اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

مدیرعامل بایننس: “ما هنوز در ابتدای مسیر تحولات بیت کوین هستیم”

مدیر عامل میلیاردر بایننس در پیامی انگیزه‌ دهنده به افرادی که طرفدار ارزهای دیجیتال هستند و احساس می‌کنند که از قطار رشد ارزهای دیجیتال جا مانده اند، بیان کرده است که هنوز در ابتدای مسیر رشد ارزهای دیجیتال هستیم، در نتیجه هیچ چیزی را از دست نداده‌اید.

 

پیام Zhao مدیر عامل بایننس

پیام بالا را Zhao، بنیان‌گذار اکسچنج ارزهای دیجیتال بایننس، در جواب به پست توییتری فردی گفته است که آرزو داشته که در سال ۲۰۱۳ وارد خرید ارزهای دیجیتال شود و احساس می‌کند که از ارزهای دیجیتال جا مانده است.

در سال ۲۰۱۳، قیمت بیت کوین بین  ۱۳ دلار و ۹۴۷ دلار نوسان می‌کرده است ولی امروزه این نوسانات در قیمت ۳۶۰۰ دلار صورت می‌گیرد.

Zhao در پاسخ به این توییت به مخاطبان خود گفته است که هنوز موج عظیمی از رشد باقی مانده‌ است و او (فردی که توییت کرده‌ است) هنوز چیزی را از دست نداده‌ است.

“آن توییت دقیقاً چیزی است که من در سال ۲۰۱۳ فکر می‌کردم.

جمله مدیرعامل بایننس در سال ۲۰۱۳:

“لعنتی، من خیلی دیر با کریپتوکارنسی آشنا شدم. ای کاش مانند بقیه افراد زودتر با ارزهای دیجیتال آشنا می‌شدم”

 اما ما هنور در ابتدای مسیر رشد ارزهای دیجیتال هستیم.

توییت مدیر عامل بایننس ( @cz_binance )

 

بعد از توییت Zhao، Erik Voorhees مدیرعامل اکسچنج شیپ شیفت ادامه می‌دهد و شروع می‌کند به تعریف کردن از موفقیت فوق‌العاده بایننس که در طول مدت بسیار کوتاهی بدست آمده است.

او در توییت خود این چنین می‌نویسد:

“هیچکس نیست که از موفقیت چشم‌گیر بایننس در طول ۱.۵ سال گذشته، تحت تاثیر قرار نگرفته باشد. دیدن رشد روزافزون بایننس مایه هیبت است و به راهت ادامه بده و امپراطوری خود را حفظ کن”

توییت Erik Voorhees و پاسخ Zhao

 

شیپ شیفت یک سوم از کارمندان خود را تعدیل کرده‌ است

اریک وورهیز (Erik Voorhees)، مدیر عامل شیپ شیفت، جزو آخرین قربانیان زمستان ارزهای دیجیتال است. ShapeShift در ژانویه سال ۲۰۱۹ در حدود یک سوم نیروی کار خود را تعدیل کرده‌است که چیزی در حدود ۳۷ نفر می‌شود.

وورهیز مسئولیت اوضاع بد شرکت خود را پذیرفته‌ است، اما بیان کرده‌ است که داشتن ریسک‌های مالی جزوی از شغل او به عنوان مدیر عامل شیپ شیفت است.

“به عنوان شرکت، بهترین و بدترین تصمیمات مالی ما برای دربر گرفتن ریسک زیاد دارایی‌های کریپتوکارنسی یکسان است. بیشتر ترازنامه های ما شامل اینگونه ریسک‌های مالی می‌شود. ما نوسانات و ریسک بازار ارزهای دیجیتال را پذیرفته ایم. من نمی‌توانم این اشتباه را بر گردن کسی بیاندازم ولی مسئولیت آن با خودم است.”

