را دید، از آنچه که نمی توان آن را فهمید؛ نوعی ترس که از عصبانیت، کوری و رخوت به وجود می‌آید؛ نوعی ترس که باعث می‌شود تا کسب وکار‌ها و مردم نتوانند کاری در حین مختل شدن زندگیشان انجام دهند. این ترس است که بی‌فایده است.

اما ترس از دست دادن موقعیتی که شرکت DeVer از آن صحبت می‌کند، ترسی است که سرمایه‌گذاران می‌بینند که چه اتفاقی درحال انجام‌ شدن است. این ترس بر اساس آنچه که سرمایه گذاران مشاهده می‌کنند اتفاق می افتد، آنها فکر می کنند که دیر وارد بازار شدن بهتر از هرگز وارد نشدن است و این را به بقیه افراد در حاشیه بازار منتقل می‌کنند. این نوع ترس مفید است. زیرا سرمایه گذاران جهان، ترس از دست رفتن مناسب ترین و ارزشمندترین  انقلاب تکنولوژیکی بعد از اینترنت را دارند و باعث ورود سرمایه به بازار میشود که اگر این کار را انجام ندهند، شخص (موسسه) دیگری این سرمایه‌گذاری را انجام خواهد داد و فرصت از دست می‌رود.

این نوع ترس مفید است، چرا که صنعت مالی قرار نیست در آینده نزدیک مختل شود، بلکه این صنعت درحال حاضر به طور قطع مختل شده‌است!!!

گروه Devere  افزایش۴۰ درصدی قیمت بازار بیت کوین در سال جاری را با استدلال بر FOMO پیش بینی کرده است و همچنین با بررسی های خود اعلام کرد افزایش۲۰ درصدی قیمت بیت کوین در عرض چند ساعت به دلیل ورود ناگهانی یک نهنگ حوزه کریپتوکارنسی به بازار و خرید۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا