اخبار بیت کوین

بیت کوین، طلای دیجیتال؛ تحولات بزرگ یک شبه اتفاق نمی‌افتد

چرا Mike Novogratz دست از بیت کوین نمی‌کشد و آن را طلای دیجیتال می داند؟

غول بیت کوین Mike Novogratz، مدیرعامل تجارت خانه ارزهای دیجیتال به نام Galaxy Digital، از بازار روبه سقوط این روزهای بیت کوین، شوک زده نشده است. وی می‌گوید که بیت کوین “طلای دیجیتال” است که از این بازار خارج خواهد شد و رشد عجیبی در بلندمدت خواهد کرد.

Novogratz اقرار کرده است که در سال ۲۰۱۸ به دلیل بازار خراب ارزهای دیجیتال، پول زیادی از دست داده است، اما این موضوع باعث دلسرد شدن اون در بازار ارز دیجیتال نشده است و او همچنان به آینده بلندمدت بازار کریپتوکارنسی باور دارد و اعتقاد دارد که انقلاب در حوزه ارز دیجیتال زمان خواهد برد.

با توجه به گزارش CCN، Galaxy Digital نزدیک به ۱۳۶ میلیون دلار در ۹ ماه اول سال ۲۰۱۸، پول از دست داده است. اما با تمام این اوصاف، Novogratz بیشتر از پیش نسبت به این بازار امید دارد و نگرش مثبت وی به این بازار باعث شده است تا وی بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کند.

طلای دیجیتالی به نام بیت کوین

Novogratz

Novogratz به بلومبرگ گفته است:

من اکیداً اعتقاد دارم که بیت کوین در مسیر تبدیل شدن به طلای دیجیتال است.

Novogratz بیان کرده است که بیت کوین و طلا شبیه هم هستند به این دلیل که هر دوی این ها، عرضه محدود دارند.

Novogratz بیان کرده است:

هرچه طلا در گذشته تا به امروز در جهان استخراج شده است در یک استخر به سایز استخر المپیک جا خواهد گرفت ولی در ذهن شما نمی گنجد که ارزش این استخر به اندازه ۸ تریلیون دلار است، اما واقعاً اینگونه است و این بخاطر این است که ما ارزش آن را تعیین کرده‌ایم.

وی بیان کرده است که انسان های منفی بافی که از این روزهای بازار احساس خوشحالی می‌کنند ( به دلیل اینکه سرمایه‌ سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال کاهش پیدا کرده است)، باید بدانند که گسترش ارزهای دیجیتال و جا افتادن آن ها در میان مردم، زمان خواهد برد و فراز و نشیب های بازار به معنی نابودی نیست. تحولات بزرگ یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

همچنین Novogratz که خود یکی از شرکای اصلی Goldman Sachs بوده است، بیان کرد که تا کنون پدیده ای به این عظمت مانند ارزهای دیجیتال در صنعت مالی ندیده است، برای همین هم از حوزه بانکی جدا شده است تا بتواند در این این حوزه نوین فعالیت کند.

 گفته Novogratz درباره رکورد بیت کوین در سال ۲۰۱۹

به گفته Novogratz، سال  ۲۰۱۹ به علت افزایش سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال از طرف شرکت های بزرگ، نقطه عطفی برای ارزهای دیجیتال خواهد بود. در حقیقت او معتقد است که در این سال، بیت کوین رکورد قبلی قیمت خود را هم خواهد زد.

سرمایه گذاری افراد هوشمند و تحصیل کرده در بازار ارزهای دیجیتال

Novogratz ذکر کرده است که اگر به افرادی که در این بازار سرمایه گذاری کرده اند نکاه کنید، متوجه می‌شوید که افراد عادی نبوده اند و کسانی بوده اند که از هوش بالایی بهره مند بوده اند.

برای مثال می توان گفت که دانشگاه های هاروارد، یل، استنفورد میلیاردها دلار در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند. این موجی که نهاد ها و شرکت های بزرگ بخواهند روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند، شروع شده و در آینده بیشتر هم خواهد شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
3 سال قبل

با نگاه به اطرافیان خودم میبینم که درصد افراد هوشمند و تحصیلکرده در نتورک خودم ه در بازار سرمایه دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند به مراتب از افراد دیگر بیشتر هست. نوع نگاه افراد به مسائل متفاوت هست.

لیلی امینی
لیلی امینی
3 سال قبل
پاسخ به  رضا

سلام آقای رضا

ممنون که نظرتان را با ما در میان گذاشتید.

سپاس از همراهیتان

دکمه بازگشت به بالا