با وجود ریزش طولانی در بازار ارزهای دیجیتال، کسانی که اعتقاد سرسختی به کریپتوکارنسی دارند، مانند Changpeng Zhao، چشم‌انداز این را دارند که انقلاب ارزهای دیجیتال بر روی تمامی صنایع اثر خواهد گذاشت و از جمله آن می‌تواند سیستم سنتی مالی در دنیا باشد.

طبق خبر CCN، مدیرعامل بایننس بیان‌ کرده‌ است که هیچ شکی در این ندارد که اکسچنج بایننس در ۱۰۰ سال آینده نیز وجود خواهد داشت و دلیل آن را نوظهور بودن بازار ارزهای دیجیتال و راه زیاد داشتن تا رسیدن به موفقیت چشم‌گیر بیان می‌کند.

“بایننس آماده است تا برای سالیان زیاد زنده بماند، چه بخواهد بازار در حال رشد یا نزول باشد. اهداف ما خیلی بیشتر از سال های آتی است و اهداف ما ۱۰، ۵۰ و ۱۰۰ ساله است، بنابراین ما برای مدتی طولانی اینجا هستیم. از زمانی که با کریپتوکارنسی آشنا شدم و فهمیدم که چگونه بیت کوین کار می‌کند، فهمیدم که آینده خود بیت کوین است.”

تیم دراپر: آینده در جهت ارزهای دیجیتال در حال حرکت است

دیدگاه تیم دراپر، میلیارد حوزه فناوری، نیز مانند سایر کریپتوکار ها نسبت به آینده ی ارزهای دیجیتال بسیار درخشان است. درپر اعتقاد راسخی مبنی بر پشت سر گذاشتن ارزهای فعلی کشورها (دلار، یورو و …) توسط بیت کوین و سایر ارزرهای دیجیتال را دارا است و معتقد است که ارزهای دیجیتال دو سوم از کل سرمایه مالی دنیا را خواهند گرفت.

“کریپتوکارنسی در حال حرکت به سمت بهتر شدن برای مردم است. مردم دارند به سمت ارزهای دیجیتال حرکت می‌کنند و همچنین به سمت پس زدن پول‌های سیاسی دولت‌ها در حال حرکت هستند.”

تیم دراپر (Tim Draper) یکی از واعظان ارزهای دیجیتال است که با توجه به بازار نزولی ارزهای دیجیتال، حرف خود را مبنی بر ۲۵۰ هزار دلار بودن بیت کوین در سال ۲۰۲۲ عوض نکرده‌ است و همچنان به پیشبینی خود اعتقاد دارد.

توییت ccn.com

 

تیم دراپر همچنین بیان کرده‌ است که ارزهای دیجیتال یک انقلاب و عوض کننده بازی به نفع مردم هستند و همانطور که رمان نویس فرانسوی، ویکتور هوگو، بیان می‌کند:“هیچ چیزی نمی‌تواند ایده ای را که زمان آن رسیده است، متوقف کند”

با توجه به گفته تیم دراپر، او در حال تبدیل کردن دلارهای خود به بیت کوین است و بیان می‌کند که وقتی که می‌توانم از ارزهای دیجیتال به عنوان ارزهای جهانی استفاده کنم، چه نیازی است که از دلار که اجبار سیاسی و دولتی بر روی ان وجود دارد، استفاده کنم؟

تیم دراپر گفته است که نوسانات ارزهای دیجیتال مانند هر اختراع و ابداع دیگری ناگزیر است اما چیزی که بسیار مهم است این است که بازار به صورت بیرحمانه در حال حرکت به سمت جلو است.

“اینترنت نیز به همین گونه، فعالیت خود را شروع کرد. در ابتدا از موج گسترده ای شروع کرد و سپس فروکش کرد اما موج بعدی به صورت متمرکز تر و بزرگتر از موج قبلی شورع به فعالیت کرد. من گمان می‌کنم که ارزهای دیجیتال هم همین روند را ادامه خواهند داد.”

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا